Batuta 43cm GEWA mod.20 Rękojeść drewniana (6541509219)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
34,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: ŁUBNICE
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Batuta 43cm GEWA mod.20 Rękojeść drewniana
2320

Gewa Batuta 43 cm

- Ręcznie robiona
- Biały buk
- Lakierowany na biało
- Rękojeść drewniana
- Paragon lub faktura VAT na życzenie klienta

PONIŻEJ PRZEDSTAWIAMY SPOSÓB W

JAKI PAKUJEMY BATUTY

WSZYSTKIE PACZKI SĄ STARANNIE

ZAPAKOWANE, WIĘC

BEZ OBAW, BATUTY DOTRĄ DO PAŃSTWA

CAŁE!!

Pierwszy krok to zabezpieczenie batuty

folią bąbelkową, pozwala ona zabezpieczyć

przedmiot przed drobnymi wstrząsami.


Następnie zabezpieczoną batutę wkładamy do twardej tuby aby nie uległa

uszkodzeniu podczas transportu.

Na koniec zaklejamy drugi koniec tuby. Tak zapakowaną batutę wysyłamy do

państwa.

Starannie zapakowane oraz zabezpieczone
przed wstrząsami podczas
transportu batuty wysyłamy do klientów
OD PONAD CZTERECH LAT I JAK DO TEJ PORY
NIE BYŁO ŻADNEJ REKLAMACJI

Mimo to uczulamy klientów, aby sprawdzać zawartość paczki przy odbiorze.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 95105011711000002300399132
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 11,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Osobom poniżej 6 pozytywnych komentarzy nie wysyłamy za pobraniem (płatne przy odbiorze)! Wyjątek stanowi potwierdzenie telefoniczne - szczegóły na stronie O mnie.
U W A G A !!!!! Jeśli wybierzesz przesyłkę listową ekonomiczną lub listową priorytetową nie bierzemy za nią odpowiedzialności. Pamiętaj wybierając ją nigdy nie masz pewności ze towar dojdzie do ciebie. Przesyłki te są nie rejestrowane i zdarza się ze znikają.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma „AKORD” specjalizuje się w obsłudze handlowej i serwisowej orkiestr dętych. Nasza praca opiera się na kontaktach i współpracy z renomowanymi importerami sprzętu muzycznego. Sprzedawany przez nas towar jest jak najbardziej legalny. Aukcje nasze są pewne i sprawdzone, dlatego kupując u nas masz pewność że się nie rozczarujesz jak listonosz przyniesie Ci paczkę, a będziesz w pełni zadowolony i usatysfakcjonowany. Zobacz nasze komentarze a rozwiejesz swoje wątpliwości co do naszej lojalności. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi aukcjami.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AKORD Damian Janas
Ogrodowa 14P
98-432 Łubnice
Polska
 
Zwroty towaru: Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271 z poź. zm.) w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn (odstąpienia od umowy), wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Procedura zwrotu jest następująca: 1. Zwroty przeprowadzane są za pośrednictwem formularza zwrotu – http://static.sklepakord.pl/formularz/formularz.pdf - należy uzupełnić i wysłać razem ze zwracanym towarem. 2. Towar należy odesłać na adres korespondencyjny firmy AKORD. 3. Moment nadania przesyłki zwrotnej traktowany jest jak moment zwrotu. 4. Klient wysyła zwracany towar na własny koszt, umieszczając wewnątrz oświadczenie (http://static.sklepakord.pl/formularz/formularz.pdf) o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 5. Prosimy do przesyłki załączyć oryginał świadectwa zakupu (faktura VAT lub paragon) oraz oryginał gwarancji pisemnej (jeżeli takowa była wydana). 6. Obsługa sklepu sprawdza, czy zwracany towar spełnia warunki konieczne do przyjęcia zwrotu. 7. Jeśli wszystkie warunki niezbędne do pozytywnego rozpatrzeniu procedury zwrotu są spełnione, AKORD przelewa kwotę. 8. W razie jakichkolwiek wątpliwości w ocenie sprawności zwróconego towaru, AKORD zawsze kontaktuje się z Klientem przed podjęciem jakichkolwiek decyzji. Wymiana towaru na życzenie klienta Po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym jest możliwość wymiany towaru na inny model, kolor, rodzaj. Prosimy wypełnić formularz wymiany towaru - http://static.sklepakord.pl/formularz/formularz.pdf

reklamacje

1. Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych, a także niewłaściwej zawartości paczek. Informacja, które produkty są objęte gwarancją umieszczona jest w opisie produktu. 2. Każdy sprzedawany produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany. Wszystkie transakcje są ewidencjonowane. 3. Firma AKORD gwarantuje użytkownikowi sprawne działanie urządzenia zakupionego w sklepie AKORD, pod warunkiem użytkowania go zgodnie z instrukcją obsługi. Wady fizyczne urządzenia ujawnione w okresie trwania gwarancji, z wyłączeniem przypadków opisanych poniżej, będą usuwane na koszt firmy AKORD. 4. Gwarancji nie podlegają: - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania klienta. - uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego przechowywania lub transportu urządzenia - urządzenie (instrument) który próbowano samowolnie naprawić 5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku sporządzonego w obecności doręczyciela protokołu z otwarcia paczki. W takim wypadku kopię podpisanego przez doręczyciela i odbiorcę protokołu należy przesłać razem z reklamowanym towarem. 6. Jeżeli reklamowane urządzenie jest sprawne lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji, firma AKORD oczekuje na wpłatę za przesyłkę zwrotną, po wcześniejszym kontakcie poprzez email. 7. Reklamacja zgłoszona przez klienta będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy, dokonania naprawy w autoryzowanych placówkach serwisowych, reklamacja będzie załatwiona w terminie do dwóch miesięcy. Firma AKORD dołoży wszelkich starań by okres naprawy trwał jak najkrócej. 8. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany na taki sam produkt wolny od wad w wyniku braku określonego modelu w asortymencie, AKORD zastrzega sobie możliwość wymiany wadliwego urządzenia na inny model o porównywalnych (wg uzasadnionego uznania) właściwościach. W przypadku braku w asortymencie takiego produktu, firma AKORD za zgodą Użytkownika może dokonać wymiany na lepszy we właściwościach model, za dokonaniem dopłaty różnicy w cenie. Jeśli dwie strony na to wyrażą zgodę może dojść do zwrotu pieniędzy za zakupiony przedmiot którego nie ma już na stanie. 9. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Użytkownika do domagania się od firmy AKORD zwrotu korzyści utraconych w związku z nieprawidłowym działaniem urządzenia zakupionego w AKORD. Firma AKORD nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania urządzenia, w tym za szkody wynikłe z jego wad. 10. Nieodebranie sprzętu po 60 dniach od przewidywanej daty wykonania naprawy, potraktuje się jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony. Nieodebrany sprzęt przechodzi na własność AKORD w celu pokrycia kosztów naprawy i magazynowania. Procedura reklamacyjna wygląda następująco: 1. Klient wysyła reklamowany towar na własny koszt w przesyłce (paczce) ekonomicznej. W przypadku zasadności reklamacji, AKORD zwraca koszty zwrotnej przesyłki ekonomicznej. Prosimy pamiętać o dobrym zabezpieczeniu przesyłki - za uszkodzenia powstałe podczas transportu AKORD nie odpowiada. 2. AKORD nie przyjmuje przesyłek za pobraniem - wszelkie tego typu przesyłki nie będą odbierane. 3. Prosimy do przesyłki załączyć kopię świadectwa zakupu (paragon, faktura VAT, jeśli takowe były wydane), kartę gwarancyjną, która została wydana z zakupionym przedmiotem oraz wypełniony formularz reklamacyjny – reklamacja.doc 4. AKORD przyjmuje reklamację do rozpatrzenia i rozpoczyna proces naprawczy od dnia dostarczenia do siedziby firmy). 5. Naprawione bądź nowe urządzenie zostanie wysłane do klienta na koszt AKORD w przesyłce (paczce) ekonomicznej przez Pocztę Polską. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących procesu reklamacyjnego, prosimy o kontakt pocztą elektroniczną na adres biuro@sklepakord.pl bądź telefonicznie na numer 667732481

pozostałe informacje

Paragon lub faktura VAT Klienci indywidualni: Do każdego zakupu dodawany jest paragon. Oczywiście na życzenie klienta możemy wystawić fakturę VAT osobie prywatnej, należy nas wcześniej o tym poinformować wysyłając maila z danymi do faktury ( imię, nazwisko, adres, ewentualnie NIP) oraz zaznaczyć, że jest to faktura na osobę fizyczną. W przypadku nie podania takiej informacji wysyłka może znacznie się przedłużyć. Firmy: Jeśli klientem jest firma, na życzenie wystawiamy fakturę VAT. Należy nas o tym poinformować jeszcze przed zaksięgowaniem pieniędzy na naszym koncie bankowym (najlepiej zaraz po zakupie). Proszę nie zapomnieć podać wszelkich informacji potrzebnych do wystawienia faktury. Koszty i rodzaje wysyłki 1. CAŁKOWITE KOSZTY PRZESYŁKI Koszty przesyłki są podane w opisie każdej naszej aukcji. Przy zakupie większej ilości przedmiotów wszystkie produkty wysyłane są w ramach jednej paczki. Koszty przesyłki przy paczce zbiorowej może ulec zmianie (większa waga i gabaryty całkowite paczki). Całkowita kwotowa do zapłaty za zakupione u nas przedmioty uwzględniona będzie w mailu potwierdzającym zamówienie, który zostanie wysłany do państwa wciągu 12 godzin (w dni robocze). 2. RODZAJE WYSYŁKI I PŁATNOŚCI - Wpłata pieniędzy na konto (Poczta Polska - paczka lub list polecony; Kurier Siódemka lub GLS) Dane potrzebne do wpłaty znajdą państwo poniżej oraz w mailu potwierdzającym zamówienie, który zostanie wysłany do państwa wciągu 12 godzin (w dni robocze). Dane do wpłaty: AKORD Damian Janas ul. Ogrodowa 14P 98-432 Łubnice Nr rachunku 95105011711000002300399132 Bank Śląski W tytule wpłaty prosimy podać przede wszystkim swój nick z Allegro (nazwa użytkownika) oraz nr transakcji który otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym zamówienie, który zostanie wysłany do państwa wciągu 12 godzin (w dni robocze). Nr transakcji to nie numer aukcji. Nr transakcji jest niepowtarzalny Przykład: kowalski ; 123456789 Brak tych danych może znacznie opóźnić naszą wysyłkę !! - Wysyłka za pobraniem (Poczta Polska - paczka pobraniowa - płatne przy odbiorze; Kurie Siódemka lub GLS)* Po wylicytowaniu przedmiotu, wyślij e-mail** zawierający następujące dane: a. Nazwa użytkownika w serwisie Allegro b. Jeśli adres do wysyłki ma być inny niż ten z Allegro proszę to również napisać – z dopisek „Inny adres wysyłki”. c. Nie zapomnij napisać, że wyrażasz chęć zapłaty za towar przy odbiorze. Deklarowany czas dostarczenia przesyłek : Poczta Polska - przesyłka ekonomiczna - 4-5 dni roboczych Poczta Polska - priorytet - 2 dni robocze Kurier Siódemka lub GLS- 1 dzień roboczy (98% przesyłek dociera kolejnego dnia roboczego) Są to jedynie deklarowane terminy, które nie są zależne od nas lecz od firmy przewozowej. Firma AKORD nie ponosi odpowiedzialności za terminy dostarczeń paczek. * Towar wysyłamy za pobraniem WYŁĄCZNIE sprawdzonym i rzetelnym Allegrowiczom, którzy posiadają minimum 6 pozytywnych komentarzy od 6 różnych kontrahentów (wyjątkiem może być telefoniczne potwierdzenie chęci zakupu - tel. 667732481 w godzinach 9:00-16:00 - od poniedziałku do piątku) ** Pamiętaj, żeby e-maila wysłać z tego samego adresu który podałeś w Twoich ustawieniach serwisu Allegro abyśmy mogli go zweryfikować, w innym wypadku nie będzie on uwzględniany.Przesyłki pobraniowe są realizowane do godziny 11:00, złożenie zamówienia za pobraniem po tej godzinie jest realizowane w pierwszej kolejności następnego dnia. - Odbiór osobisty (W naszym sklepie w Łubnicach) Zakupiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy od pn-pt (w dni robocze) w godzinach od 8:00 do 17:00 ADRES: AKORD Damian Janas ul. Ogrodowa 14P 98-432 Łubnice Informacje o odbiorze osobistym proszę wysłać od razu pod wygraniu aukcji na maila lub potwierdzić ten fakt telefonicznie. ODBIERAJĄC PACZKĘ SPRAWDŹ STAN OPAKOWANIA I TAŚMY BEZPIECZEŃSTWA W OBECNOŚCI KURIERA LUB LISTONOSZA. JEŚLI JEST USZKODZONA NALEŻY SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY. BRAK PROTOKOŁU UNIEMOŻLIWIA REKLAMACJĘ USZKODZONEJ PRZESYŁKI 3. INFORMACJE OGÓLNE O WYSYŁKACH Wszystkie paczki wysyłane są od poniedziałku do piątku w dni robocze do godziny 11-tej za pośrednictwem Poczty Polskiej. Większe paczki oraz na specjalne życzenie kupującego wysyłane są za pośrednictwem kuriera Siódemka lub GLS. ADRES WYSYŁKI Prosimy nie potwierdzać adresu wysyłki jeśli jest taki sam jak ten zarejestrowany na koncie Allegro. Po zakupie aukcji dane kupującego są automatycznie przesyłane do nas przez Allegro jak również nasze dane są przesłane do kupującego. INNY ADRES WYSYŁKI Niezwłocznie po zakupie prosimy o maila* z informacją o zmianie adresu**. Informacja tak powinna być z dopiskiem „Inny adres wysyłki”***. Informacja o zmianie adresu wysyłki jest podawana wyłącznie drogą mailową**** * Pamiętaj, żeby e-maila wysłać z tego samego adresu który podałeś w Twoich ustawieniach serwisu Allegro abyśmy mogli go zweryfikować, w innym wypadku nie będzie on uwzględniany. Z uwagi na liczne próby podszywania się pod Kupujących wiadomości wysyłane z innych kont będą ignorowane. ** Wiadomości o zmianie adresu wysłane później mogą być niebrane pod uwagę ze względu na wcześniejsze spakowania produktu oraz na dużą ilość odbieranych maili. *** Bez tego dopisku adres może nie zostać zmieniony. **** Nie bierzemy pod uwagę przysyłanych sms-ów oraz rozmów telefonicznych. Najczęściej zadawane pytania Wysyłka długo nie dociera, co robić? Jeśli dostałeś maila z informacją o wysyłce, otrzymałeś również nr nadawczy przesyłki. Proszę udać się z tym nr nadawczym do swojej placówki pocztowej i spytać się o taką przesyłkę. Często zdarza się tak, iż listonosz zostawia awizo a adresat nawet o tym nic nie wie. My ze swojej strony możemy przesyłkę reklamować na poczcie po 14 dniach od nadania. Jeśli więc do tego czasu nie ma przesyłki proszę nas o tym fakcje poinformować mailowo a podejmiemy odpowiednie kroki. Kupiłem przedmioty na kilku aukcjach czy przesyłka będzie jedna i jakie będą koszty przesyłki? Tak, przesyłka będzie jedna. Całkowita kwotowa do zapłaty za zakupione u nas przedmioty uwzględniona będzie w mailu potwierdzającym zamówienie, który zostanie wysłany do państwa wciągu 12 godzin (w dni robocze) od momentu zakupu. Nie dostałem od was komentarza? Przy wystawianiu komentarzy kieruję się zawsze zasadą, iż kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. My komentarze wystawiamy przynajmniej raz w tygodniu. Jeśli nie otrzymasz komentarza w ciągu miesiąca od wystawienia go nam wyślij maila z przypomnieniem. Co się stanie gdy mimo zakupu na waszej aukcji Allegro nie sfinalizuję transakcji? Po wygraniu aukcji czekam 10 dni roboczych na zaksięgowanie pieniędzy na moim koncie bankowym, po tym czasie wysyłam Przypomnienie Kupującemu, jeśli mimo to nie będzie żadnego kontaktu z kupującym wysyłam Formularz Zwrotu Prowizji i wystawiam komentarz negatywny. Czy posiadacie na stanie sprzedawane przedmioty? Nie wystawiamy na allegro przedmiotów , których nie mamy. Jednakże ze względu na prowadzenie sklepu może się zdarzyć, że zalicytujesz towar, który sprzedał się właśnie w sklepie. Dotyczy to głównie drogich przedmiotów, wystawionych w ilości pojedynczych sztuk W takim przypadku niezwłocznie kontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia sytuacji. Dostałem przesyłkę niezgodną ze stanem zakupu (nie kompletną) co mam zrobić? Skontaktuj się z nami mailowo biuro@sklepakord.pl lub telefonicznie 667732481 a wspólnie znajdziemy rozwiązanie. Ochrona prywatności Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne i w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane osobom trzecim ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. W razie jakichkolwiek niejasności bądź pytań prosimy o kontakt.