BATERIA SAMSUNG EB-B220AC GRAND2 G7102 G7105 G7106 (6484025021)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
31,99 zł
z 99998 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Paczka48 10,00 zł
  • lokalizacja: Pruszków
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • marka: Do Samsung

Bateria SAMSUNG EB-B220AC



100% Nowa i ORYGINALNA bateria
SAMSUNG EB-B220AC (B220BE B220AE) o pojemności 2600mAh 9.88Wh. Baterie przeznaczone są do smartfonów SAMSUNG Galaxy S4 oraz Grand2. Baterie SAMSUNG EB-B220AC to najwyższa jakość obrandowana logiem SAMSUNG. Baterie dostępne na tej aukcji są w 100% oryginalne oraz nowe.



31,99zł


Cechy:

-Produkt najwyższej jakości obrandowany logiem SAMSUNG
-Najświeższe baterie
-Gwarancja 6-miesięcy
-Pojemnoś­ć: 2600mAh, 9.88 Wh
-Nazwa baterii : EB-B220AC
-Nasze baterie można sprawdzić w dowolnym serwisie SAMSUNG w celu sprawdzenia ich autentyczności
-Brak efektu pamięci baterii
-Napięcie: 3,8V
-Typ chemiczny: Litowo-Jonowa (Li-Ion)
-Zabezpiecz­enie przed przegrzaniem baterii
-Zabezpiecze­nie przed przeciążeniem baterii
-Zabezpiecze­nie przed zwarciem baterii
-100% oryginalny produkt firmy SAMSUNG
-100% nowy produkt firmy SAMSUNG
Nowa ORYGINALNA Bateria SAMSUNG EB-B220AC


Oryginalna Bateria SAMSUNG EB-B220AC

Jeśli bateria w Twoim telefonie jest już na wyczerpaniu lub potrzebujesz drugiej dla zapewnienia dłuższej funkcjonalności urządzenia np. podczas prac w terenie lub w podróży, powinieneś zaopatrzyć się w oferowany oryginalny akumulator. Bateria jest gotowa do użytku, nie wymaga formowania, technologia Li-Ion pozwala na bezpieczne doładowywanie baterii bez uszczerbku na jej żywotności. Jest to wysokiej klasy oryginalne ogniwo, sygnowane logiem producenta.

Informacje dodatkowe

Gwarancja: 6 miesięcy
Wersja: Bulk/Oem (towar fabrycznie zapakowany w woreczek foliowy)

Zestaw zawiera:
1)Baterię SAMSUNG EB-B220AC
2) Paragon lub Faktruę VAT 23% na życzenie (dowód zakupu zostaje wysłany na mail podany w formularzu)
Całość zapakowana w woreczek foliowy (wersja bulk / oem)

Kompatybilność:

Samsung Galaxy S4 (GT-I9500)
Samsung Galaxy S4 LTE (GT-I9505)
Samsung Galaxy S4 LTE PLUS (GT-I9506)
Sasmung Galaxy S4 LTE (GT-I9515)
Samsung Glaxy S4 Acvtive (GT-I9525)
Samsung Galaxy Grand 2 (SM-G7102)
Samsung Galaxy Grand 2 (SM-G7105)
Samsung Galaxy Grand 2 (SM-G7105L)
Samsung Galaxy Grand 2 (SM-G7106)
Samsung Galaxy Grand 2 (SM-G7108)
Samsung Galaxy Grand 2 (SM-G7108V)
Samsung Galaxy Grand 2 (SM-G7109)
Samsung Galaxy Grand 2 (SM-G710L
Samsung Galaxy Grand 2 (SM-G710S)
oraz inne...

Sprawdź dlaczego warto dokonać zakupu

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 11124026691111001066040948
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Kontakt: poniedziałek-piątek 8:00-16:00. Tel: 177 222 333
Wszystkie przesyłki nadawane są za pośrednictwem Poczty-Polskiej lub kurierem InPost.
Każda przesyłka posiada swój numer nadania co jest gwarancją jej dostarczenia i w razie zaginięcia powoduje możliwość składania reklamacji.PAMIĘTAJ - u nas nie ma listów ekonomicznych, które nawet nie wiadomo czy są w ogóle wysyłane. Brak możliwości odbiorów osobistych.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 500683200
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku: 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
PRO ALIA Sp. z o.o.
Krakowska 3
39-100 Ropczyce
Polska
 
Aby pobrać formularz zwrotu towaru skopiuj i wklej link w przeglądarkę http://www.strojny.home.pl/s4gsm/regulaminy/proaliacompl/odstapienie.pdf Aby pobrać pełny regulamin sklepu skopiuj i wklej link w przeglądarkę http://www.strojny.home.pl/s4gsm/regulaminy/proaliacompl/regulamin.pdf PRO ALIA Sp. z o.o. ul. Krakowska 3 39-100 Ropczyce Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci równowartość zakupionego towaru bez zwrotu za przesyłki. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail podany w opisie aukcji. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres firmy podany w ustawieniach konta. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy : 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia, powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta wraz z wszelkimi dodatkami. Koszty wysyłki i odesłania towaru nie będą podlegały zwrotowi. Przed wysłaniem przesyłki należy skontaktować się z pracownikiem sklepu. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: . o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; . w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; . w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; . w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; . w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; . w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; . w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; . w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; . w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; . o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; . zawartej w drodze aukcji publicznej; . o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; . o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Rzeszowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Czy kupujący musi informować sprzedającego, że chce odstąpić od umowy i zwrócić towar? Ustawa wymaga formy pisemnej, jednak sprzedający powinien zaakceptować również oświadczenie kupującego przesłane w innej formie np. poprzez e-mail. Oświadczenie należy złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. Czy kupujący musi dołączyć paragon do odsyłanego towaru? Nie ma takiego obowiązku. Jednak ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto go dołączyć, w przeciwnym wypadku Kupujący powinien wysłać skan tego dokumentu na adres mailowy podany w opisie aukcji. Obowiązki sprzedawcy wynikające z ustawy o ochronie danych osobowych Otrzymując od Grupy Allegro dane osobowe kupujących, zobowiązany jesteś do zapewnienia kupującym realizacji uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych. W związku z powyższym kupującym przysługują następujące prawa: . prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, . prawo do ich poprawiania oraz modyfikacji, . prawo do kontroli przetwarzania ich danych osobowych, na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, kupujący mają: . prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych przez sprzedających, ze względu na swoją szczególną sytuację, . prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych lub prawo do ich usunięcia. Obowiązki informacyjne przedsiębiorcy względem konsumenta Jeśli jesteś użytkownikiem konta Firma i prowadzisz sprzedaż na Allegro jako przedsiębiorca, obejmują Cię specjalne prawa, ale i specjalne obowiązki. Pamiętaj, że w umowach zawieranych w handlu internetowym stroną słabszą jest kupujący – nie ma on możliwości obejrzenia towaru przed zakupem i dlatego chroniące go przepisy są bardziej restrykcyjne niż w przypadku zwykłego handlu. Zakres ochrony konsumentów przy zakupach przez Internet określają dokumenty: . Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 2000/31/EC z dnia 8 czerwca 2000 roku o niektórych aspektach prawnych usług społeczeństwa informacyjnego (Dyrektywa o handlu elektronicznym)(OJ 2000, No L 178, 1.), . Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 97/7/WE z dnia 20 maja 1997 dotycząca ochrony konsumentów w umowach zawieranych na odległość (OJ 1997, L 144, 19.), . Wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE z dnia 15.04.2010 r., sprawa C 511/08. Dokumentom tym odpowiadają następujące przepisy krajowe: . Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), . Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz.271 z późn. zm.), . Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego . Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

reklamacje

Aby pobrać formularz zwrotu towaru skopiuj i wklej link w przeglądarkę http://www.strojny.home.pl/s4gsm/regulaminy/proaliacompl/odstapienie.pdf Aby pobrać pełny regulamin sklepu skopiuj i wklej link w przeglądarkę http://www.strojny.home.pl/s4gsm/regulaminy/proaliacompl/regulamin.pdf Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym podanym w opisie aukcji , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: o imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, o datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, o przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, o wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. Adres dostawy reklamowanego produktu: PRO ALIA Sp. z o.o. ul. Krakowska 3 39-100 Ropczyce

pozostałe informacje

I. Ogólne warunki świadczenia usług drogą elektroniczną. 1. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że sprzedaż Towarów dostępnych na stronach PRO ALIA Sp. z o.o. odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2. Zawartość stron PRO ALIA Sp. z o.o. jest prawnie chroniona. 3. Warunki rejestracji, założenia Konta oraz udziału w Aukcji określa regulaminu Allegro. 4. Przed rozpoczęciem korzystania ze stron PRO ALIA Sp. z o.o., a w szczególności przed złożeniem Zamówienia Zamawiający powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. 5. W celu korzystania ze stron PRO ALIA Sp. z o.o. Zamawiający powinien posiadać komputer lub urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych oraz dostęp do Sieci Internet. 6. W celu złożenia Zamówienia Zamawiający powinien posiadać aktywny adres elektroniczny oraz aktywny numer telefonu. 7. Zamawiający przyjmuje do wiadomości, że poprzez złożenie Zamówienia Sprzedawca uprawniony jest do przetwarzania Danych osobowych Zamawiającego wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia, a także w celu dochodzenia roszczeń związanych z działalnością gospodarczą prowadzoną przez Sprzedawcę. 8. Zdjęcia i opisy umieszczane pod poszczególnymi Towarami pochodzą od Sprzedawcy, producentów oraz dystrybutorów. 9. Nazwy handlowe, nazwy, opisy lub znaki towarowe opublikowane na stronach PRO ALIA Sp. z o.o. podlegają ochronie prawnej. Zamawiający jest zobowiązany do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań naruszających prawa własności intelektualnej uprawnionych. 10. Zamawiający powinien w szczególności powstrzymać się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie PRO ALIA Sp. z o.o. Zamawiający przyjmuje do wiadomości, że jakiekolwiek działanie polegające na próbie destabilizacji PRO ALIA Sp. z o.o. może zostać zgłoszone przez Sprzedawcę właściwym organom. 11. Sprzedawca realizuje Zamówienia na terenie Polski. II. Zawarcie Umowy. 1. Zamawiający dokonuje kupna Towaru poprzez udział w Aukcji. Szczegółowe warunki organizacji oraz udziału Stron w Aukcji określa regulamin Allegro. 2. W celu nabycia Towaru Zamawiający powinien wziąć udział w Aukcji z opcja Kup Teraz, w ramach której Sprzedający wystawia Towar oferując jego sprzedaż po stałej, określonej z góry Cenie. Aukcja ta może być zarówno jednoprzedmiotowa, jak i wieloprzedmiotowa. 3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do organizowanie także Akacji licytacyjnych, w ramach której Sprzedający poprzez wystawienie Towaru zaprasza do składania ofert celem zawarcia Umowy z Zamawiającym, który zaoferował najwyższą Cenę (licytacja). Aukcja ta może być zarówno jednoprzedmiotowa, jak i wieloprzedmiotowa. 4. Przy danym Towarze Sprzedawca każdorazowo określa rodzaj Aukcji w jakiej możliwe jest jego nabycie oraz czas jej trwania. 5. W przypadku Aukcji Kup Teraz Zamawiający poprzez kliknięcie w ikonę Kup Teraz akceptuje wybrane Towary zgodnie z ich opisem oraz Ceną i wyraża wolę dokonania ich kupna zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz regulaminem Allegro. W przypadku, gdy Zamawiający posiada Konto przed złożeniem Zamówienia powinien zalogować się na swoje Konto. 6. W przypadku Zamawiających nie posiadających Konta, Umowa zostaje zawarta z chwilą dokonania Płatności, w sposób o którym mowa w pkt. IV ust. 2 pkt. 2 niniejszego Regulaminu. Potwierdzenie Zamówienia oraz dokonania Płatności w przedmiotowym przypadku następuje zgodnie z regulaminem Allegro. Z chwilą otrzymania od Allegro potwierdzenia dokonania Płatności przez Zamawiającego pomiędzy stronami zostaje zawarta Umowa. 7. W przypadku Zamawiających posiadających Konto Umowa zostaje zawarta z chwilą złożenia Zamówienia. Wszelkie czynności dokonywane przez Zamawiającego są potwierdzane przez Allegro. 8. Sprzedawca z chwilą otrzymania potwierdzenia o złożonym Zamówieniu wysyła na adres podany w wiadomości przesłanej przez Allegro informację o przyjęciu Zamówienia. W przypadku braku posiadania informacji niezbędnych od realizacji Zamówienia, a w szczególności adresu dostawy, Sprzedawca za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyła do Zamawiającego zapytanie. 9. Sprzedawca informuje Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej o nadaniu Zamówienia wraz z podaniem numeru listu przewozowego. 10. Wszystkie Towary oferowane na stronach PRO ALIA Sp. z o.o. są fabrycznie nowe oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek. 11. Wszystkie Ceny podawane na stronach PRO ALIA Sp. z o.o. wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 12. Z chwilą złożenia Zamówienia przez Zamawiającego Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca dla obu Stron. 13. Cena Towaru nie zawiera Kosztów dostawy. Koszty dostawy określone są w Cenniku. 14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cen Towarów, Kosztów dostawy, wprowadzania nowych i usuwania niedostępnych Towarów, przeprowadzania akcji promocyjnych, z zastrzeżeniem, że jakakolwiek zmiana nie może naruszać praw Zamawiającego. Kupując na naszych aukcjach wyrażasz zgodę na przesłanie paragonu lub faktury VAT 23% w wersji elektronicznej poprzez mail podany przez klienta. III. Płatności 1. Zamawiający może dokonać Płatności przed dostarczeniem Zamówienia oraz przy odbiorze. 2. Przed dostarczeniem Zamówienia, Zamawiający może dokonać Płatności w jednej z następujących form Płatności on line 1. przelewem bankowym na konto bankowe Sprzedawcy 2. za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego PayU. 3. W celu dokonania Płatności w sposób, o którym mowa w ust. 2 ppkt. 2, Zamawiający zostaje przekierowany do internetowego serwisu rozliczeniowego PayU umożliwiającego realizację transakcji przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej. 4. Sposób dokonywania Płatności z PayU określa Załącznik nr 8 do regulaminu Allegro. IV. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość. 1. Zamawiający będący Konsumentem przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z przepisem art.7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość bez podania przyczyn poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru. 2. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy powinno zawierać aktualne dane Zamawiającego oraz jego numer konta bankowego, na które Sprzedawca zwróci zapłaconą Cenę za Towar. Do pisma Zamawiający powinien dołączyć dowód sprzedaży (paragon fiskalny). Brak dołączenia dowodu sprzedaży nie wyłącza uprawnienia, o którym mowa w ust. 1. 3. Zamawiający, odstępując od Umowy, może skorzystać z wzoru pisma o odstąpieniu, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Wzór pisma można pobrać korzystając z odnośnika umieszczonego w niniejszym ustępie. 4. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa uważana jest za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 5. Towar należy odesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca potwierdza Zamawiającemu zwrot Towaru. 6. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie wyłącza uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru. V. Reklamacje 1. W przypadku Zamawiających niebędących Konsumentami, Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne Towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. 2. W przypadku Zamawiających będących Konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z Umową zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Zamawiający przyjmuje do wiadomości, że w przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z Umową przed upływem sześciu miesięcy od wydania Towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania. 3. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z Umową, Zamawiający powinien zgłosić reklamację Sprzedawcy. Zgłaszając reklamację Zamawiający może skorzystać z wzoru zgłoszenia reklamacyjnego, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Wzór pisma można pobrać korzystając z odnośnika umieszczonego w niniejszym punkcie. 4. Reklamacja powinna 1. zostać złożona na adres siedziby Sprzedawcy 2. zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać zakres żądania Zamawiającego, a w przypadku Zamawiających – Konsumentów powinna wskazywać wolę Zamawiającego czy żąda nieodpłatnej naprawy czy wymiany na nowy Towar 3. zostać podpisana oraz zawierać aktualne dane Zamawiającego, w tym numer konta bankowego. 5. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 6. Postanowienia ust. 3 5 mają odpowiednie zastosowanie do Zamawiających niebędących Konsumentami. 7. W razie uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji dotyczącej niezgodności Towaru z Umową, Sprzedawca, według wyboru Zamawiającego Konsumenta, nieodpłatnie naprawi lub dostarczy nowy niewadliwy egzemplarz Towaru chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. W przypadku, gdy naprawa lub dostarczenie nowego niewadliwego Towaru nie jest możliwe, Zamawiający może żądać stosownego obniżenia Ceny lub odstąpić od Umowy. Wszelkie należności wynikające z obniżenia Ceny lub w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwróci Zamawiającemu na podane w reklamacji konto bankowe. 8. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z Umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Zamawiającemu będącemu Konsumentem. Termin biegnie na nowo w razie wymiany Towaru.