Barbie zestaw meble akcesoria 4 sztuki (6908314662)

4 osoby kupiły 4 sztuki
do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • marka: inna
  • płeć: dziewczynki
  • bohater: inny
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • materiał: plastik
  • rodzaj: meble, akcesoria

opis

Zestaw 4 elementów, stolik , krzesło, lampa i laptop


Zapraszam na pozostałe aukcje.
kupując, akceptujesz regulamin sklepu

Dostawa i płatność
od 6,00 zł

Lokalizacja: Chiny, Chiny

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
Dodatkowe informacje

Towar idzie bezpośrednio z Chin . Wysyłkę otrzymujemy najczęściej w ciągu 11-30 dni. więcej informacji na stronie o mnie.

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Gwarancja obejmuje towary wadliwe, które państwo otrzymali. Otrzymanie wadliwego towaru należy zgłosić sprzedawcy w ciągu miesiąca. Towar nie może nosić żadnych śladów używania.W miejsce wadliwego towaru otrzymają państwo nowy.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Mikołaj Wódka
3 Maja 5/75
87-300 Brodnica
Dodatkowe informacje

 

rt. 8 PROCEDURA REKLAMACYJNA 1. W przypadku niezgodności Towaru z umową Użytkownik ma prawo żądać doprowadzenia zakupionego Towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną wymianę lub naprawę wadliwego towaru. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy. 2.W celu realizacji prawa do reklamacji, Użytkownik winien w pierwszej kolejności poinformować Sklep o zaistniałem niezgodności określającym rodzaj niezgodności na adres poczty elektronicznej pod adresem e-mail: fashiondoll-97@wp.pl.Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Rozpatrzenie reklamacji zostanie odesłane na adres poczty elektronicznej Użytkownika i będzie wskazywało konieczne czynności w celu doprowadzenia zakupionego Towaru do stanu zgodnego z umową. Gwarancji nie podlegają: - kable, przewody, części obudowy, ślady powstające w czasie eksploatacji jak zarysowania, zabrudzenia, wytarcia; -uszkodzenia wywołane nadmiernym obciążaniem urządzenia poprzez przekraczanie miesięcznej obciążalności, przekroczeniem czasu życia produktu, wskazanych min. w zaleceniach producenta; -uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady; -uszkodzenia powstałe na skutek: błędnej obsługi urządzenia, użycia przedmiotów niezgodnie z ich przeznaczeniem, niedbałości klienta, niewłaściwej eksploatacji (temperatura, wilgotność, zalanie, kurz, zapiaszczenie, niewłaściwe napięcie zasilania). -reklamacji nie podlega obuwie użytkowane niezgodnie z jego przeznaczeniem i w niewłaściwych warunkach atmosferycznych; -oprogramowania innych producentów, dostarczonego wraz z urządzeniem. Warunki licencyjne na oprogramowanie zostały określone przez producentów; -uszkodzenie w postaci pogorszenia parametrów lub skrócenia żywotności urządzenia, powstałych na skutek zastosowania nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych, nieoryginalnego osprzętu dodatkowego, stosowania niewłaściwych nośników, zabrudzeń, a także braku lub nieregularnych konserwacji. 6.Gwarant nie przyjmuje do serwisu przedmiotu, który nosi znamiona samodzielnej próby naprawy bądź przedmiotów naprawianych przez inne podmioty. Sklep  nie realizuje również gwarancji przedmiotów, które zostały sprzedane osobom trzecim. Jeżeli gwarancja zostanie uznana, Towar zostanie naprawiony  lub zostanie wysłany nowy. Czas reklamacji obejmuje przesłanie Towaru, naprawę oraz odesłanie i będzie wynosił od 14 do 90 dni roboczych. Klient powinien się skontaktować ze Sklepem poprzez formularz kontaktowy lub mailowo, celem ustalenia szczegółów reklamacji. 7.Sklep nie jest podmiotem udzielającym gwarancji jakości na oferowane Towary. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Mikołaj Wódka
3 Maja 5/75
87-300 Brodnica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Art. 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1.Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub informacji przed jego upływem. 2.Wskazane w tym paragrafie prawo dotyczy wyłącznie konsumentów, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością zawodową lub gospodarczą. 3. Zwracany w trybie ust 1 i 2 towar zostanie przyjęty wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia (zwykłego zarządu). 4.W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres wskazany uprzednio przez Sklep. 5.Przed dokonaniem odsyłki przedmiotu, uprzejmie prosimy, (najlepiej na adres mailowy Sklepu) powiadomić fashiondoll-97 o chęci Odstąpienia od umowy. 6.Zapłata za Towar zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania potwierdzenia odesłania przedmiotu lub do czasu otrzymania rzeczy. 7.Jeśli towar został wysłany, jego zwrotu można oczywiście również dokonać po doręczeniu przedmiotu. 8.Prawo zwrotu nie przysługuje, jeżeli Użytkownik nabył w Sklepie Towar wyprodukowany według specyfikacji Użytkownika lub służy do zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

O sprzedającym
fashiondoll-97
98,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

55

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,2

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,7

Informacje o sprzedającym

Sklep internetowy

Art Home & Good Look funkcjonujący pod loginem Allegro fashiondoll-97 

Adres: Mikołaj Wódka

3 Maja 5

87-300 Brodnica

Kupując na moich aukcjach akceptujesz treść Regulaminu.





Reklamacje

rt. 8 PROCEDURA REKLAMACYJNA 1. W przypadku niezgodności Towaru z umową Użytkownik ma prawo żądać doprowadzenia zakupionego Towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną wymianę lub naprawę wadliwego towaru. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy. 2.W celu realizacji prawa do reklamacji, Użytkownik winien w pierwszej kolejności poinformować Sklep o zaistniałem niezgodności określającym rodzaj niezgodności na adres poczty elektronicznej pod adresem e-mail: fashiondoll-97@wp.pl.Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Rozpatrzenie reklamacji zostanie odesłane na adres poczty elektronicznej Użytkownika i będzie wskazywało konieczne czynności w celu doprowadzenia zakupionego Towaru do stanu zgodnego z umową. 4.Wszystkie Towary podlegają 12 miesięcznej gwarancji serwisowej.  Gwarancja udzielana jest na podstawie potwierdzenia zakupu oraz nazwy Użytkownika i numeru transakcji. Gwarancji nie podlegają: - kable, przewody, części obudowy, ślady powstające w czasie eksploatacji jak zarysowania, zabrudzenia, wytarcia; -uszkodzenia wywołane nadmiernym obciążaniem urządzenia poprzez przekraczanie miesięcznej obciążalności, przekroczeniem czasu życia produktu, wskazanych min. w zaleceniach producenta; -uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady; -uszkodzenia powstałe na skutek: błędnej obsługi urządzenia, użycia przedmiotów niezgodnie z ich przeznaczeniem, niedbałości klienta, niewłaściwej eksploatacji (temperatura, wilgotność, zalanie, kurz, zapiaszczenie, niewłaściwe napięcie zasilania). -reklamacji nie podlega obuwie użytkowane niezgodnie z jego przeznaczeniem i w niewłaściwych warunkach atmosferycznych; -oprogramowania innych producentów, dostarczonego wraz z urządzeniem. Warunki licencyjne na oprogramowanie zostały określone przez producentów; -uszkodzenie w postaci pogorszenia parametrów lub skrócenia żywotności urządzenia, powstałych na skutek zastosowania nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych, nieoryginalnego osprzętu dodatkowego, stosowania niewłaściwych nośników, zabrudzeń, a także braku lub nieregularnych konserwacji. 6. Nie przyjmujemy do serwisu przedmiotu, który nosi znamiona samodzielnej próby naprawy bądź przedmiotów naprawianych przez inne podmioty. Sklep nie realizuje również gwarancji przedmiotów, które zostały sprzedane osobom trzecim. Jeżeli gwarancja zostanie uznana, Towar zostanie naprawiony  lub zostanie wysłany nowy. Czas reklamacji obejmuje przesłanie Towaru, naprawę oraz odesłanie i będzie wynosił od 14 do 90 dni roboczych. Koszty odesłania Towaru  ponosi Użytkownik. Towar należy odesłać  na adres wskazany przez Sklep Internetowy. Przy korzystaniu z gwarancji Klient powinien się skontaktować ze Sklepem poprzez formularz kontaktowy lub mailowo, celem ustalenia szczegółów reklamacji. 


zwroty

Art. 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1.Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub informacji przed jego upływem. 2.Wskazane w tym paragrafie prawo dotyczy wyłącznie konsumentów, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością zawodową lub gospodarczą. 3. Zwracany w trybie ust 1 i 2 towar zostanie przyjęty wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia (zwykłego zarządu). 4.W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres wskazany uprzednio przez Sklep. 5.Przed dokonaniem odsyłki przedmiotu, uprzejmie prosimy, (najlepiej na adres mailowy Sklepu) powiadomić fashiondoll-97 o chęci Odstąpienia od umowy. 6.Zapłata za Towar zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania potwierdzenia odesłania przedmiotu lub do czasu otrzymania rzeczy. 7.Jeśli towar został wysłany, jego zwrotu można oczywiście również dokonać po doręczeniu przedmiotu. 8.Prawo zwrotu nie przysługuje, jeżeli Użytkownik nabył w Sklepie Towar wyprodukowany według specyfikacji Użytkownika lub służy do zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.


Pozostałe informacje

pozostałe informacje

Regulamin Sklepu

pozostałe informacje Pełny REGULAMIN dostępny na stronie INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGOn Art. 1 DEFINICJE 1.Sklep – sklep internetowy  prowadzony pod nazwą Art home & Good Look z wykorzystaniem platformy Allegro.pl pod nickiem: fashiondoll-97.Użytkownik/Klient – osoba fizyczna 3.Regulamin - niniejszy Regulamin (ze strony O Mnie). W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). 4.Przedmiot transakcji – usługa sprzdaży polega na dostarczeniu Towarów wymienionych i opisanych na stronie Sklepu sprzedaż Towarów na rzecz Nabywcy. 5.Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy kupna.

2.Regulamin określa ogólne zasady stanowiące prawne podstawy korzystania ze Sklepu. Każdy Użytkownik zobowiązany jest, z momentem podjęcia czynności zmierzających do korzystania ze Sklepu, do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu. 3.Użytkownik zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami społecznymi i obyczajowymi, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego w Internecie (netykieta). Ponadto Użytkownik zobowiązuje się do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym. 4.Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski a nadto nie naruszają autorskich praw majątkowych. 

 Art. 3 WARUNKI DOKONYWANIA TRANSAKCJI 1.Użytkownik dokonując zamówienia w Sklepie, wyraż zgodę Sklepowi Art Home & Good Look, zwanemu dalej , użytkownik fashiondoll-97  na przekazanie danych adresowych niezbędnych do realizacji zamówienia do Chin lub innego kraju, skąd następuje wysyłka towaru do polskiego klienta. 2.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 3.W trakcie składania Zamówienia, Użytkownik wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Użytkownik ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. 10. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia rozpoczyna swój bieg z chwilą zapłaty ceny na rachunek bankowy Właściciela Sklepu. Do realizacji zamówienia, niezbędne jest podanie pełnych i poprawnych danych, jak również parametrów przedmiotu (np. kolor). 11. Do czasu uzupełnienia zamówienia, terminy, o których mowa w pkt. 5 regulaminu, nie biegną. 12.Przedmioty wysyłane są w terminie od 1 do 7 dni roboczych, zazwyczaj w ciągu 48 godzin. 13.W przypadku nieobecności Użytkownika pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia, jako adres Dostawy, Dostawca pozostawi awizo. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do właściciela towaru przez Dostawcę, Sklep skontaktuje się z Użytkownikiem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponowny termin i koszt Dostawy. 14. W przypadku braku płatności za zamówiony przedmiot do 7 dni od daty złożenia zamówienia, Sklep występuje do serwisu Allegro o zwrot zapłaconej prowizji. Art. 4 KOSZTY I TERMIN WYSYŁKI 1.Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić. Towary wysyłane są za pośrednictwem międzynarodowej poczty lotniczej. Przedmioty wysyłane są spoza Unii Europejskiej, z Chińskiej Republiki Ludowej. Na terytorium Polski przesyłki dostarcza Poczta Polska. Czas realizacji zamówienia zazwyczaj wynosi od 7 do 40 dni roboczych. Termin realizacji może ulec wydłużeniu do 60 dni roboczych od momentu złożenia kompletnego zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone pod wskazany przez Użytkownika adres w ciągu 60 dni roboczych, Sklep zobowiązuje się do zwrotu pełnej kwoty wpłaconej przez Użytkownika w terminie do 14 dni. Wszystkie przesyłki są rejestrowane oraz ubezpieczone. 2.Termin dostarczenia przesyłki jest liczony od daty zaksięgowania wpłaty ceny wraz z kosztami dostawy na rachunku bankowym Właściciela Sklepu. Do realizacji zamówienia, niezbędne jest podanie pełnych i poprawnych danych, jak również parametrów przedmiotu (np. kolor). Do czasu uzupełnienia zamówienia, terminy, o których mowa w pkt. 5 regulaminu, nie biegną. 3.Użytkownik jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w opisie oferty. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu oraz sposobu płatności. Przedmioty wysyłane są w systemie: jedna paczka = jeden przedmiot. 4. Na życzenie Użytkownika udostępniamy informacje na temat numeru nadania przesyłki wraz z wytycznymi do jej śledzenia. W celu otrzymania danych o przesyłce, prosimy o przesłanie do Nas wiadomości mailowej na adres: fashiondoll-97@wp.pl o poniższej treści: Proszę o podanie numeru przewozowego mojej przesyłki, imię_nazwisko + nick z Allegro 5. Brak danych osobowych w kierowanych do Nas wiadomościach mailowych może skutkować opóźnieniami w odpowiedzi, ewentualnie jej brakiem. Abyśmy mogli zachować sprawność w prowadzonej korespondencji, prosimy pisać do Nas każda kolejna wiadomość zachowując historię prowadzonej rozmowy. Art. 5 PŁATNOŚĆ 1.Na sprzedany Towar Sklep wystawia rachunek na żądanie Użytkownika.  Dokumenty księgowe Sklep wysyła na życzenie Użytkownika drogą elektroniczną. Skorzystanie z usług Sklepu oznacza akceptację (stosownie do art. 106n ustawy o podatku od towarów i usług) otrzymywania rachunków/faktur w formie elektronicznej. 2.Płatność za zamówiony Towar może nastąpić przelewem na rachunek bankowy Sklepu, poprzez system płatności PayU, jak również przekazem pocztowym.