BEFADO KAPCIE SANDAŁKI WKŁADKA SKÓRA 065X109 R.30 (6855961892)

Od 29-06-2017 do 01-07-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
1 osoba kupiła 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
57,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 10,50 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Piława Górna
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • płeć: dziewczynki
  • marka: Befado
  • stan: nowy
  • długość wkładki wew. : 19.7 [cm]
  • materiał: tkanina
  • rodzaj zapięcia: rzepy
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 30.00
  • bohater: brak
  • kolor: biel, odcienie niebieskiego, odcienie różu, odcienie granatowego
  • dodatkowe informacje: znak Zdrowa Stopa, sztywny zapiętek, wkładka profilowana, wkładka skórzana


Przedmiotem aukcji są sandałki renomowanego producenta
Befado

Wykonane z najwyższej jakości naturalnych, bawełnianych,

oddychających materiałów

Zapinane na dwa rzepy

Wkładka wewnętrzna wykonana z wysokiej jakości skóry naturalnej

Podwyższony zapiętek i stabilne boki zapewniają stopom

wypoczynek, stabilność w trakcie chodzenia i prawidłowy rozwój

Antypoślizgo­wa podeszwa jest bezpieczna dla dziecka podczas każdej zabawy


Dziecko może je założyć samodzielnie

Bardzo wytrzymałe i wygodne

Idealne do domu, przedszkola czy szkoły

100% Oryginał

Produkt Polski

Obuwie wyróżnione znakiem Zdrowa Stopa

Znak ten jest wyróżnikiem dobrego obuwia, który zabezpiecza prawidłowy rozwój

i funkcjonowanie stopy dziecka

Posiadają certyfikat "Zdrowa Stopa" przyznawany przez Instytut Przemysłu Skórzanego.
Gwarantuje on, że produkowane obuwie jest najlepiej dostosowane do kształtującej się stópki dziecka

GALERIA

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u NieziemskoTani za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 71 1090 2301 0000 0001 3168 0169
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Bonkora
Osiedle Małe 6
58-240 Piława Górna
NIP: 882-101-76-49
REGON: 890366051

kontakt

  • 602672529
    Doradca klienta odpowie na wszystkie Twoje pytania codziennie od 8.00 do 18.00

reklamacje

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca odpowiada za wady, które istniały w chwili wydania rzeczy Klientowi (w przypadku odbioru osobistego), lub w chwili wysłania rzeczy (w przypadku dostarczenia przez kuriera), jak też za wady, które wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej chwili, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od umowy. Jeżeli Klientem jest konsument, może on zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe, albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić żądanie zwrotu pieniędzy, oświadczenie o odstąpieniu od umowy, lub zgłosić reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów: - przesłać zgłoszenie na adres mailowy: nieziemskotani@gmail.com - przesłać zgłoszenie na adres: BONKORA Ludmiła Krawciów Bol. Chrobrego 20a/5 58-240 Piława Górna W zgłoszeniu prosimy precyzyjnie określić jego rodzaj, okoliczności uprawniające do jego złożenia i jeżeli to wymagane na podstawie powyższych przepisów przyczynę zgłoszenia.

pozostałe informacje

Składając zamówienie Klient dokonuje: - wyboru zamawianych towarów, - oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy, - oznaczenia adresu, na który ma być wystawiona rachunek (jeżeli Klient życzy sobie rachunek), - wyboru sposobu uregulowania płatności. Sklep rozpoczyna realizację zamówienia: - w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem regulowania płatności przyodbiorze, natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od Klienta, - w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem regulowania płatności przelewem elektronicznym lub kartą kredytową za pośrednictwem PAYu, PayPal lubDotPay, natychmiast po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności; - w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem regulowania płatności tradycyjnym przelewem bankowym, natychmiast po otrzymaniu przez Sklep wpływu przelewu na konto bankowe wskazane przy zamówieniu, lub natychmiast po wysłaniu przez kupującego e-mailem dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty na naszekonto bankowe. Sprzedawca w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia. Zamówienie będzie uważane za złożone tylko w sytuacji, gdy w formularzu Zamówienia zostaną umieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Klienta, w tym - w szczególności - numer telefonu kontaktowego lub adres email. Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia przez klienta, traktowana jest jako naruszenie zasad regulaminu. W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) i brak jest możliwości realizacji zamówienia Klienta sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy. W takim wypadku Sklep najpóźniej w terminie 24 godzin, licząc od daty zawarcia umowy, zawiadamia klienta o braku możliwości spełnienia świadczenia. Klient podejmuje decyzję o sposobie realizacji jego zamówienia - zwrot zapłaconej sumy lub inny towar . Dostawa: - Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. - Paczki nadajemy codziennie. - W momencie zakupu kilku przedmiotów prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki. - Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia ze strony firmy kurierskiej, Poczty Polskiej oraz InPostu. - Osoba która kupuje dany produkt udziela sprzedającemu pełnomocnictwa do zawarcia w jego imieniu umowy z Pocztą Polską bądź InPostem na dostarczenie przesyłki. Gwarancja: - Wszystkie produkty wystawione na naszych aukcjach objęte są dwuletnią gwarancją na wady ukryte. - Gwarancja jest udzielana na podstawie dołączonego do każdego towaru paragonu lub faktury. ZWROTY:Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Odsyłając zakupiony towar odsyłasz także paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami . W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi dokonane przez niego płatności w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu oprócz kosztów przesyłki z powodu bardzo niskiego narzutu na sprzedawane produkty. Nie mniej jednak możesz korzystać z darmowego zwrotu zakupionych produktów poprzez opcje jakie oferuje InPost. Po odstąpieniu od umowy przez kupującego i odesłaniu przez niego towaru sklep wysyła wniosek do Allegro o zwrot prowizji za odesłany towar. Kiedy kupujący potwierdzi, że odstąpił od umowy na e-mailowe zapytanie Allegro, wtedy sklep zwraca kupującemu równowartość kwoty zakupionego towaru na wskazane konto bankowe.