BELITA Czarna maska peelingująca z węglem 75 ml (6910600152)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
13,90 zł
z 5 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 5,99 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 199 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • płeć: produkt uniseks
  • rodzaj: kremowa
  • działanie: oczyszczające
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • produkt nie zawiera: składników pochodzenia zwierzęcego
  • dostawa z Polski: tak


Belita. Polerująca maska scrub do twarzy z aktywnym węglem oraz ekstraktem z krwawnika, szałwii i glinką białą absorbuje i usuwa zanieczyszczenia i toksyny, nadmiar sebum, pomaga zwęzić pory, usuwa wągry, poprawia i wygładza cerę. Cząsteczki peelingujące złuszczają martwe komórki skóry, delikatnie oczyszczają skórę. Maska poprawia i wygładza cerę. Nie wysusza skóry.

  • Aktywny bambusowy węgiel - ma silne właściwości absorpcyjne, co pomaga zmniejszyć przetłuszczania się skóry, głęboko oczyszcza pory.
  • Ekstrakt szałwii - ma działanie tonizujące skórę, podnosi jej elastyczność.
  • Ekstrakt krwawnika - wspomaga gojenie i nawilżenie skóry.
  • Biała glinka - jest pomocna w oczyszczeniu i dotlenieniu skóry, aby ta wyglądała pięknie i zdrowo.
  • Nietestowane na zwierzętach.
  • Produkt odpowiedni dla wegan - nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Sposób użycia: niewielką ilość maski nanieść na twarz, omijając okolice oczu. Pozostawić na 3-4 minuty, a następnie delikatnie masować przez 1-2 minuty i spłukać wodą.

Skład: Aqua (Water), Silica, Kaolin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-25, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, CI 77266 (Carbon), Ammonium Acryloyldimethyltaurate / VP Copolymer, Tapioca Starch, Polymethylsilsesquioxane, Achillea Millefolium (Yarrow) Extract, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Melia Azadirachta (Margosa) Leaf Extract, Arctium Lappa (Burdock) Root Extract, Lecithin, Methylparaben, Parfum (Fragrance), Allantoin, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Linalool.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u zielony-kiosk za co najmniej 199 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 80 1140 2004 0000 3602 7603 6088
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 9,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
PACZKA W RUCHu 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Niemcy 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Wielka Brytania 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Czechy 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Irlandia 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Słowacja 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Szwecja 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Holandia 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Litwa 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Włochy 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Francja 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Belgia 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Dania 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Hiszpania 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Austria 20,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
dodatkowe informacje
Twoja przesyłka zostanie wysłana po otrzymaniu przez nas wpłaty. Jeśli wpłata wpłynie do godziny 12,00 - przesyłka zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia. Jeśli wpłata wpłynie po godzinie 12,00 przesyłka zostanie wysłana najpóźniej następnego dnia. Wysyłki realizujemy w dniach roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Wszystkie zakupione przedmioty wysyłam w jednej przesyłce.
Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

dane sprzedawcy

ZIELONY KIOSK
ul. Jana III Sobieskiego 17A lok. 4
42-217 Częstochowa
NIP: 5732168003
REGON: 363577600
Zielony Kiosk to młoda, polska firma sprzedająca kosmetyki naturalne, ekologiczne, nietestowane na zwierzętach.Wszystkie oferowane produkty posiadamy na stanie, w naszym magazynie, co oznacza wysyłkę natychmiastową po otrzymaniu wpłaty od kupującego. W przypadku zakupu kilku przedmiotów wysyłamy je w jednej przesyłce aby zoptymalizować koszty. Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane błyskawicznie, a oferowany towar był najwyższej jakości. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem email info@zielonykiosk.pl lub telefonicznie pod numerem +48 606 165 540. Serdecznie zapraszamy! zielonykiosk.pl

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 10 dni

adres do zwrotu:
ZIELONY KIOSK
ul. Jana III Sobieskiego 17A lok. 4
42-217 Częstochowa
 
Zwrot produktów. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

reklamacje

Gwarancja i serwis. Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Reklamacje. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 606 165 540.Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@zielonykiosk.pl lub telefonicznie: +48 606 165 540. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO zielonykiosk.pl §1 Postanowienia ogólne 1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"]. 2. Właścicielem Sklepu jest: ZIELONY KIOSK Joanna Krykwińska, ul. Jana III Sobieskiego 17A lok. 4, 42-217 Częstochowa, NIP: 5732168003, tel. +48 606 165 540, adres email: info@zielonykiosk.pl 3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem. 5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. 6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. §2 Zamówienia 1. Zamówienia można składać w następujący sposób:poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu. 2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. 3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy. 4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji. §3 Płatności 1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności. 2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy. 3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. §4 Wysyłka towaru 1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy. 2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji. 3. W przypadku płatności przelewem termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. §5 Reklamacje 1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. 2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji. 3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru. §6 Prawo odstąpienia od umowy 1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. 2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 (dziesięć) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. 4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę. 5. Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Konsumenta, przed upływem 10 dni od dnia zawarcia umowy;umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówienia lub ściśle związanych z jego osobną;świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;dostarczania prasy. §7 Ochrona prywatności 1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu. 2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta. 3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego. 4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania. §8 Własność intelektualna 1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu. §9 Wejście w życie i zmiany Regulaminu 1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu. 2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu. 3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. 4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta. 5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.