Barwnik spożywczy w żelu Wilton CIELISTY KOŚĆ SŁON (6911046270)

zakończona
12,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 12,80 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: łódzkie, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

BARWNIK SPOŻYWCZY
WILTON
w żelu (28g)

na tej aukcji kolor
cielisty / kość słoniowa
IVORY

Wysokiej jakości barwnik spożywczy renomowanej, amerykańskiej marki Wilton.
Nadaje masom i lukrom głębokie, nasycone barwy. Nie zmienia konsystencji barwionych produktów.

Barwnik ma formę skoncentrowanego żelu, dzięki czemu uzyskanie jednolitej, intensywnej barwy jest łatwe i szybkie.

Barwnik dodawaj za pomocą wykałaczki (po kilka kropel) do masy lub lukru. Za każdym razem używaj nowej wykałaczki, by masa nie dostała się do pojemnika z barwnikiem (dzięki temu resztę barwnik przechowasz na następny raz). Masę dokładnie wymieszaj szpatułą. Należy pamiętać, że różne masy potrzebują różnych ilości barwnika. Zawsze od razu przygotowuj tyle masy, ile potrzeba, bowiem trudno jest uzyskać ponownie ten sam odcień koloru.
Rekomendujemy dodanie możliwie najmniejszej ilości potrzebnej do uzyskania pożądanego koloru - dodanie większej ilości barwnika nie wpływa bowiem na istotną zmianę koloru.

Pojemność netto: 28 g

Opakowanie: hermetyczny, plastikowy słoiczek z nakrętką wielokrotnego użytku

Kraj pochodzenia: USA

Inne kolory dostępne są na naszych aukcjach.

DOKUP NA NASZYCH AUKCJACH I ZAPŁAĆ RAZ ZA PRZESYŁKĘ!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u AromatKuchni za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 12,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
dodatkowe informacje
Przy zakupie powyżej 500zł - wysyłka gratis!
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Numer konta bankowego do wpłat: 06 1140 2004 0000 3502 7598 8872 w tytule przelewu prosimy podać swój "nick" z allegro Numery wybranych opłatków prosimy podać w formularzu pozakupowym Brak informacji o wyborze opłatka wstrzymuje zamówienie. Dokonując zakupu w naszym sklepie akceptujesz jego regulamin, który znajduje się poniżej.

kontakt

  • 517-47-71-71
    godz. 10-16 - prosimy o informację, że dzwonią Państwo z allegro

pozostałe informacje

WPŁATA Należy dokonać wpłaty w ciągu 7 dni od zakupu. Po tym czasie występujemy o zwrot prowizji od Allegro za sprzedany towar. Nie wysyłamy za pobraniem. Wpłaty realizowane są poprzez PayU, jest to szybsza i wygodniejsza forma płatności, gdyż zarówno my, jak i Państwo otrzymujecie potwierdzenie wpłaty na konto PayU. Od tego momentu zaczynamy realizować zamówienia. Podajemy także numer konta bankowego, prosimy o wpłaty wraz z podaniem swojej nazwy użytkownika z Allegro, tzw. "nick" z Allegro. Umożliwi nam to identyfikację wpłat. WYSYŁKA Zamówienia realizujemy ne bieżąco, w kolejności wpłat PayU lub na rachunek bankowy jeśli mamy wszystkie informacje potrzebne do realizacji zamówienia. Jeśli zapomnieli Państwo podać numeru opłatka, wyślemy mail z przypomnieniem. Wszystkie towary wysyłamy najczęściej w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty i otrzymania informacji o wyborze opłatka. Zastrzegamy sobie prawo do wysyłki w ciągu 72 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty w przypadku dużej ilości zamówień (nie liczymy dni wolnych od pracy tj. sobota, niedziela i święta). Większość przesyłek wysyłamy w tym samym dniu.Jeśli zależy Państwu na szybkiej wysyłce, proszę zadzwonić podając swój "nick" z allegro, przyspieszymy wysyłkę. Informacji mailowej możemy nie doczytać na czas, więc telefon jest zawsze pewniejszy Wysyłka zamówień z "akceptacją projektu" uzależniona jest od momentu otrzymania wiadomości od Kupującego o ostatecznym wyborze projektu. Dotyczy to również informacji o tym jaki opłatek mamy wysłać, jeśli takiej informacji od Państwa nie mamy, przesyłka zostaje wstrzymana. Przesyłki kurierskie wysyłane są za pośrednictwem firmy GEIS, zawsze ubezpieczamy je na pełną kwotę zakupów. Kurierzy odbierają paczki około godziny 10.00-11.00, czasem później, więc nie mamy możliwości nadać paczek drugi raz w tym samym dniu. Przesyłki opłacone w godzinach 10-16 (nasz czas pracy) szykujemy do wysyłki na dzień następny. Przesyłki opłacone po 16ej nie gwarantujemy wysyłki w kolejnym dniu (w zależności od ilości zamówień). W pilnych przypadkach prosimy o telefon, udzielimy szczegółowych danych o czasie nadania. W większości przypadków udaje nam się nadać nawet w tym samym dniu przed przyjazdem kuriera. Przesyłki Pocztex, listy polecone i paczki są nadawane najczęściej dwa razy w ciągu dnia. Przesyłki wysyłane Pocztą Polską są ubezpieczone. Inpost minipaczka nadajemy codziennie w paczkomacie lub 3 razy w tygodniu w punkcie (ze względu na utrudniony dojazd i godziny otwarcia punktu). Jeden punkt w naszym mieście jest często zamknięty nawet w godzinach urzędowania, nie mamy wpływu na szybkie wysyłki za pośrednictwem InPost. W punkcie nadajemy, gdy temperatura na zewnątrz przekracza warunki w jakich można przechowywać produkty spożywcze. Inpost paczkomaty nadajemy codziennie. Zimą i latem, gdy temperatura na zewnątrz przekracza warunki w jakich można przechowywać produkty spożywcze zawozimy przesyłki do punktu, więc nadajemy 3 razy w tygodniu (jak napisaliśmy wyżej) lub nadajemy w ciągu dnia przed przyjazdem pracownika odbierającego paczki. PRZESYŁKI PACZKOMATOWE MOŻEMY ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ (WG CENNIKA INPOST) UBEZPIECZYĆ NA PAŃSTWA PROŚBĘ, STANDARDOWO NIE SĄ UBEZPIECZONE. CZAS OCZEKIWANIA NA PRZESYŁKĘ: - KURIER GEIS - w 99% przypadkach następnego dnia po wysyłce* - POCZTEX KURIER - w 75% przypadkach drugiego dnia po wysyłce (deklarowany przez pocztę czas doręczenia), w 24% przypadków 3 dnia po wysyłce (najczęściej mniejsze miejscowości)* - LIST POLECONY PRIORYTETOWY - deklarowany czas doręczenia to następny dzień roboczy po nadaniu, jednak obserwujemy, że list taki dociera w ciągu 1-3, czasem 4 dni robocze (dzień nadania + 3-4 dni robocze)* - LIST POLECONY EKONOMICZNY - deklarowany czas doręczenia to 3 dni robocze, zdarza się, że nawet 7 dni roboczych, (dzień nadania + 3-7 dni roboczych)* - LIST POLECONY INPOST - od kilku do kilkunastu dni roboczych* - PACZKOMAT - najczęściej następnego dnia lub w ciągu 2 dni roboczych* *powyższe terminy są jedynie przewidywane i mogą ulec wydłużeniu (nie ma podstaw do rekompensaty za czas oczekiwania) PROSIMY ROZWAŻNIE WYBIERAĆ FORMĘ PRZESYŁKI. NIE ODPOWIADAMY ZA PRZEWOŹNIKÓW. ZAWSZE SŁUŻYMY RADĄ, PODPOWIADAMY, POMAGAMY, GDY PRZESYŁKA GDZIEŚ UTKNIE, ALE NIE JESTEŚMY W STANIE PRZYSPIESZYĆ JEJ DOSTARCZENIA. GDYBY PRZESYŁKA OPÓŹNIŁA SIĘ (uwzględniając czas doręczenia, który opisaliśmy powyżej) LUB NIE DOTARŁA, PROSIMY O KONTAKT. BĘDZIEMY SKŁADAĆ REKLAMACJĘ U PRZEWOŹNIKA. OPŁATKI Opłatki wysyłane są w tekturowych pudełkach, które zabezpieczają je podczas transportu i gwarantują, że doręczyciel nie zegnie przesyłki na pół. Wydruki na papierze opłatkowym należy przechowywać w suchym, ciemnym miejscu nie dłużej niż 6 miesięcy. Instrukcję nakładania opłatka otrzymują Państwo wraz z opłatkiem.. NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU OPŁATKA Z INDYWIDUALNYMI USTALENIAMI (napisem, dodaną grafiką itp.) JEŚLI WYDRUK JEST ZGODNY Z OSTATNIĄ ZAAKCEPTOWANĄ WERSJĄ PROJEKTU. DODANIE NAPISU Do każdego opłatka możemy dodać dowolny napis, kopiujemy go z informacji otrzymanej od Państwa, nie ingerujemy w treść. Napisy do opłatków dodawane są przez naszego grafika, nie wysyłamy projektów do akceptacji. Projekty wysyłane są tylko w przypadku zamawiania opłatków z aukcji "Twoje zdjęcie" i "Twoja grafika". Jeśli jednak chcieliby Państwo zatwierdzić wygląd napisu, prosimy wpisać taką adnotację przy zamówieniu (w płatności payu). KOMENTARZ Po otrzymaniu przesyłki prosimy o wystawienie komentarza. Jest to dla nas sygnał, że przesyłka dotarła bezpiecznie i wszystko jest w porządku. Jeśli mają Państwo uwagi odnośnie swojego zamówienia, prosimy najpierw o kontakt z naszą firmą, postaramy się rozwiązać każde zażalenie. ZWROTY Konsumentowi, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w 10 dni od momentu wydania rzeczy. Koszt odesłania zamówienia ponosi kupujący. Dotyczy to wszystkich produktów zapakowanych oryginalnie przez producenta. Opłatki, perełki, posypki, które są konfekcjonowane w woreczkach strunowych ze względów higienicznych nie podlegają zwrotom (zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego*). Wyjątek stanowi przesyłka, która nie została odebrana i wróciła nie otwarta przez odbiorcę, a zawiera opłatek bez napisu czy indywidualnego nadruku. Zwracamy wtedy koszt produktów, gdyż opłata za zwrot jest pobierana ponownie przez przewoźnika (poczta polska, kurier). NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU OPŁATKA Z INDYWIDUALNYMI USTALENIAMI, czyli napisem, logiem, zdjęciem itp. (zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego*) W przypadku podania błędnego adresu dostawy i zwrotu przesyłki do naszej firmy, istnieje możliwość zamówienia dodatkowo płatnej wysyłki pod właściwy adres. W innym przypadku opłatki z indywidualnym nadrukiem trafiają do utylizacji. Nie zwracamy kosztów zamówionych opłatków ani kosztów przesyłki. Zwrot towaru, który jest oryginalnie zapakowany przez producenta można dokonać wypełniając formularz zwrotu, który prześlemy mailem lub Państwa dokument zawierający dane: Data zamówienia Imię i nazwisko, nick z allegro Zwracane produkty Nazwa produktu, numer aukcji Liczba zwracanych sztuk Cena jednostkowa brutto Dane rachunku bankowego, na który zostanie zwrócona należność w związku z wykonanym prawem odstąpienia od umowy Nr rachunku Imię i nazwisko Adres Data i podpis Kupującego Zwracane produkty wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu (paragonem lub fakturą) proszę wysłać paczką pocztową na adres: WIKA Małgorzata Sołtysek, ul. Kilińskiego 15a, 99-300 Kutno *Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: 1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; 8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. ZAMÓWIENIA ZDUBLOWANE W przypadku zakupu przez Państwa zbyt dużej ilości przedmiotów w naszym sklepie prosimy o jak najszybszy kontakt z nami, żebyśmy mogli zgłosić do allegro anulowanie części zamówienia. Państwo musicie potwierdzić mail, który wyśle system allegro, wtedy będziemy mogli prawidłowo procesować zamówienie i dokonać wysyłki. Brak potwierdzenia z Państwa strony spowoduje wstrzymanie wysyłki do momentu otrzymania informacji od allegro, że zamówienie zostało anulowane. Niestety bardzo wiele osób kupuje kilka-kilkanaście razy jeden przedmiot generując wysokie koszty prowizji, dlatego prosimy o sprawdzenie w zakładce "moje zakupy" swoje zamówienie i opłacenie całości lub kontakt z nami. Dokonując zakupu w naszym sklepie akceptujesz jego regulamin.