BAWEŁNIANA STYLOWA TUNIKA UROCZA SUKIENKA J12 (6482040130)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
29,00 zł
z 999 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 9,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,99 zł
  • Przesyłka kurierska 11,99 zł
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: Koszalin
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • rozmiar: rozmiar uniwersalny
  • kolor: odcienie szarości i srebra
  • marka: Inna marka
  • długość rękawa: inny rękaw
  • wzór dominujący: inny wzór
  • dostawa z Polski: tak
Stylowa luźna tunika kimono
Bluzeczka dostępna w smakowitych kolorkach
Dół sukienki zwężany
Unikalny fason wygląda się w nim świetnie
Klasyczna a zarazem zdecydowana w formie
Must Have !!!
Wyprodukowano w Turcji
(Made in Italy)
Skład materiału: bawełna 90% elastan 10%

Rozmiar uniwersalny
Proszę sugerować się wymiarami podanymi poniżej
Wymiary
Długość całkowita 93 cm
Obwód w biuście od 116 cm do 128 cm
Obwód w biodrach od 80 cm do 92 cm
Długość rękawa od szyi 58 cm
+- 2 cm

REAL FOTO

Kupujesz produkt ze zdjęcia

wysyłka

Poczta Polska
1 szt. - 10 zł
Kurier
15 zł
Kurier pobranie
20 zł

płatności

Friko
ul. Koszalińska 54
75-900 Koszalin
konto
05 1240 3800 1111
0010 1069 8685

kontakt

telefon
784 059 843
94 340 74 80
e-mail
info@ifriko.pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u frikoooo za co najmniej 150 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 05 1240 3800 1111 0010 1069 8685
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony ekonomiczny 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 10,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

FRIKO Marcin Rywacki ul. Koszalińska 54 75-900 Koszalin NIP: 842-154-36-99 REGON: 771249337 Firma zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.

kontakt

  • info@ifriko.pl
    Na wszelkie pytania odpowiadamy w dni robocze w ciągu maksymalnie 24h

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: zwroty@ifriko.pl W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz (FRIKO Marcin Rywacki, ul. Koszalińska 54, 75-900 Koszalin), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem zwroty@ifriko.pl, lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Przesyłkę należy nadać na adres FRIKO ul. Koszalińska 54 75-900 Koszalin 5. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informujemy, że Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z następujących, pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń: a) możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, b) wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, c) konsument może również skorzystać z bezpłatnej pomocy Powiatowego/Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). d) Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ e) W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECK). Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych/miejskich rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.

pozostałe informacje

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa WZÓR Miejscowość, data Imię i nazwisko konsumenta Adres konsumenta Ja/My...........................................niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy............................................................................................ Data odbioru........................................ Podpis................................. 1) Termin płatności W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności kartą płatniczą, płatności elektronicznych, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. 2) Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. 3) Kodeks dobrych praktyk Zobowiązujemy się do przestrzegania ogólnie przyjętych standardów etycznych, w tym do podstawowych zasad: 1. Prowadzenie działań ukierunkowanych na zadowolenie naszych Klientów poprzez dostarczenie im produktu najlepszej jakości, któremu towarzyszy profesjonalne doradztwo i rzetelna obsługa. 2. Rzetelne i uczciwe przekazywanie wszelkich posiadanych informacji i niewprowadzanie świadomie Klienta w błąd, jeżeli danej informacji nie posiadamy. 3. Regularne monitorowanie dostępności oferty sklepowej oraz jak najszybsze reagowanie na zaistniałe błędy. 4. Lojalność i gotowość do współpracy oraz podejmowanie każdego zlecenia z zaangażowaniem. 5. Proponowanie Klientowi skorzystania z innego rozwiązania jeżeli uznamy, że nie posiadamy produktu, który jest odpowiedzią na Jego oczekiwania. 6. Polubowne rozwiązywanie wszelkich konfliktów. 7. Niewypowiadanie nieprawdziwych lub obraźliwych informacji na temat innych firm czy produktów. 8. Przekazywanie ważnych informacji i decyzji Klientowi w sposób zrozumiały i bez zbędnej zwłoki. 9. Nieuchylanie się od wywiązywania z zobowiązań. 10. Dbanie o bezpieczeństwo powierzonych nam danych. 11. Kierowanie się takimi wartościami jak: sprawiedliwość, prawość, uczciwość.