Bateria umywalkowa FRESH FR7110 OMNIRES (6541897976)

zakończona
320,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Pniewy
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • kolor: chrom
  • rodzaj baterii: baterie umywalkowe
  • typ montażu: stojące
  • uszkodzony: nie

Bateria umywalkowa Fresh Omnires

Producent : Omnires

Model : Fresh / FR 7110

Materiał : Mosiądz chromowany błyszczący

Sposób montażu : Sztorcowa

WYMIARY PRODUKTU :

Zasięg wylewki: 12 cm.

Wysokość wypływu wody: 10,7 cm.

Wysokość całkowita baterii: 15,3 cm.

O PRODUKCIE :

Bateria została zaprojektowana z myślą o montażu z korkiem typu klik-klak,

nie posiada otworu w korpusie pod korek automatyczny.

Głowica baterii posiada 7-stopniowy regulator maksymalnej temperatury wypływającej wody, który zapewnia oszczędność energii i ochronę przed poparzeniami.

Głowica baterii posiada ogranicznik przepływu wody,

który może znacząco zredukować jej zużycie.

Perlator wkręcany jest bezpośrednio w wylewkę, usprawniając przepływ wody i poprawiając estetykę baterii

Regulowany perlator pozwala na dopasowanie kąta strumienia wypływającej wody

(7 stopni w dowolnym kierunku od osi pionowej)


DLACZEGO WARTO KUPIĆ U NAS ?

Producent Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny !

Jesteśmy sprawdzoną firmą

Wystawiamy dowód zakupu

Wszystkie produkty objęte są gwarancją


ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW !
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 69 1140 2004 0000 3902 5570 4066
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 483320568
    Pracujemy od poniedziałku do piątku 8:00-16:00 i w soboty 8:00-13:00
  • 600614687
    Na wiadomości SMS nie odpowiadamy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), w terminie 14 dni od zawarcia umowy, Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Celem odstąpienia od umowy, Kupujący ma obowiązek poinformować na piśmie sklep o rezygnacji z zamówionego produktu w terminie 14 dni od zawarcia umowy.Przykładowy wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać tutaj.Konsument ma obowiązek bezzwłocznie zwrócić zamówiony towar przedsiębiorcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Ze względu na specyfikę produkcji, zwrotowi nie podlegają nadwyżki zamówionych płytek ceramicznych.W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć numer konta, na jaki Sprzedawca ma zwrócić zapłatę. Po otrzymaniu zwracanego towaru i stwierdzeniu, iż zwracany towar spełnia warunki opisane w punkcie poprzedzającym, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Kupującego listem priorytetowym. Kupujący powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu Sklep bezzwłocznie dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Kupującego.

reklamacje

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentówNiezależnie od gwarancji, za niezgodność towaru z umową, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu. Kupujący traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedawcy o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz żądania odnośnie sposobu realizacji wynikających z niezgodności uprawnień, należy przesłać na adres Sprzedawcy wskazany w pkt. 4 poniżej.Wszelkie reklamacje oraz kontakt z Kupującymi odbywa się za pośrednictwem punktu obsługi w miejscowości Pniewy [05-820] Pniewy 29. Adres ten jest właściwy dla przesyłania reklamacji dotyczących sprzedanych produktów.Określając sposób realizacji zobowiązań Sprzedawcy, Kupujący ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę towaru na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wiążą się z nadmiernymi kosztami. W takiej sytuacji, Kupujący ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Kupującego wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sprzedawca. Warunkiem przyjęcia przesyłki zwrotnej przez magazyn jest wpisanie na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość", ceny zakupu odsyłanego towaru. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Przesyłki, dla których na liście przewozowym nie będzie wpisanej deklarowanej wartości ubezpieczenia, nie będą przyjmowane przez magazyn.Sprzedawca, po otrzymaniu od Kupującego reklamacji. Sprzedawca ustosunkowuje się w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia reklamacji do żądań Kupującego. Jeżeli w ciągu w/w terminu Sprzedawca nie ustosunkuje się w żaden sposób do żądań Kupującego, oznacza to, iż uznał te żądania za uzasadnione. 14-dniowy termin dotyczy tylko i wyłącznie udzielenia odpowiedzi na reklamację Kupującego przez Sprzedawcę. Rozpatrzenie reklamacji Kupującego może wymagać zasięgnięcia opinii Producenta danego towaru w związku z powyższym Sprzedawca będzie uprawniony do przekazania reklamowanego towaru wraz z dokumentem reklamacji Producentowi w celu umożliwienia mu zbadania rodzaju i zakresu niezgodności towaru z umowy. Szczegółowe określenie stanowiska Sprzedającego może niekiedy wymagać specjalistycznych czynności, których wykonanie nie będzie możliwe w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji w związku z powyższym Sprzedawca w niektórych przypadkach będzie przekazywał swoje ostateczne stanowisko w terminie późniejszym, jednakże po uprzednim powiadomieniu Kupującego o swoim wstępnym stanowisku w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.W przypadku uznania żądań Kupującego wynikających z reklamacji dopuszcza się przesłanie naprawionego lub wymienionego na nowy towaru bezpośrednio do Kupującego przez Producenta.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady, o których Kupujący wiedział w momencie dokonywania zakupu.

pozostałe informacje

Zasady zakupów : * Po zakupie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego * Jeśli do zakupu mamy wystawić fakturę, prosimy o informacje, inaczej wystawimy paragon. * Zastrzegamy termin realizacji do 7 dni roboczych. * Odbiór osobisty, powinien być skonsultowany z naszym pracownikiem, ponieważ nie wszystkie produkty można odebrać w siedzibie Santex. * Podczas odbioru przesyłki, sugerujemy sprawdzić stan produktu. Nie sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, może skutkować nieuznaniem reklamacji.