Bateria Sony CR 2025 - 1 szt (6541995773)

zakończona
2,87 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 14,50 zł
Zakupy powyżej 800 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy

Sony

Bateria Sony CR 2025 - 1 szt (blister)

Informujemy, że wszystkie nasze aukcje są w pełni legalne a towar pochodzi z oficjalnych źródeł dystrybucji. Jeżeli w nazwie produktu umieszczona jest liczba sztuk, podana cena jest ceną za podaną w nazwie liczbę sztuk produktu.

tel: 502167842

Odbiór Osobisty

BoMar

ul. Śląska 148

93-237 Łódź

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Kathrin_K za co najmniej 800 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,25 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 502167842
    informacje od poniedziałku do piątku 9.00 - 17.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Bomar - Marek Borowiec
Śląska 148
93-237 Łódź
Polska
 
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania towaru. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć nam stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: robertkurasinski.allegro@gmail.com Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy we wskazany przez Państwa sposób. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem pieniędzy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Prosimy przekazać lub odesłać nam towar na adres naszej siedziby niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. BoMar - Marek Borowiec ul. Śląska 148 93-237 Łódź Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, czyli dostarczenia zwracanego towaru do naszej firmy. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów m.in.: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 2) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 3) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w ofercie są fabrycznie nowe (o ile opis danego produktu nie stanowi inaczej), wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie urządzenia elektryczne (elektroniczne) oraz wyroby medyczne posiadają oznaczenie CE. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: https://uokik.gov.pl/, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Produkty oferowane w naszym sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. Nasz sklep odpowiada na podstawie rękojmi za oferowane produkty na podstawie przepisów prawa. Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy, mogą Państwo skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych wynikających z gwarancji oraz z uprawnień przysługujących Państwu wobec naszego sklepu z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi. W przypadku stwierdzenia istnienia wady produktu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Uprawnienie to przysługuje konsumentom w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar poleconą przesyłką pocztową (listem lub paczką). Adres do wysyłania zwrotów i reklamacji: BoMar - Marek Borowiec ul. Śląska 148 93-237 Łódź Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: robertkurasinski.allegro@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis reklamacji). Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu oraz dokładnego opisu przyczyny reklamacji wraz z określeniem Państwa żądania co do reklamowanego produktu. Niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Państwa o dalszym postępowaniu. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty reklamacji ponosi nasza firma W sprawie reklamacji prosimy o kontakt: e-mail: robertkurasinski.allegro@gmail.com tel. 502167842

pozostałe informacje

SZYBKOŚĆ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W normalnych warunkach wylicytowany towar wysyłamy następnego dnia roboczego po otrzymaniu potwierdzenia wygranej aukcji oraz ew. wpływu przedpłaty na nasze konto (oczywiście wyłącznie w przypadku płatności przedpłatą). UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru ewentualnego naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera lub pracownika poczty, w tym sporządzenie protokołu szkody, ponieważ ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji. Na wskazany przez Państwa w zamówieniu adres e-mail otrzymają Państwo numer nadawczy przesyłki. Kurier dostarcza przesyłki zwykle w godzinach od 8 do 17. Zdarza się niestety, że Klienci w tych godzinach są nieobecni pod adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy tylko 2 razy. Kurier może telefonicznie skontaktować się z Państwem celem ustalenia godziny dostawy, jednak nie jest to jego obowiązek. Dlatego zachęcamy, aby skontaktować się z firmą kurierską telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości). METODY PŁATNOŚCI Dla przesyłek pocztowych i kurierskich, proponujemy następujące metody płatności: 1) Pobranie - za zamówione towary płacisz przy odbiorze przesyłki 2) Przedpłata na konto - za zamówione towary płacisz przelewem bankowym. Realizację zamówienia rozpoczynamy po potwierdzeniu zaksięgowania przelewu na naszym koncie w banku Pekao S.A. Dane naszego konta bankowego: BoMar Marek Borowiec ul. Kilińskiego 3/5 95-200 Pabienice Pekao S.A. 14 1240 3044 1111 0000 2957 9046 W tytule przelewu prosimy podać login Allegro! Przelewy dokonywane na nasze konto z Pekao S.A. . trafiają do nas natychmiast co pozwala nam na bezzwłoczne rozpoczęcie realizacji zamówienia. Przelewy z innych banków zostają zaksięgowane przeważnie w ciągu 1 dnia roboczego. Wysyłki dokonujemy dopiero po potwierdzeniu wpływu pełnej kwoty na nasze konto. Dokonując przelewu do cen z aukcji NALEŻY DOLICZYĆ KOSZTY PRZESYŁKI. 3) PayU -szybki przelew bankowy realizowany przez usługę PayU. Otrzymujemy informację o zapłacie za zamówienie zaraz po jego opłaceniu z Państwa konta bankowego lub obciążeniu karty kredytowej. SZYBKOŚĆ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W normalnych warunkach wylicytowany towar wysyłamy następnego dnia roboczego po otrzymaniu potwierdzenia wygranej aukcji oraz ew. wpływu przedpłaty na nasze konto (oczywiście wyłącznie w przypadku płatności przedpłatą). NASZE TOWARY Informujemy, że wszystkie nasze aukcje są w pełni legalne a towar pochodzi z oficjalnych źródeł dystrybucji. Jeżeli w nazwie produktu umieszczona jest liczba sztuk, podana cena jest ceną za podaną w nazwie liczbę sztuk produktu. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, administratorem Państwa danych osobowych jest firma BOMAR. Uzyskane w trakcie składania i realizacji zamówienia dane osobowe gromadzone są w naszej bazie danych Klientów i wykorzystywane są jedynie w zakresie koniecznym do realizacji Państwa zamówienia. Nie są one w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, firmom czy organizacjom. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych.