bateria replacement Dell Vostro A860, Inspiron 141 (7112700778)

13 dni do końca
cena kup teraz
93,90 zł
z 23 sztuk
Dostawa
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • do laptopów: dell

opis

Aukcja jest obsługiwana przez zespół pracowników firmy:
dbsoft PHU
ul. Białoruska 15
54-425 WROCŁAW

NIP: 894-002-05-57
REGON: 930521791
Rejestracja działalności: Urząd Miejski Wrocławia - numer 40344

numery kont bankowych:
ING: 57105015751000002221­464783
mbank: 93114020040000320223­357581
Akumulator / bateria replacement Dell Vostro A860 Inspiron 1410 (Kod PLU: __2999__)
Nowa bateria z certyfikatem jakości CE, ROHS. Ogniwa litowo-jonowe firmy ZN. Bateria wyposażona jest w zabezpieczenie chroniące ją przed: przepięciem, przegrzaniem, zwarciem, przeciążeniem prądowym, głębokim rozładowaniem oraz przeładowaniem.

Numer produktu: BT/DE-A860
Gwarancja: 12 miesięcyNapiecie: 11.1 VoltWymiary: 206.50 x 53.60 x 21.80 mmIlosc_ogniw: 6 ogniw Li-IonPojemnosc: 4400 mAh (49 Wh)Waga: 310 gStan: fabrycznie nowaMarka_ogniw: ZhuonengZabezpieczenie_przed: przepięciem, przegrzaniem, zwarciem, przeciążeniem prądowym, głębokim rozładowaniem oraz przeładowaniemCertyfikat: CE, RoHSW_zestawie: bateria, instrukcja obsługi, karta gwarancyjnaZamiennik: 0988H, 0F287H, 0G069H, 0R988H, 312-0818, 451-10673, F286H, F287F, F287H, G069H, R988HWaga: 0.39

Zgodny z:
Dell:
seria Inspiron: 1410
seria Vostro: 1014, 1014N, 1015, 1015N, 1088, 1088N, A840, A860, A860N

Kod PLU: __2999__

Stan produktu: nowy (fabryczne opakowanie)
Gwarancja: 12 miesięcy
Znalazłeś błąd w opisie? Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami...
początek strony
Dostawa i płatność
od 12,00 zł

Lokalizacja: Wrocław, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

Bar PIZZA PAPU
Robotnicza 72 (budynek Archimedesu)
53-608 Wrocław
woj. dolnośląskie
tel.: 717827169

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

DBSOFT PHU
Białoruska 15
54-425 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: sklep@akcesoriaPC.pl
tel.: 509342200

  • poniedziałek - piątek 11:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    93114020040000320223357581
    57105015751000002221464783

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

DBSOFT PHU
Białoruska 15
54-425 Wrocław
Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DBSOFT PHU
Białoruska 15
54-425 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

   

  1. Konsument, który zawarł umowę      na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni      odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów,      z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35      ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. Ustaw nr 827      z 2014). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie      na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy.
  2. Do zachowania tego terminu      wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Bieg terminu do odstąpienia od      umowy rozpoczyna się: 
  • dla umowy, w wykonaniu której       przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej       własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną       przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla pozostałych umów - od dnia       zawarcia umowy.
  1. Zwrot rzeczy do sprzedawcy      powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14      dni od momentu odstąpienia od umowy.
  2. Koszt zwrotu rzeczy ponosi      konsument. Sprzedawca nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów      przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany      przez Sprzedawcę.
  3. Prawo odstąpienia od umowy      zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje      konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014      r. o prawach konsumenta (Dz. Ustaw nr 827 z 2014), w tym w      odniesieniu do umów: 
  • o świadczenie usług, jeżeli       przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który       został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu       świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
  • w której przedmiotem       świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według       specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego       zindywidualizowanych potrzeb
  • w której przedmiotem       świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki       termin przydatności do użycia
  • w której przedmiotem       świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której       po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia       lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po       dostarczeniu
  • w której przedmiotem       świadczenia są nagrania dźwięk owe lub wizualne albo programy komputerowe       dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało       otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści       cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli       spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed       upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez       przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
DarekB
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

766

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

Wystawiamy faktury VAT. ZWROTY TOWARÓW PRZEZ KONSUMENTA Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. Ustaw nr 827 z 2014). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy.Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Sprzedawca nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. Ustaw nr 827 z 2014), w tym w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowyw której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzebw której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użyciaw której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniuw której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwięk owe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniuo dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. GWARANCJA Dowód zakupu towaru wydany przez Sprzedawcę jest podstawą gwarancji oraz powinien być załączony do reklamacji towaru.Sprzedawca udziela Kupującemu gwarancji na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące, chyba że jest to inaczej zaznaczone na karcie towaru w sklepie internetowym. Gwarancja jest ograniczona do terytorium Polski.Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: po upływie okresu Gwarancjiw przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Sprzedawca w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami Sprzedawcy lub producenta towaruw przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami Sprzedawcy lub producenta towaruw przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznejw przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis Sprzedawcy, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. Sprzedawca rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego może być wydłużony do 28 dni roboczych.Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej: Konsument jest zobowiązany wysłać sprzęt do Sprzedawcy na swój koszt z możliwością odzyskania poniesionego kosztu w przypadku potwierdzenia zasadności roszczenia gwarancyjnego. Sprzedawca nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.pozostali klienci wysyłają sprzęt na własny koszt.W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, Sprzedawca stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez Sprzedawcę kosztów.Sprzedawca nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć Sprzedawcy w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Wadliwy towar Klient może do starczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.Klient zobowiązany jest dokonać archiwizacji danych znajdujących się na nośniku. Wyłączną odpowiedzialność za dane znajdujące się nanośniku ponosi Klient. W przypadku, gdy Klient dostarcza wraz z wadliwym towarem dodatkowe akcesoria, nośniki, oprogramowanie zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej informacji o tym fakcie. Wyłączną odpowiedzialność za utratę wskazanych powyżej elementów ponosi Klient.Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.Adres dostawy przesyłek z reklamacjami: DBSOFT (SERWIS), ul. Białoruska 15, 54-425 Wrocław. PROCEDURA REKLAMACJI Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Sprzedawca. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania.Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie do przesyłki z reklamowanym towarem.Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępcze go, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Sprzedawcy i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (w przypadku faktury wystarczy jej kserokopia) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Sprzedawca rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona przez Sprzedawcę.Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Sprzedawca uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.