BATON ZMIANY ZMIANY LEWY SIERPOWY BEZGLUTEN GOJI (6912027827)

zakończona
6,40 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 11,50 zł
Zakupy od 220 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Ozimek, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

Produkt: BATON BAKALIOWY Z JAGODAMI GOJI LEWY SIERPOWY 100% NATURALNYCH SKŁADNIKÓW
skład: DAKTYLE ,
SŁONECZNIK, MIGDAŁY*, FIGI, JAGODY GOJI, ORZECHY NERKOWCA*

* ZAWIERA ORZECHY

MOŻE ZAWIERAĆ MAŁE KAWAŁKI ŁUPIN ORZECHÓW ORAZ PESTEK.

waga: 69G

producent: ZMIANY ZMIANY Czeska Wieś 54 49-332 Olszanka

kraj pochodzenia: POLSKA

data minimalnej trwałości: 10/08/2017

sposób przechowywania: w chłodnym i suchym miejscu

certyfikat pochodzenia ekologicznego:

Od producenta: Nasze batony są w 100% roślinne I naturalne, odpowiednie dla osób na diecie wegańskiej i bezglutenowej. Nie zawierają zbędnych dodatków i polepszaczy. Nie dodajemy cukru, słodzików, syropów, konserwantów, ani żadnych składników pochodzenia zwierzęcego.

.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_ekoana_pl za co najmniej 220 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

EkoAna
Ostapa Dłuskiego 1
46-040 Ozimek
NIP: 832-189-04-50
REGON: 161606048

kontakt

  • 797557745
    czynny od poniedziałku do piątku w godz. 12.00-17.00

pozostałe informacje

Standardowy czas i koszt wysyłki określone są w zakładce " dostawa i płatnść"

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
EkoaAna Anna Bugajska
Dłuskiego 1
46-040 Ozimek
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
EkoAna Anna Bugajska
Dłuskiego 1
46-040 Ozimek
PL
Dodatkowe informacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.  W przypadku stwierdzenia: braku w przesyłce, uszkodzenia przesyłki, uszkodzenia zawartości przesyłki, dostraczanej przez Przewoźnika (jakikolwiek operator pocztowy, paczkomatowy, lub kurierski) Kupujący jest zobowiązany do sporządzenia "Protokołu szkody" w obecności Przewoźnika. Brak sporządzonego protokołu może wpłynąć na negatywne rozpatrzenie reklamacji.

3.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 

3.1 pisemnie na adres: ul.Ostapa Dłuskiego 1 46-040 Ozimek; 

3.2 w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ekoana.pl; 

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (b) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (c) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 

6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Ostapa Dłuskiego 1 46-040 Ozimek. 

7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.