Bella PANDA PODKŁADY DO PRZEWIJANIA 60x60 10 szt. (5151234117)

28 osób kupiło 36 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
8,50 zł
z 8429 sztuk
Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
  • PACZKA W RUCHu 10,00 zł
  • lokalizacja: Ostrów Mazowiecka, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.6 [kg]

opis

Opis produktu

Podkłady higieniczne do przewijania BELLA PANDA 10 szt.

Przedmiotem aukcji są podkłady higieniczne do przewijania niemowląt marki Bella Panda.

Opakowanie zawiera 10 sztuk podkładów o rozmiarze 60cm x 60cm.

- Podkłady Panda stanowią doskonałą ochronę przy zmianie pieluszki zarówno w domu jak i poza nim.

- Podkład jest bardzo miękki i delikatny w dotyku.

- Od zewnątrz pokryty jest kolorową ceratką.

- Polecany również do ochrony materaca w dziecięcym łóżeczku.

Na innych naszych aukcjach znajdziesz m.in.:

Pieluchy tetrowe 40x80, 60x80, 70x80, 80x80 białe - polski producent - ATEST

Pieluszki o wymiarach 40x80, 60x80, 70x80, 80x80, wykonane są z wysoko gatunkowej POLSKIEJ TETRY o gramaturze 110g/m2.

Podkład ceratkowy higieniczny na materac 1 szt. CANPOL

Podkład zapobiega zabrudzeniu materacyka, jest trwały, elastyczny i miękki. Ceratka została wykonana z bezpiecznego, materiału ekologicznego PEWA, który nie zawiera PCW. Wymiary: 120cm x 50cm.

Jednorazowe majtki poporodowe rozmiar M/L, M, L/XL Canpol

Jednorazowe higieniczne majtki poporodowe przeznaczone są do uzytku w okresie połogu. Wykonane są z miękkich, delikatnych dla skóry włókien umożliwiających swobodny przepływ powietrza.

Wielorazowe majtki poporodowe (siateczkowe) rozmiar S/M L/XL Canpol

Siateczkowe majtki poporodowe wielorazowego użytku Canpol babies przeznaczone są do stosowania w okresie połogu. Tkanina majtek siateczkowych jest wykonana z bardzo miękkich i trwałych elastycznych włókien. Nylonowa siateczka została zaprojektowana tak aby umożliwiać swobodny przepływ powietrza.

Podkłady higieniczne poporodowe Bella Mamma 10 szt.

Idealne dla kobiet w okresie połogu, są duże i bardzo chłonne, posiadają wkład celulozowy pokryty delikatną włókniną. Nie powodują reakcji alergicznych. Podkłady mają kształt prostokątnej pieluszki, są przyjazna dla skóry, dzięki czemu mogą ich też używać kobiety po wszelkich zabiegach ginekologicznych.

KUPUJĄC WIĘCEJ PRODUKTÓW, ZA PRZESYŁKĘ ZAPŁACISZ TYLKO RAZ!

Przelew na konto

BLUEBUSINESS
ul. Kolarska 9
07-300 Ostrów Maz.
PKO BP S.A. 79 1020 3802 0000 1302 0165 4342
W tytule przelewu proszę podać nick allegro oraz nr aukcji.

Płatność PayU

Opłacając zakup za pomoca PayU masz pewność, że wpłata dotrze do nas prawie natychmiast.

Płatność przy odbiorze

Jeśli odbierasz towar osobiście lub zamówiłeś przesyłkę pobraniową masz możliwość zapłacenia przy odbiorze.

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub na życzenie Klienta fakturę VAT.

OFERUJEMY KORZYSTNE PRZESYŁKI

Wysyłka Pocztą Polską

* list polecony ekonomiczny lub priorytetowy
* paczka pocztowa ekonomiczna lub priorytetowa
* przesyłka pocztowa pobraniowa

Wysyłka Kurierem

* przesyłka kurierska
* przesyłka kurierska pobraniowa

Wysyłka w ciągu 24 godzin!

U nas za przesyłkę płacisz TYLKO RAZ (według cennika dostawy)
Dane naszej firmy:

BLUEBUSINESS
ul. Kolarska 9
07-300 Ostrów Mazowiecka
REGON: 141908470
NIP: 759-168-66-06
Jesteśmy do Państwa dyspozycji: pn-pt: 9:00 - 17:00

e-mail: allegro@babymarket24­.pl
telefon: 698-910-908

W razie pytań zachęcamy do kontaktu.
Dostawa i płatność
od 9,00 zł

Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
23,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
3 dni robocze
Dodatkowe informacje

- Przesyłka za pobraniem tylko dla kupujących z minimum 10 pozytywnymi komentarzami oraz brakiem negatywnych. - Wysyłka za granicę po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu kosztów przesyłki.

Punkty odbioru

Sklep BabyMarket24
ul. Rocha Kowalskiego 17
07-300 Ostrów Mazowiecka
woj. mazowieckie
email: allegro@babymarket24.pl
tel.: 698-910-908

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Sklep BabyMarket24
ul. Rocha Kowalskiego 17
07-300 Ostrów Mazowiecka
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


Reklamację możesz złożyć na przykład:

• pisemnie na adres: Sklep BabyMarket24, ul. Rocha Kowalskiego 17, 07-300 Ostrów Mazowiecka;

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@babymarket24.pl;


W opisie reklamacji podaj:

(1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz

(3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres:

Sklep BabyMarket24, ul. Rocha Kowalskiego 17, 07-300 Ostrów Mazowiecka. 

Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców:


• Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

• Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.


Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.


Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep BabyMarket24
ul. Rocha Kowalskiego 17
07-300 Ostrów Mazowiecka

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Czas na zwrot: 14 dni


Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.


Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:


  • pisemnie: Sklep BabyMarket24, ul. Rocha Kowalskiego 17, 07-300 Ostrów Mazowiecka;
  • mailowo: allegro@babymarket24.pl;


Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.


Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:


  • dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż  przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.


Zwrot wzajemnych świadczeń:


  • Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: Sklep BabyMarket24, ul. Rocha Kowalskiego 17, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:


  • świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)


Wzór formularza odstąpienia od umowy


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


– Adresat:

Sklep BabyMarket24

ul. Rocha Kowalskiego 17

07-300 Ostrów Mazowiecka

allegro@babymarket24.pl


– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie 


następującej usługi(*)


– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)


– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)


– Adres konsumenta(-ów)


– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


– Data


(*) Niepotrzebne skreślić.

O sprzedającym
babymarket24
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

14203

 

16

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48 698-910-908
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta BABYMARKET24 jest MICHAŁ TOKARSKI prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BLUEBUSINESS MICHAŁ TOKARSKI wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Kolarska 9, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP: 7591686606, REGON: 141908470.

Pozostałe informacje

Sposoby i terminy płatności

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność” 

Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby płatności (konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego

    • Bank: PKO BP S.A.

    • Numer rachunku: 79 1020 3802 0000 1302 0165 4342

b) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki

c) płatność gotówką przy odbiorze osobistym

d) płatność za pomocą systemu PayU


W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): 

  • w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży
  • w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.


Sposoby dostawy towaru: 

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność”


Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Wysyłka za granicę po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu kosztów przesyłki.


Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

  • przesyłka pocztowa.
  • list nierejestrowany ekonomiczny (Poczta Polska)
  • list polecony ekonomiczny, list polecony priorytetowy (Poczta Polska)
  • paczka pocztowa ekonomiczna (Paczka E-commerce InPost).
  • odbiór osobisty PACZKOMATY 24/7 (standard i pobranie) (Paczkomaty InPost)
  • odbiór osobisty Paczka48 Odbiór w Punkcie (standard i pobranie) (Poczta Polska)
  • przesyłka kurierska Pocztex Kurier 48, przesyłka kurierska pobraniowa Pocztex Kurier 48 (Poczta Polska) 
  • przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa (DPD).
  • odbiór osobisty dostępny pod adresem: Sklep BabyMarket24, ul. Rocha Kowalskiego 17, 07-300 Ostrów Mazowiecka – w dni robocze w godzinach od 09:00 do 17:00.


Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:

  • w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego.
  • w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.


Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób:

  • w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego.
  • w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.


Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

  •  Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 
  • Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.


Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.


Cel zbierania danych i odbiorcy danych

  • Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.
  • W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.


Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.


Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

------

List (nierejestrowany) ekonomiczny:

Gwarantowany czas dostawy za pośrednictwem List ekonomiczny (Poczta Polska) wynosi 14 dni roboczych. Jeśli zależy Państwu na szybkim otrzymaniu zamówienia, prosimy o wybieranie innych form wysyłki.

Jednocześnie informujemy, ze List (nierejestrowany) ekonomiczny oraz List polecony jest przesyłką listową, nie kurierską. W związku z tym przesyłka nie musi zostać dostarczona pod wskazany adres. Wtedy należy odebrać ją we wskazanej placówce Poszty Polskiej. Informacja o punkcie odbioru jest przekazywana za pomocą wiadomości SMS, e-mail lub awizo. Należy również obserwować status przesyłki pod przesłanym przez nas adresem.

Forma wysyłki PACZKOMATY 24/7 realizowana jest jako usługa Paczkomaty InPost.

Forma wysyłki Paczka pocztowa ekonomiczna realizowana jest jako usługa Paczka E-commerce InPost.

W przypadku nieodebrania przesyłki, wraca ona do nas jako nadawcy. Kolejne wysłanie zamówienia jest możliwe po ponownym opłaceniu kosztów wysyłki.