BELKA TYLNA OŚ TYŁ ZAWIESZENIE OPEL CORSA D KPL (6482948342)

10 dni do końca
cena kup teraz
390,00 zł
z 3 sztuk
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
  • stan: używany
  • producent części: opel (oryginalne OEM)
  • waga (z opakowaniem): 80.00 [kg]
Polska
tel.: 32 235 19 75
English 0048 792 797 344 auto24parts@o2.pl
Kontakt

Masz pytania? wątpliwości ? Dzwoń, pisz a na pewno odpowiemy.


Auto24parts
Załęska Hałda 4
40-813 Katowice
NIP: 954-225-08-67


Blacharka
tel.: 32 235-19-75
tel.: 792 797 344

Pracujemy 5 dni w tygodniu! poniedziałek – piątek: 09:00–17:00

Wysyłka
Przesyłki nadajemy Pocztą Polską oraz firmą kurierską DHL

Odbiór osobisty:

Adres magazynu czesci blacharskich
Gliwice - Paniowki
ul. Gliwicka 40
tel.: 032 235-19-75
tel.: 792 797 344

poniedziałek – piątek: 09:00–17:00

Koszt wysyłki dotyczy tylko danej aukcji. Przy zakupie na kilku aukcjach koszt może ulec zmianie i zależy od gabarytów i wagi paczki.

Płatności
Po zalicytowaniu prosimy o wypełnienie formularza opcji dostawy, informując nas o wybranej formie przesyłki i płatności.

Wpłaty za zakupiony towar można dokonać za pośrednictwem płatności Płacę z Allegro, lub bezpośrednio na konto w banku podane na stronie " O MNIE

Na wpłatę czekamy 7 dni, po tym terminie, jeśli nie ustalimy innego terminu zapłaty, transakcja zostanie anulowana.


BELKA ZAWIESZENIA TYŁ , OŚ TYLNA OPEL CORSA D na 4 śruby ORYGINALNA GM
UŻYWANA W BDB STANIE Z GWARANCJA


ODBIÓR OSOBISTY
44-177 PANIÓWKI UL. GLIWICKA 40 przy trasie numer 44 MIKOŁÓW – GLIWICE

TEL 792 797 344 , 32 235 19 75
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻ W NASZYM WARSZTACIE OPLA KATOWICE
TEL DO SERWISU 32 201 72 96 lub 501 409 435
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Godziny otwarcia Pon-Pt 8-17

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
§6 Prawo odstąpienia od umowy 1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient. 4. W przypadku zwrotu części elektronicznej lub elektrycznej z zerwanymi plombami gwarancyjnymi z kostki, kupujący ponosi koszt ponownego sprawdzenia towaru w wysokości 40 euro. (zerwanie plomby gwarancyjnej z kostki oznacza użycie towaru) 5. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 6. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę wraz z kosztami wysyłki do klienta . Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. 7. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty. 8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie: a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów), b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, f) dostarczania prasy, g) usług w zakresie gier hazardowych. 9. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wywiązania się z zawartej umowy sprzedaży w przypadkach: - braku towaru w aktualnym czasie. - stwierdzenia niezgodności towaru z opisem oferty odnośnie stanu technicznego towaru oraz wizualnego przedmiotu wynikającego z czasu i warunków magazynowania.

reklamacje

Reklamacje 1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). 2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. 3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii. 4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

pozostałe informacje

Przed zakupem jakiejkolwiek części proszę o kontakt w celu ustalenia dostępności towaru !! Sprzedaż części nowych i używanych mechanicznych Katowice Załęska Hałda 4 32 201 72 96 Magazyn części blacharskich Paniówki Gliwicka 40 32 235 19 75