Bęben Panasonic serwis KX-PEP5 KX-PDM7 inne W-wa (6541344991)

zakończona
184,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,50 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • regeneracja: regenerowany
  • kolor: czarny (Black)

W tej aukcji proponujemy Ci regenerację 1szt. zużytego bębna do jednej z wybranych modeli drukarek:

1. KX-PEP 3 do drukarek Panasonic KX-P6100, KX-P6150

2. KX-PEP 5 do drukarek Panasonic KX-P6300, KX-P6500

3. KX-PDM7 do drukarek Panasonic KX-P7100, KX-P7105, KX-P7305, KX-P7310 .

4. inne

Wymieniamy wszystkie uszkodzone elementy podzespołu bębna co pozwala powtarzać tą operacje wielokrotnie. Nie mamy problemu z częściami, gdyż regenerację w/w podzespołów wykonujemy z doskonałymi rezultatami już od kilku lat.
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie:
www.satellite.pl .
Po wygraniu aukcji wykonaj przelew i prześlij nam ( najlepiej priorytetową przesyłką pocztową ) swój stary podzespół bębna z kompletnymi danymi do faktury VAT i przesyłki zwrotnej. Po wykonaniu naprawy odeślemy Ci go z powrotem, a na wykonaną usługę wystawimy fakturę . Osoby z Warszawy i okolic mogą w siedzibie naszego serwisu zregenerować zużyte podzespoły dosłownie w ciągu 15 minut.
W tej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny (22) 8494116.

Pamiętaj !
Wygrywając naszą aukcję otrzymujesz gwarancję długotrwałej, wolnej od wad nieprawidłowego montażu, poprawnej pracy podzespołu. Takiej gwarancji nie otrzymasz nawet kupując nowy podzespół, a tym bardziej gdy kupisz na innych aukcjach tylko sam wałek światłoczuły o nieznanej trwałości warstwy światłoczułej i to jeszcze bez zębatek . Posiadamy niezbędne części zamienne i konieczne doświadczenie, aby zregenerowane u nas podzespoły pracowały równie długo i poprawnie jak nowe !

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 11,50 zł
kolejna sztuka: 11,50 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przelew za wygrana aukcję proszę wpłacić na konto w : BRE Bank S.A. 59 1140 2004 0000 3502 3077 1174 PHU SATELLITE Zużyty cartridge proszę wysłać wraz z danymi do faktury Vat na adres: 02-617 Warszawa ul. Malczewskiego 15 lok 10 z dopiskiem ( czynne 9-16, tel. 501216691 ).
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 501216691
    Prosimy zawsze telefonicznie uprzedzać wizytę w naszym 24h serwisie.
  • satellte1@wp.pl
    Umów się z serwisantem telefonicznie, a błyskawicznie zdiagnozujesz lub naprawisz urządzenie

reklamacje

Reklamacje proszę poprzedzać telefonicznie 22 8494116, a następnie mailowo satellite1@wp.pl. 1. Zregenerowane podzespoły prosimy instalować w urządzeniach z opóźnieniem przynajmniej kilkudziesięciu minut, aby wyrównały się temperatury do panujących w pomieszczeniu. 2. Zresetowane i zregenerowane podzespoły zawsze instalujemy we włączonych urządzeniach. 3. Do ewentualnych reklamacji zregenerowanych podzespołów prosimy załączać przynajmniej dwa wydruki lub przesłać ich skany mailowo zaznaczając zauważone nieprawidłowości. 4. Przekazane nam do czyszczenia głowice skutecznie udrażniamy wyłącznie hydraulicznie, nie sprawdzamy zaś ich stanu elektrycznego i nie przyjmujemy reklamacji związanych z blokowaniem ich pracy w urządzeniach drukujących . Klient sam musi sprawdzić czy urządzenie akceptuje głowicę przed oddaniem jej do udrożnienia dysz.

pozostałe informacje

Podzespoły do regeneracji powinny być wysłane starannie zapakowane najlepiej w oryginalne opakowania lub owinięte w folie i zabezpieczone w opakowaniach przed przesuwaniem. Wszelkie wątpliwości prosimy konsultować telefonicznie 22 8494116