BENKS 3D X PRO+ SZKŁO HARTOWANE IPHONE 7/8 PLUS (6999450821)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
74,99 zł
z 1000 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,50 zł
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • przeznaczenie: apple
  • przekątna ekranu (cale): 5.5
  • rodzaj: szkło hartowane
  • liczba sztuk w zestawie: 1
  • grubość szkła (mm): 0.3
  • zestaw do aplikacji: tak
  • konstrukcja: otwory na czujniki/przyciski, powłoka oleofobowa, zaokrąglone krawędzie

opis

BENKS 3D X PRO+ GLASS IPHONE 7/8 PLUS (5.5) (WHITE)

HARTOWANE SZKŁO Z PROFILOWANYMI KRAWĘDZIAMI 3D

+ NAKLEJKA OCHRONNA NA PRZYCISK HOME

KOLOR: BIAŁY

MODEL: iPhone 7 Plus (5.5) / iPhone 8 Plus (5.5)

PRODUCENT: Benks

MATERIAŁ: Szkło AGC

GRUBOŚĆ: 0.3 mm

PROFIL KRAWĘDZI: 3D

ZESTAW ZAWIERA:

  • Szkło Benks 3D X Pro+
  • Osłona przycisku Home Button Sticker
  • Mokra ściereczka nasączona alkoholem
  • Naklejka do usuwania kurzu przed aplikacją
  • Tasiemki do wyciągania zanieczyszczeń (2 szt.)
  • Ściereczka z mikrofibry
  • Firmowe opakowanie

Opis i cechy produktu:

  • Ultra-mocne szkło hartowane o grubości zaledwie 0.3mm
  • Technologia Curved 3D Hot Bending - idealne zakrzywienie szkła, pokrywa cały ekran wraz z krawędziami
  • Najbardziej dopracowane i najlepiej pasujące szkło do ekranu iPhone'a
  • Niesamowicie przyjemne w dotyku, zakrzywione krawędzie, gładkie narożniki
  • Oleofobowa powłoka zapobiegająca osadzaniu się zanieczyszczeń na szkle
  • Efektowne kartonowe pudełko oraz wszelkie potrzebne akcesoria do montażu
  • Łatwa aplikacja oraz demontaż, nie pozostawia żadnych śladów
  • Dodatkowo w zestawie Naklejka Home Button Sticker współpracująca z Touch ID w kolorze szkła
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u deep-media_pl za co najmniej 300 zł.
Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
12,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
7,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
5,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
11,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Niemcy
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3-5 dni roboczych
Wielka Brytania
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Czechy
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Irlandia
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Słowacja
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Szwecja
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Holandia
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Norwegia
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4-7 dni roboczych
Francja
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Belgia
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Dania
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Hiszpania
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
5-8 dni roboczych
Austria
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
12,10 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

DEEP-MEDIA | Centrum Handlowe "Nowy Turzyn", I piętro
Al. Bohaterów Warszawy 40 / 2A3
70-342 Szczecin
email: sklep@deep-media.pl
tel.: +48 507 771 001

  • Poniedziałek - Piątek 10:00 - 18:00
  • Sobota 11:00 - 15:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje

Wysyłki są realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze.

Wysyłka w ten sam dzień jest możliwa dla kompletnych zamówień złożonych do określonych poniżej godzin odbiorów poszczególnych przewoźników:

Poczta Polska do godz. 13:00
InPost do godz. 15:00
Kurier DPD do godz. 16:00

* Możliwość wysyłki w ten sam dzień, może być zależna od aktualnej ilości złożonych zamówień oraz czasu pozostałego do pory odbiorów paczek przez przewoźników.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Firma DEEP-MEDIA oferuje wyłącznie nowe, oryginalne produkty o najwyższej jakości, objęte gwarancją. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się jak najlepiej wyselekcjonowane towary, pozbawione wad fabrycznych. Produkty są objete gwarancją producenta lub wewnętrzna gwarancją realizowaną bezpośrednio w naszej firmie. 


Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne postwstałe w trakcie użytkowania, uszkodzenia elementów szklanych oraz naturalne zużycie materiałów. 


W przypadku gdy zakupiony produkt okaże się wadliwy, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, wysyłając opis problemu w wiadomości e-mail na adres: 

sklep@deep-media.pl

Po otrzymaniu zgłoszenia, dział reklamacji przedstawi możliwości rozwiązania problemu.


Dodatkowe informacje dot. procedury postępowania reklamacyjnego można uzyskać pod numerem infolinii: 

+48 507 771 001

Godziny pracy: Pon-pt: 10:00 - 18:00, Sob. 11:00 - 15:00


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 


 - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego

 - datę zawarcia Umowy i nazwę przedmiotu reklamacji

 - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

 - wskazanie oczekiwań Kupującego w przypdaku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji

 

Można również skorzystać z formularza dostępnego pod poniższym adresem:

http://www.deep-media.pl/dokumenty/formularz_reklamacji.pdf


Po ustaleniach z Biurem Obsługi, reklamowany towar wraz z formularzem reklamacji należy odesłać na nasz adres:

DEEP-MEDIA

Al. Bohaterów Warszawy 40 / 2A3

70-342 Szczecin


Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail lub adres poczty tradycyjnej. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Dział reklamacji rezerwuje 14 dni na odpowiedź dotyczącą Państwa zgłoszenia reklamacyjnego, jednak z reguły odbywa się to dużo szybciej.


W zależności od rodzaju towaru i wady, produkt zostanie odesłany do producenta, naprawiony lub wymieniony na nowy / wolny od wad. Następnie zostanie odesłany do Klienta takim samym sposobem dostawy, jaka była wybrana przy zamówieniu pierwotnym.


Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

DEEP-MEDIA
Al. Bohaterów Warszawy 40 / 2A3
70-342 Szczecin
Dodatkowe informacje

  

Firma DEEP-MEDIA oferuje wyłącznie nowe, oryginalne produkty o najwyższej jakości, objęte gwarancją. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się jak najlepiej wyselekcjonowane towary, pozbawione wad fabrycznych i ukrytych. Produkty są objęte gwarancją producenta lub wewnętrzna gwarancją realizowaną bezpośrednio w naszej firmie.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne postwstałe w trakcie użytkowania, uszkodzenia elementów szklanych oraz naturalne zużycie materiałów.


W przypadku gdy zakupiony produkt okaże się wadliwy, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z naszym Biurem Obsługi, wysyłając opis problemu w wiadomości e-mail na adres: sklep@deep-media.pl

Po otrzymaniu zgłoszenia, dział reklamacji przedstawi możliwości rozwiązania problemu.

Dodatkowe informacje dotyczące procedury postępowania reklamacyjnego można uzyskać pod numerem infolinii: +48 507 771 001

Godziny pracy: Pon-pt: 10:00-18:00, Sob. 11:00-15:00

 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego

- nazwę przedmiotu reklamacji  i datę zawarcia umowy sprzedaży

- opis wady i wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

- wskazanie oczekiwań Kupującego w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji


Można również skorzystać z formularza dostępnego pod poniższym adresem:

http://www.deep-media.pl/dokumenty/formularz_reklamacji.pdf

Reklamowany towar wraz z formularzem reklamacji należy odesłać na nasz adres:

DEEP-MEDIA

Al. Bohaterów Warszawy 40 / 2A3

70-342 Szczecin


Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail lub adres poczty tradycyjnej. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

W zależności od przedmiotu reklamacji oraz wady, produkt zostanie odesłany do producenta, naprawiony lub wymieniony na nowy / wolny od wad. Następnie zostanie odesłany do Klienta takim samym sposobem dostawy, jaka była wybrana przy zamówieniu pierwotnym.


Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DEEP-MEDIA
Al. Bohaterów Warszawy 40 / 2A3
70-342 Szczecin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Klientom naszego sklepu przysługuje prawo do  odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podania  przyczyny zwrotu, w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
2. Koszt odesłania towaru w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Konsument.
3.  Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy  zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę (List polecony  ekonomiczny 4,50 zł), przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu  konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów za inną formę  wysyłki.
4. W celu prawidłowego przeprowadzenia procedury zwrotu,  należy złożyć stosowne oświadczenie woli. Można skorzystać z formularza  zwrotu dostępnego pod poniższym adresem:
http://www.deep-media.pl/dokumenty/formularz_zwrotu.pdf

Kupujący może również skorzystać z wzoru odstąpienia od umowy w tej postaci:
_______________________________________________________________________
 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

- Dane sprzedawcy:
DEEP-MEDIA
Al. Bohaterów Warszawy 40 / 2A3
70-342 Szczecin
NIP: 852-258-37-14

- Dane konsumenta:
[Imię i nazwisko]
[Ulica, Miasto, Kod pocztowy]
[e-mail, numer telefonu, login Allegro]

Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży i zwracam następujące towary:
[wpisać nazwę zwracanych produktów]
Data zakupu towarów: [dzień-miesiąc-rok]
Numer faktury / paragonu [numer F/xxx/x lub P/xxx/x]

Proszę o zwrot kwoty w wysokości: [Kwota zł/gr]
Numer rachunku bankowego: [Numer konta]
Dane posiadacza rachunku: [Imię i nazwisko]

[Data, miejscowość]
[podpis] (w przypadku wysłania w wersji papierowej)
_______________________________________________________________________

Towar należy odesłać wraz z paragonem oraz w/w oświadczeniem.
5.  Jeśli zamiast paragonu wystawiona była Faktura VAT, nie ma potrzeby jej  odsyłać. Po otrzymaniu zwrotu wystawimy korektę, którą prześlemy na  podany adres e-mail.
6. Towar należy odesłać w niezmienionym stanie, z opakowaniem, oraz powyższym dokumentem na adres siedziby firmy:
DEEP-MEDIA
Al. Boh. Warszawy 40 / 2A3
70-342 Szczecin
7. Firma DEEP-MEDIA nie przyjmuje przesyłek  za pobraniem, należność za towar zwracamy na numer rachunku bankowego  podanego w formularzu zwrotu, w terminie do 14 dni od otrzymania towaru  wraz z prawidłowo wypełnionym oświadczeniem. Zgodnie z obowiązującym  prawem, odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za  zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech  i funkcjonowania.

8. Podczas korzystania z prawa zwrotu, zgodnie z obowiązującym prawem:
- Zwracane produkty powinny być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu
- Zwracane produkty nie mogą posiadać śladów użytkowania oraz powinny być pozbawione zabrudzeń
- Zwracane produkty powinny zawierać wszystkie elementy zestawu, zawartość opakowania oraz przedmioty gratisowe
-  W przypadku otrzymania niekompletnego lub niepełnowartościowego  przedmiotu zwrotu, Sprzedający ma prawo do odliczenia kwoty adekwatnej  do obniżenia wartości towaru
- Towar powinien być zapakowany i wysłany w taki sposób, żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu

9. Prosimy zachować potwierdzenie lub numer nadania przesyłki do momentu zwrotu należności.

Niektóre  produkty, ze względu na swój charakter, zgodnie z prawem konsumenckim,  nie są objęte prawem do zwrotu i odstąpienia od umowy bez podania  przyczyny po ich użyciu (np. folia, szkło hartowane, po ich aplikacji /  odklejeniu warstwy zabezpieczającej).

W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu mailowego pod adresem: sklep@deep-media.pl 

O sprzedającym

deep-media_pl
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

2106

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 507771001
  • 500247995
poniedziałek - piątek
sobota
10:00 - 18:00
11:00 - 15:00

Informacje o sprzedającym

Firma DEEP-MEDIA prowadzi sklep internetowy oraz salon sprzedaży stacjonarnej, oferujący szeroką gamę akcesoriów do telefonów, tabletów, laptopów, elektronikę użytkową oraz części serwisowe do urządzeń Apple wraz z profesjonalnym serwisem.

Zajmujemy się sprzedażą detaliczną oraz hurtową najwyższej jakości produktów związanych z ochroną urządzeń mobilnych. Jako autoryzowani dystrybutorzy czołowych marek i producentów z branży nowych technologii, selekcjonujemy  najbardziej innowacyjne i funkcjonalne produkty. W naszej ofercie można znaleźć szeroką gamę pokrowców i etui do urządzeń przenośnych, folie ochronne i szkła hartowane (wraz z profesjonalnym montażem w naszym punkcie stacjonarnym), jak również ładowarki, kable, akcesoria samochodowe, fotograficzne i sportowe związane z branżą GSM. 

Wszyscy nasi klienci mogą liczyć na sprawny proces realizacji każdego zamówienia, bezproblemową obsługę gwarancyjną oraz pełną satysfakcję z zakupów.

Pozostałe informacje

DEEP-MEDIA

Al. Bohaterów Warszawy 40 / lokal 2.A.3

C.H. Nowy Turzyn, I piętro

70-342 Szczecin


Numery infolinii: 

+48 507 771 001 

+48 500 247 995

Godziny otwarcia oraz kontaktu telefonicznego:

Pon-Pt: 10:00 - 18:00

Sobota: 11:00 - 15:00


Konto Alior Bank:

73 2490 0005 0000 4500 9073 2185

NIP: PL8522583714 REGON: 321298608 GIOŚ: E0021855WBW