BĘBEN HAMULCOWE CITROEN BERLINGO I TYŁ (6908282226)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
75,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Morawica, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 5.8 [kg]
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze

opis

Wysyłka w 24 godziny
po odnotowaniu wpłaty
Dopasujemy każdą część
do twojego samochodu
Najwyższy standard obsługi

BĘBEN HAMULCOWE CITROEN BERLINGO I TYŁ

Cena: 75,00 zł

  • Nazwa producenta: ROPER
  • Kod produktu: 912.522/ROP
  • ID produktu: 399
  • Atrybuty produktu:
BĘBNY HAMULCOWE
:
średnica bębna hamulcowego [mm]:
228,5
Maksymalna wielkość poślizgu bębna:
230
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]
50,5
śr. zewnętrzna bębna hamulcowego [mm]:
253
wysokość całkowita bębna hamulcowego [mm]
66,4
ilość otworów:
4
śr. otworu [mm]:
108
śr. otworu centrującego [mm]:
71
rozmiar gwintu 1:
13,0
rozmiar gwintu 2:
8,5
oś zabudowy
TYŁ
Odpowiedniki
TRW- DB4096; BOSCH- 0986477060

Opis produktu

Marka

Model

Typ

Poj. Siln. [ccm]

Moc [KW]

Moc [KM]

Rok produkcji

CITROËN

BERLINGO (B9)

1.6 HDi 75

1560

55

75

2008.04 -

1.6 HDi 110

1560

80

109

2008.04 -

1.6 HDi 90

1560

66

90

2008.04 -

1.6

1587

80

109

2008.04 -

CITROËN

BERLINGO (MF)

Electric

28

38

1998.01 -

electrique

16

22

2000.01 -

1.1 i (MFHDZ, MFHFX)

1124

44

60

1996.07 -

1.4 i (MFKFX, MFKFW)

1360

55

75

1996.07 - 2008.10

1.4 bivalent

1360

48

65

2002.11 -

1.4

1360

53

72

2002.11 - 2005.10

1.4 bivalent

1360

53

72

2002.11 - 2005.10

1.4 i bivalent (MFKFW)

1360

55

75

2003.04 -

1.6 HDI 75 (MF9HW)

1560

55

75

2005.07 -

1.6 HDI 90 (MF9HX)

1560

66

90

2005.07 -

1.6 HDI 110

1560

80

109

2005.08 -

1.6 16V (MFNFU)

1587

80

109

2000.10 -

1.6 16V (MFNFU)

1587

81

110

2002.11 -

1.8 i 4WD (MFLFX)

1761

66

90

1997.04 -

1.8 i (MFLFX)

1761

66

90

1997.05 -

1.8 D

1769

44

60

1996.11 - 1999.10

1.8 D (MFA9A)

1769

43

58

1998.07 -

1.9 D 4WD (MFWJZ)

1868

51

69

1998.07 -

1.9 D (MFWJZ)

1868

51

70

1998.07 - 2005.10

1.9 D (MFDJY)

1905

50

68

1996.07 -

1.9 D (MFDJY)

1905

51

69

1996.07 - 1999.10

2.0 HDI 90 (MFRHY)

1997

66

90

1999.12 -

2.0 HDi 4x4 (MFRHY)

1997

66

90

2002.11 - 2005.10

CITROËN

BERLINGO nadwozie pełne (B9)

1.6 HDi 75

1560

55

75

2008.04 -

1.6 HDi 110

1560

80

109

2008.04 -

1.6 HDi 90 16V

1560

66

90

2008.04 -

1.6

1587

80

109

2008.04 -

CITROËN

BERLINGO nadwozie pełne (M_)

Electric

27

37

2003.07 -

1.1 i (MAHDZ, MBHDZ, MBHFX)

1124

44

60

1996.07 -

1.4 i (MBKFX, MBKFW)

1360

55

75

1996.07 -

1.4 CNG

1360

48

65

2002.11 -

1.4 bivalent

1360

48

65

2002.11 -

1.4 i bivalent (MBKFW)

1360

55

75

2003.04 -

1.6 HDI 90 (MB9HX, MC9HX)

1560

66

90

2005.07 -

1.6 HDI 75 (MB9HW)

1560

55

75

2005.07 -

1.6 16V (MBNFU)

1587

80

109

2000.10 -

1.8 i

1761

66

90

1999.08 - 2002.10

1.8 D (MBA9A, MCA9A)

1769

43

59

1996.07 -

1.9 D 70 4WD (MBWJZ, MCWJZ)

1868

51

69

1998.07 -

1.9 D 70 (MBWJZ, MCWJZ)

1868

51

69

1999.04 -

1.9 D (MBDJY)

1905

51

70

1996.07 -

2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY)

1997

66

90

1999.12 -

2.0 HDI 90 4WD (MBRHY, MCRHY)

1997

66

90

2000.11 -

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u autoczesciDKW24 za co najmniej 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Punkty odbioru

DKW24.PL - Dorota Woś
Brzeziny, ul Chęcińska 409
26-026 Morawica
tel.: 503532525

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

DOROTA WOŚ - DKW24.PL
Brzeziny ul. Chęcińska 409
26-026 Morawica
Dodatkowe informacje

Rękojmia za wady Towaru

  1. Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  2. Zgodnie z art. 558 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, przy sprzedaży na rzecz Kupującego będącego przedsiębiorcą odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.
  3. Dostarczenie Towaru w ramach realizacji wynikających z rękojmi za wadu odbywa się na koszt Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Kupującemu.
  5. Zgłoszenie o wadach Towaru należy przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Zgłoszenie można przesłać na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu.
  6. Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, Towar należy dostarczyć na adres: Sprzedawcy tj. 26-026 Morawica, ul. Chęcińska 409.
  7. Sprzedawca odpowiada na zgłoszenie Kupującego w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem.
  8. Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy, usunięcia wad lub wymiany Towaru na nowy.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DOROTA WOŚ - DKW24.PL
Brzeziny ul. Chęcińska 409
26-026 MORAWICA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy sprzedaży

  1. Zgodnie z przepisami prawa Klientowi będącemu Konsumentem w myśl art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z późniejszymi zm.) o prawach konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zwartej na odległość bez podawania przyczyny.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.
  3. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły sobie nawzajem podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  4. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie na internetowym formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu, przesyłając je drogą elektroniczną lub na adres pocztowy Sprzedawcy, według wyboru Klienta. Załącznik nr 1 stanowi tylko pomoc w odstąpieniu od umowy, nie jest wzorem koniecznym do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient może, ale nie musi z niego korzystać. Dla skutecznego odstąpienia wystarczy przesłanie oświadczenia na piśmie lub drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy.
  5. Do zachowania terminu określonego w ust. 3 wystarczy wysłanie oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
  6. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i stosownie poinformuje w razie pytań Klienta o dalszym postępowaniu w tym o sposobie zwrotu Towaru.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  8. Jeżeli Sprzedawca po uzyskaniu zgody od Klienta nie zobowiązał się, że sam odbierze od niego Towar, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności w tym kosztów dostarczenia rzeczy aż do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu/potwierdzenia jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
  10. Klient ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  11. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Oznacza to, że Kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić Towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w Sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. 13. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, będącemu jednocześnie Konsumentem, w odniesieniu do umów określonych w art. 38 pkt ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.


Postanowienia dodatkowe

  1. Sprzedawca honoruje wszelkie prawa Klientów przewidziane w przepisach obowiązującego prawa.
  2. Jeśli obowiązujące prawo przyznaje Klientom korzystniejsze uregulowania niż te, które są zawarte w niniejszym Regulaminie, odpowiednie postanowienia Regulaminu są bezpośrednio zastępowane przez konkretne normy obowiązującego prawa i tym samym są wiążące dla Sklepu Internetowego.
  3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  4. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu według wyboru Klienta zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego.
  5. Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.
  6. Klient będący Konsumentem może ponadto skorzystać z elektronicznego sposobu rozwiązywania sporów ze Sprzedawcą za pośrednictwem unijnej platformy dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.

 

*Do przesyłki ze zwrotem należy dołączyć:

(1) Dokument potwierdzajacy zakup. 

(2) Formularz odstąpienia od umowy. 

* Uwaga! Nie przyjmujemy zwrotów towaru wysłanych za pobraniem.

* Zwrot środków finansowych następuję na podany przez kupującego nr konta bankowego,

* Nr konta bankowego należy podać w "Formularzu odstąpienia od umowy".

O sprzedającym

autoczesciDKW24
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

54

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 662 077 743
  • 503 532 525
poniedziałek - piątek
sobota
09:00 - 17:00
09:00 - 14:00

Informacje o sprzedającym

Nasza firma zajmuje się sprzedażą częsci motoryzacyjnych - głównie części układu hamulcowego.  Nieustannie jednak pracujemy nad poszerzeniem swoich stanów magazynowych i stworzeniem oferty na pozostałe częsi motoryzacyjne. 

Bardzo dbamy o to, by nasi klienci byli zadowoleni z naszej oferty. Na chwilę obecną na Allegro mamy wystawione głównie części marki ROPER, które cieszą się dużą popularnością wśród kupujących, ze względu na ich niską cenę oraz barddzo dobrą jakość. Nawiązaliśmy również współprace z dystrybutorami wielu innych marek części hamulcowych oraz pozostałych i w najbliższym czasie będziemy chcieli ująć ten asortyment na naszych aukcjach Allegro . 

Zależy nam również na tym, by nasi klienci otrzymywali zamówiony towar na czas, dlatego też współpracujemy z firmą kurierską DPD oraz GEIS dzięki temu mamy gwarancję rzetelnie wykonanej dostawy. Wysyłki realizujemy w dniu zamówienia, w nielicznych przypadkach w dniu następnym (wysyłka tego samego dnia zależy od godziny złożenia zamowienia). W ten sposób przesyłka jest u zamawiającego w kolejnym dniu roboczym . Przesyłki zamówione w Piątek po godzinie 16.30 wysyłane są w Poniedziałek. 

Pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

na platformie allegro

Sprzedawca: Dorota Woś prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DKW24.PL, 26-026 Morawica, ul. Chęcińska 409, NIP: 959 163 72 76, REGON: 365088549, telefon kontaktowy: 662 077 743, poczta elektroniczna: autoczesci@dkw24.pl.

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Towary dostępne na aukcji internetowej Sprzedającego są nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Towary został wprowadzone na rynek polski w sposób legalny i odpowiadający przepisom prawa.

2. Sprzedawca przewiduje możliwość sprzedaży Towarów używanych, odpowiednio informując o właściwościach tego Towaru Klienta.

3. W przypadku, gdy Towar został objęty gwarancją producenta tzw. dokumentu gwarancyjnego, w którym producent przyjmuje na siebie odpowiedzialność za właściwości rzeczy, o których istnieniu zapewniał (np.: co do funkcjonalności, wytrzymałości, jakości rzeczy), gwarancja ta nie wyłącza oraz nie ogranicza w żaden sposób możliwości skorzystania przez Kupującego z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi za wady Towaru zarówno fizyczne jak i prawne. 4. Wszystkie informacje zawarte w Sklepie internetowym Sprzedającego, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.

5. Wszelkie ceny Produktów/Towarów/Usług podane na aukcji internetowej, podawane są w walucie polskiej (polskich złotych), są cenami brutto zawierającymi podatek VAT, cła oraz inne składniki.

6. UWAGA: Podane na stronie Sprzedawcy ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, są one doliczane dopiero na etapie wyboru przez Klienta sposobu dostarczenia zamawianego Towaru. Koszt dostawy zależny jest od wybranego przewoźnika, sposobu dostawy, rodzaju przesyłki i widoczny jest przed akceptacją Regulaminu i finalizacją zamówienia.

§ 2

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Sprzedawca rzetelnie realizuje zamówienia Klienta według kolejności ich wpływu.

2. Czas realizacji zamówienia dla pojedynczego Klienta jest indywidualnie określony dla każdego Towaru i jest szczegółowo podany w opisie danej aukcji.

3. Na czas realizacji zamówienia składa się przede wszystkim czas przygotowania zamówienia (kompletowanie oraz pakowanie zamówienia, wydanie przesyłki dostawcy, a w wybranych przypadkach wykonanie Towaru). Czas dostawy zamówienia zależny jest od wybranego sposobu doręczenia.

4. Czas realizacji zamówienia biegnie od momentu otrzymania płatności od Kupującego.

5. W przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności lub braku możliwości realizacji zamówienia w przewidzianym terminie, Sprzedawca niezwłocznie kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania, w tym ustalenia innego terminu realizacji zamówienia, zmiany sposobu doręczenia.

§ 3

DOSTAWA

1. Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem operatora zaakceptowanego przez strony niewiążący się z nadmiernymi i nieuzasadnionymi kosztami po stronie Sprzedawcy i Klienta.

2. Klient na bieżąco jest informowany o kosztach dostawy, są one podawane w trakcie wypełniania przez Klienta formularza zamówienia. Wysokość kosztów wysyłki zależy od kraju, do którego wysyłane jest zamówienie.

3. Zamówione Towary dostarczane są zgodnie z wyborem Klienta bądź to bezpośrednio na adres Klienta wskazany w internetowym formularzu składanego zamówienia lub odbierane osobiście pod adresem podanym w wiadomości określającej dokładny termin wydania Towaru przez Sprzedającego.

4. Po otrzymaniu przesyłki Klient bądź osoba trzecia przez niego uprawniona, powinien w miarę możliwości dokładnie sprawdzić stan opakowania, czy nie nosi ono śladów uszkodzeń, ingerencji osoby nieuprawnionej i czy jego zawartość jest w stanie nienaruszonym. W razie stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń bądź innych nieprawidłowości powinien w obecności kuriera w miarę możliwości sporządzić protokół ze szkody oraz zawiadomić Sprzedawcę. Jeśli produkty wyglądają na uszkodzone, prosi się, aby Klient w miarę możliwości nie przyjmował przesyłki. Niniejsze postanowienie w żaden sposób nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień Klienta np. co do prawa zgłoszenia reklamacji i ma jedynie na celu pomóc Sklepowi internetowemu w ustaleniu szkody i osoby za nią odpowiedzialnej. Zgłoszenie uszkodzenia przesyłki nie jest uzależnione od protokołu sporządzonego przez Kupującego przy kurierze. Konsument ma prawo dokładnego zapoznania się z zamówieniem.

§ 4

METODY PŁATNOŚCI

1. Sprzedawca umożliwia następujące metody płatności:

a) za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (PayU),

b) przedpłata na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez ING Bank Śląski S.A. na numer konta: 88 1050 1416 1000 0092 2935 5483, c) płatność za pobraniem.

2. Sprzedawca dokumentuje sprzedaż Towaru zgodnie z żądaniem Klienta paragonem lub fakturą VAT. Dowód zakupu jest dostarczany Klientowi wraz z zamawianym Towarem.

3. Kupujący powinien dokonać zapłaty w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu/ wylicytowania przedmiotu na aukcji. W przypadku braku stwierdzenia płatności w określonym terminie i braku informacji od Klienta o przyczynie takiego stanu rzeczy, po tym terminie wysyłamy wiadomość prywatną z przypomnieniem o konieczności dokonania zapłaty. W razie dalszego braku wpłaty unieważniamy ofertę oraz występujemy o zwrot prowizji do Serwisu Allegro.

§ 5

POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Sprzedawca honoruje wszelkie prawa Klientów przewidziane w przepisach obowiązującego prawa.

2. Jeśli obowiązujące prawo przyznaje Klientom korzystniejsze uregulowania niż te, które są zawarte w niniejszym Regulaminie, odpowiednie postanowienia Regulaminu są bezpośrednio zastępowane przez konkretne normy obowiązującego prawa i tym samym są wiążące dla Sklepu Internetowego.

3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.

4. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu według wyboru Klienta zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego.

5. Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php,

www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.

6. Klient będący Konsumentem może ponadto skorzystać z elektronicznego sposobu rozwiązywania sporów ze Sprzedawcą za pośrednictwem unijnej platformy dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.