BE QUIET! SILENT BASE 800 Orange Window BGW01 (6541428845)

zakończona
583,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 26,90 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
505 317 400
sklep@mdm24.pl
50094845

Opis przedmiotu

BE QUIET! SILENT BASE 800 Orange Window BGW01

Producent: Be quiet!

Kod producenta: BGW01

Kod EAN: 4260052184318

Opis

Marka be quiet! znana jest z produkcji najbardziej zaawansowanych technicznie i absolutnie najcichszych podzespołów do PC pośród tych dostępnych na rynku. Zgodnie z mottem “forma podążą za funkcjonalnością”, obudowa komputerowa Silent Base 800 Window Orange oferuje perfekcyjną symbiozę wyciszania hałasu oraz znakomitych właściwości chłodzących, a także wysoką funkcjonalność i rozległą przestrzeń dla high-endowego sprzętu.

Dzięki połączeniu cech unikalnej kontroli przepływu powietrza oraz izolacji dźwięku, Silent Base 800 jest prawdziwie znakomitą obudową, idealną dla high-endowych systemów komputerowych dla graczy oraz innych systemów zaprojektowanych z myślą o ciszy.

- Znakomite osiągi dzięki zastosowaniu innowacyjnej konstrukcji, która zapewnia doskonałą wydajność chłodzenia oraz perfekcyjną cyrkulację powietrza, a także wyjątkowo cichą pracę
- Znakomita funkcjonalność wraz z najprostszym montażem oraz beznarzędziowym umieszczaniem napędów, inteligentnym i adaptowalnym rozwiązaniem okablowania, a także łatwymi w czyszczeniu filtrami wlotu powietrza
- Dostępna ogromna przestrzeń i możliwości rozbudowy przeznaczone dla obecnych i przyszłych komponentów klasy high-end, w tym miejsce na chłodnicę wodną
- Trzy wbudowane wentylatory Pure Wings 2 o zoptymalizowanym przepływie powietrza. Wentylatory oddzielone gumowym elementem od obudowy, aby odprowadzić na zewnątrz ciepło przy minimalnym poziomie wibracji i możliwie najcichszej pracy
- Panel boczny z podwójną szybą gwarantuje doskonały wgląd do wnętrza obudowy; okno jest wykonane z materiału odpornego na wstrząsy oraz zadrapania i zapewnia znakomite wyciszenie dźwięku
- Profesjonalny system okablowania wsparty dużą przestrzenią na rozmieszczenie kabli oraz przepusty z gumy silikonowej poprzez które układa się kable w obudowie, a także ich inteligentne rozmieszczenie w miejscach strategicznych
- Zasada "forma podąża za funkcją" określa przeznaczenie produktu; ostateczny kształt obudowy jest efektem przemyślanych założeń i koncepcji funkcjonalnych
- Niemiecka koncepcja produktu, design i kontrola jakości

Tabela parametryczna
:
Typ obudowy: Midi Tower
Format: ATX
Liczba miejsc montażowych: 14
Miejsca montażowe 3,5'' wewn.: 7
Miejsca montażowe 3,5'' zewn.: 0
Miejsca montażowe 5,25'' zewn.: 3
Miejsca montażowe 2,5'' wewn.: 4
:
Moc zasilacza: Brak
Wentylator:
  • 12 cm
  • 14 cm
Kolor:
  • Czarny
  • Pomarańczowy
Wymiary:

495 x 266 x 559 mm

Złącza na przednim panelu:
  • 1 x mikrofon
  • 1 x słuchawki
  • 2 x USB 2.0
  • 2 x USB 3.0
Pozostałe parametry:

- Pokrycie: ABS Plastic
- Panel boczny: 0,7mm Steel
- Okno z podwójnąszybą: Polycarbonate
- Panel przedni: ABS Plastic
- Stojak: Nylon, Fiber
- Sloty rozszerzeń: 7
- Przedni wentylator: 2 x be quiet! Pure Wing 2 |140mm 1,000rpm
- Tylny wentylator :1 x be quiet! Pure Wings 2 | 120mm 1,500rpm

Miejsca do montażu wentylatorów: 6
- Góra (mm) 2 x 140/120
- Dół (mm) 1 x 140/120


Bezpieczeństwo i satysfakcja

Produkty ( o ile w aukcji nie zaznaczono inaczej ) wysyłane są z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Zamówienia złożone do godziny 16-stej z formą płatności PayU lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia.

KONTAKT
505 317 400
sklep@mdm24.pl
50094845
Siedziba firmy:
Pl. Jana Kilińskiego 2
35-005 Rzeszów
Oddział firmy:
ul. Kasprzaka 49
01-249 Warszawa
Pn - Pt / 10.00 - 17.00
CERTYFIKATY
REGULAMIN
  1. Regulamin sprzedaży znajduje się na stronie aukcji w zakładce "Informacje od sprzedającego"

  2. Regulamin jest integralną częścią aukcji.

  3. Biorąc udział w aukcji Kupujący akceptuje postanowienia regulaminu sprzedaży.

  4. Darmowa dostawa obowiązuje tylko przy zamówieniach opłacanych z góry.

  5. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową. Odbiór osobisty towarów nie jest możliwy.

  6. W przypadku gdy Kupujący nie jest Konsumentem, strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego.

  7. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT w formie elektronicznej.

  8. Kupujący biorąc udział w aukcji wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT oraz faktur korygujących w formie elektronicznej - jako pliki w formacie pdf - na wskazany w złożonym zamówieniu adres poczty elektronicznej.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • GETIN NOBLE BANK S.A. 33156000130000115000075852
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 26,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Przedsiębiorcą zarządzającym kontem Allegro o nicku mdm24_p_l jest mdm24.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie, Pl. Jana Kilińskiego 2 (35-005 Rzeszów), kapitał zakładowy w wysokości 5.000 zł., wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr 497481, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 5272708922, numer statystyczny REGON 147090153. Dokumentacja spółki przechowywana jest w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

kontakt

  • 505-317-400
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10:00-17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zasady zwrotu towaru bez podania przyczyny określone są w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przysługuje jedynie konsumentom (zakupy w sklepie zostały dokonane prywatnie, nie na firmę), którzy zawarli umowę na odległość. Termin do odstąpienia od umowy, o której mowa wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym kupujący-konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego-konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy. Towar należy zwrócić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym kupujący-konsument poinformował Sklep Internetowy o odstąpieniu od umowy. Poinformuj Sklep Internetowy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży, w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres Sklepu Internetowego, lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@mdm24.pl). Następnie odeślij towar na adres: ZAPYTAJ GDZIE ODESŁAĆ TOWAR. Nie ma możliwości odstąpienia w odniesieniu do umów:o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,w których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,zawartej w drodze aukcji publicznej,o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży kupujący-konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy i odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu niezgodności towaru z umową, w tym celu wyślij wiadomość na adres: reklamacje@mdm24.pl. Przed odesłaniem towaru do sklepu należy go właściwie zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone nie będą przyjmowane

reklamacje

REKLAMACJE Kupujący mogą składać reklamacje dot. zakupionych towarów jeżeli mają one wadę fizyczną lub prawną. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sklep Internetowy na zasadach określonych w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa. Reklamacja może w szczególności zostać wniesiona pisemnie na adres siedziby przedsiębiorcy prowadzącego Sklep Internetowy lub wysłana w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: reklamacje@mdm24.pl. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sklepu Internetowego dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sklepowi Internetowemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W przypadku gdy Kupujący nie jest Konsumentem, strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ Kupujący-konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Należą do nich: Mediacja - prowadzona przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej (WIIH) oraz ich zamiejscowe oddziały. Prowadzi się ją na wniosek kupującego-konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej. Postępowanie mediacyjne jest bezpłatne – oprócz ewentualnych kosztów rzeczoznawców. Mediacja jest dobrowolna, tzn. muszą na nią wyrazić zgodę obie strony umowy. Stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy WIIH - sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży produktów i świadczenia usług. Postępowanie jest bezpłatne, za wyjątkiem ewentualnych kosztów rzeczoznawców. Mają dobrowolny charakter dobrowolny tzn. na poddanie sprawy rozstrzygnięciu sądu polubownego muszą wyrazić zgodę obie strony umowy. Miejscy (powiatowi) rzecznicy konsumentów - mający siedziby w miejscowościach, w których znajdują się są starostwa powiatowe lub urzędy miasta na prawach powiatu. Do ich zadań należy w szczególności zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów. Szczegółowe informacje na temat zasad dostępu do procedur pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zostały umieszczone na witrynie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pod adresem internetowym http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

pozostałe informacje

Koszt dostawy towaru w całości pokrywa kupujący. Termin dostawy przesyłki wynosi 2 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Przewoźnik doręcza przesyłki tylko od poniedziałku do piątku - za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy - w godzinach 8-16. Kurier ma obowiązek dostarczyć zakupiony towar ważący do 30 kg. do drzwi odbiorcy. W przypadku towaru o wadze powyżej pow. 30 kg. dostawa jest realizowana do bramy/furtki odbiorcy. Dostawa realizowana jest jedynie na obszarze Polski. Szczegółowe koszty i terminy dostawy są uzależnione od wagi oraz wielkości przesyłki i podane są przy każdym towarze na witrynie Sklepu Internetowego. W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, Kupujący powinien postępować zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności – jako uprawniony – zażądać od przewoźnika na podstawie art. 74 ust. 1 ustawy Prawo przewozowe protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki. W kategorii "Dla dzieci" obowiązuje wydłużony termin realizacji i wynosi on 4-5 dni roboczych. Sklep Internetowy jest obowiązany do dostarczenia zakupionego towaru bez wad i jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sklep Internetowy odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność Sklepu Internetowego jest ograniczona do roku od dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym nie jest konsument, odpowiedzialność Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego. Sprzedawane towary mogą być objęte gwarancją producenta, importera lub dystrybutora. O ile na dany towar została udzielona gwarancja, jej treść i warunki zostały umieszczone przy tym towarze na witrynie Sklepu Internetowego. Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Kto wykonuje uprawnienia wynikające z gwarancji, powinien dostarczyć rzecz na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji chyba, że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w zdaniu poprzednim. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura w formie elektronicznej. Kupujący biorąc udział w aukcji wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT oraz faktur korygujących w formie elektronicznej - jako pliki w formacie pdf - na wskazany w złożonym zamówieniu adres poczty elektronicznej.