Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Bańki szklane ogniowe tzw. bańki lekarskie 10szt. (7321229303)

zakończona
27,90 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Paczka48 10,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • lokalizacja: Handzlówka, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Waga (z opakowaniem):
    0.8 [kg]

Opis

Dostawa i płatność
od 10,00 zł

Lokalizacja: Handzlówka, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Paczka48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,40 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,40 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
23,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Punkty odbioru

Apteka Przyjazna dla Pacjenta
Albigowa 1054A
37-122 Albigowa
woj. podkarpackie
tel.: 172250122

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

Sklep Medyczny w Łańcucie
Plac Sobieskiego 21
37-100 Łańcut
woj. podkarpackie
tel.: 172250122

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

Sklep Firmowy Dla Pacjenta w Rzeszowie
ul.Lisa-Kuli 9
35-017 Rzeszów
woj. podkarpackie
tel.: 17 86 20 235

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MAGAZYN HURTOWNI MEDYCZNEJ
ALBIGOWA 1054A
37-122 ALBIGOWA
Dodatkowe informacje

Reklamacje i zwroty prosimy zgłaszać pod adresem: reklamacje@dlapacjenta.pl

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji jakościowej lub ilościowej na adres reklamacje@dlapacjenta.pl  w celu ułatwienia identyfikacji sprawy i ewentualnej  przesyłki zostanie zwrotnie podany klientowi nr zgłoszenia. 


1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe  warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej  wystawionej przez gwaranta, w przypadku gdy została dołączona do towaru. 


2. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego  wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub  dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień z tytułu rękojmi  przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu wady towaru. 


3. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje prawo do złożenia  reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty  wydania towaru Klientowi. Klient, niebędący Konsumentem, powinien zawiadomić  Sklep o wadzie w ciągu roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
W takim przypadku prosimy o informację na adres reklamacje@dlapacjenta.pl a  Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną na adres Sklepu:
Magazyn Główny PRO-DENT, 37-122 Albigowa 1054a
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji (wzór  formularza reklamacyjnego znajduje się na odwrocie faktury). 


4. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym  towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym  postępowaniu. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem towaru reklamowanego do Sklepu (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po pozytywnym  rozpatrzeniu reklamacji.

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności skierowania sprawy do:
a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,
b. stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkich  Inspektoratach Inspekcji Handlowej,
c. miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MAGAZYN HURTOWNI MEDYCZNEJ
ALBIGOWA 1054A
37-122 ALBIGOWA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
dlapacjenta-pl
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

2870

 

16

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Jacek Kuźniar
Firma Handlowo Usługowa PRO-DENT
Handzlówka 5a
37-123 Handzlówka
REGON: 690462967
NIP: 815-115-94-87

Kontakt

  • 172****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Sprzedaż prowadzona jest przez Jacka Kuźniara, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Firma Handlowo-Usługowa PRO-DENT Jacek Kuźniar z siedzibą w miejscowości 37-123 Handzlówka 5a, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej w systemie informatycznym przez Ministra Gospodarki, NIP 815-115-94-87, REGON 690462967.


Nr konta bankowego do wpłat za zamówienia:

Bank Spółdzielczy w Łańcucie 

07 9177 0008 2001 0008 5850 0002 

W tytule przelewu prosimy o napisanie loginu z allegro.

Pozostałe informacje

Dane osobowe. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L 2016 Nr 119, str. 1) informujemy, że: 

1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Jacek Kuźniar, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo-Usługowa PRO-DENT Jacek Kuźniar z siedzibą Handzlówce, Handzlówka 5a, nr tel. 17 225 01 23, adres e-mail: biuro@dlapacjenta.pl 

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Inspektor Ochrony Danych dlapacjenta.pl, 37-122 Albigowa 1054a, iod@dlapacjenta.pl 

3. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) wyżej wymienionego Rozporządzenia w celach związanych z realizacją zamówienia oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) wyżej wymienionego Rozporządzenia w celach marketingowych towarów, promocji i usług dostępnych w Sklepie. 

4. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane do czasu wypełnienia prawnych lub uzasadnionych obowiązków Administratora danych osobowych, jako podmiotu realizującego zamówienie Klienta. 

5. Klient posiada prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 

6. Klient posiada prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. obecnie do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a od dnia 25.05.2018 r. do organu będącego jego następcą). 

7. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe i warunkuje zawarcie umowy, brak podania danych osobowych uniemożliwia realizację zamówienia. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. 


Regulamin internetowego Sklepu Medycznego i Zielarskiego dlapacjenta.pl 

Internetowy Sklep Medyczny i Zielarski działający pod adresem dlapacjenta.pl prowadzony jest przez Jacka Kuźniara, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Firma Handlowo-Usługowa PRO-DENT Jacek Kuźniar z siedzibą w miejscowości 37-123 Handzlówka 5a, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej w systemie informatycznym przez Ministra Gospodarki, NIP 815-115-94-87, REGON 690462967. Regulamin określa zasady internetowego zawierania transakcji w Sklepie Medycznym i Zielarskim dlapacjenta.pl.


Słowniczek: 

Sklep - Internetowy Sklep Medyczny i Zielarski działający pod adresem internetowym dlapacjenta.pl, sprzedający towary za pośrednictwem Internetu; 

Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Czas realizacji zamówienia - czas od złożenia zamówienia przez Klienta, w jakim Sklep skompletuje zamówienie, do momentu przekazania przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy, uwzględniający wyłącznie dni robocze; 

Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca lub nieposiadająca Konta Klienta;

Konsument - Klient będący osobą fizyczną, dokonujący w Sklepie zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarcza lub zawodową. 

Konto Klienta - baza zawierająca dane indywidualizujące Klienta służące do realizacji zamówień Klienta oraz historię zrealizowanych zamówień Klienta; 

Przelew tradycyjny - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne, lub w placówce Poczty Polskiej;

Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line; 

Punkt Odbioru - punkt prowadzony lub współpracujący ze Sklepem, w którym można odebrać zamówienie zrealizowane przez Sklep; 

Refundacja - świadczenia opieki zdrowotnej realizowane na rzecz ubezpieczonych w NFZ w rodzaju zaopatrzenia w wyroby medyczne będące środkami pomocniczymi lub przedmiotami ortopedycznymi określonych w w art. 5 pkt. 37 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r., Nr 164, poz. 1027, z późn. zm.)


I. Przyjmowanie i realizacja zamówień.     

1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach i usługach, a w szczególności głównych cechach świadczenia, Sklep zamieszcza na stronie dlapacjenta.pl.     

2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony internetowe dlapacjenta.pl oraz allegro 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.     

3. Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. Klient, celem składania zamówień, może również założyć Konto Klienta, poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Sklepu, w tym podać adres poczty elektronicznej, określić hasło do Konta i zaakceptować Regulamin Sklepu. Login i hasło Klienta mają charakter poufny. Za pośrednictwem Konta Klienta istnieje możliwość m.in. sprawdzania aktualnego statusu zamówienia.    

4 Informacje zamieszczone na stronie internetowej Aukcji nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a zaproszenie do składania ofert. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług. Sklep zwrotnie przesyła na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej automatyczną informację w celu weryfikacji przez Klienta złożonego zamówienia. Następnie niezwłocznie pracownik Biura Obsugi Sklepu wysyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail, które to potwierdzenie stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Sklep ma prawo zwrócić się do Klienta z prośbą o potwierdzenie zamówienia, w szczególności dla transakcji o wartości powyżej 500,00 zł lub płatności "za pobraniem".    

5. W celu złożenia zamówienia Klient:     a. dokonuje wyboru towarów lub usług,     b. loguje się na Konto Klienta lub wskazuje swoje dane kontaktowe     c. dokonuje wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),     d. dokonuje wyboru sposobu płatności.     Po dokonaniu zamówienia Sklep przekazuje Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail potwierdzenie zawarcia umowy     

6. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Klienta w magazynie Sklepu, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 30 (trzydziestu) dni licząc od daty zawarcia umowy i zwróci Klientowi wpłaconą należność zgodnie z procedurą opisaną w Dziale VIII "Zwrot należności Klientom. Nadpłaty". Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.     

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie Sklepu, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:     

a. częściowa realizacja - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,     

b. anulowanie całości zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia. Jeśli Klient dokonał zapłaty za niedostępny w Sklepie towar, Sklep zwróci Klientowi należność zgodnie z procedurą opisaną w Dziale VIII "Zwrot należności Klientom. Nadpłaty".     

8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja takich zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.     

9. Wymagania techniczne niezbędne dla korzystania z usług Sklepu:     - Sprzęt komputerowy umożliwiający korzystanie z Internetu     - Dostęp do Internetu     - Zainstalowana przeglądarka internetowa z włączoną obsługą cookies.

Wyświetlenia:45
Numer oferty:7321229303
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry