BANERY REKLAMOWE - reklama super cena 1 m2 (6531380644)

zakończona
9,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Łomża
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
86 477 41 42
email:

drukarniapodlaska@gm­ail.com

godziny otwarcia
Pon - Pt 8.00 - 16.00
adres

ul. Legionów 141c

18-400 Łomża

Banery wysyłamy w czasie do 7 dni roboczych od przesłania poprawnie przygotowanych plików do druku oraz opłacenia zamówienia.
Paczki wysyłamy kurierem GLS - koszt przesyłki uzależniony jest od ilości zakupionych metrów

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę

informację od sprzedającego

i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

BANER REKLAMOWY 510G TWARDY SOLWENT

Przedmiotem oferty jest druk banerów reklamowych w technologi solwentowej. Cena obejmuje 1 metr kwadratowy banera zadrukowanego oraz wykończonego według poniższej specyfikacji.

  • wydruk 720 dpi
  • baner frontlit 510g
  • druk twardym solwentem
  • oczka co 50 cm - ocynkowane
  • zgrzane boki banera
  • baner gotowy do zawieszenia

Akcja dotyczy wydruku banerów z gotowego pliku - przysłanego przez kupującego.

Do druku przyjmujemy pliki w formacie PDF, CDR, TIFF, JPG, PSD. Pliki do druku powinny być spłaszczone, być w kolorystce CMYK oraz maksymalnej rozdzielczości 150 dpi, jednak nie mniej niż 40 dpi.

WARUNKIEM PRAWIDŁOWEGO WYDRUKU JEST POPRAWNE PRZYGOTOWANIE PLIKÓW DO DRUKU. JAK PRZYGOTOWAĆ POPRAWNIE PLIKI ZNAJDZIECIE PAŃSTWO W ZAKŁADCE

MAKSYMALNA SZEROKOŚĆ DRUKU TO 315 CM

JAK WYLICZAMY METRAŻ? TO PROSTE! Liczymy szerokość x wysokość, wynik zaokrąglamy w górę do pełnych metrów i taką liczbę sztuk kupujemy na aukcji.

Przykład: 1,25 x 2 = 2,5 - zaokrąglamy do 3

  1. ETAPY REALIZACJI ZLECENIA:
  2. 1.dokonujesz zakupu wybranej liczby metrów
  1. 2.wybierasz formę płatności
  2. 3.podajesz dane do wysyłki oraz faktury vat
  3. 4.przesyłasz nam swój projekt
  4. 5.drukujemy i wysyłamy do Ciebie paczkę

ZDJĘCIA NASZYCH WYDRUKOWANYCH BANERÓW

PAMIĘTAJ IŻ ZA JAKOŚĆ PROJEKTU I BŁĘDY ODPOWIADASZ TY GDYŻ TO TWÓJ PROJEKT.

ZDJĘCIA OBRAZUJĄCE JAKOŚĆ NASZYCH WYDRUKÓW:

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 6 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 86 477 41 42
    kontakt telefoniczny w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku

reklamacje

Reklamacje prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres mailowy: drukarniapodlaska@gmail.com, opisując zastrzeżenia, dokumentując zdjęciami. Reklamację należy zgłosić w ciągu 7 dni od przyjęcia przesyłki. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania dowodów okazujących wadę. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady lub niezgodność ze złożonym zamówieniem powstałe w procesie realizacji zlecenia. W przypadku stwierdzenia faktycznej wady, w pierwszej kolejności sprzedający ma obowiązek usunąć wady lub wymienić towar na pełnowartościowy. Odszkodowanie nie może przekraczać 100 % wartości usługi wykonanej przez naszą firmę. Reklamacją może zostać objęta tylko wadliwa część nakładu. Kupujący jest zobowiązany do odesłania wadliwego towaru (w przypadku roll upów - cały komplet wraz z zawleczką). Reklamowane produkty odbiera kurier nadany przez naszą firmę. Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem. Reklamacje dotyczące jakości druku w przypadku jeśli nie zostanie przesłane 100 % reklamowanego nakładu, będą rozpatrywane negatywnie. Uzasadnione reklamacje jakościowe będą rozpatrywane tylko w przypadku jeśli do dyspozycji drukarni dostarczona zostanie cała partia. W opcji wydruków EXPRESSOWYCH uszkodzenia nadruku nie będą rozpatrywane ze względu na niedoschnięcie tuszu. Wysyłka następuje w takim przypadku na odpowiedzialność zamawiającego. POWODEM REKLAMACJI NIE MOGĄ BYĆ: -szkody związane z niewłaściwym użytkowaniem -niefachowy montaż -ingerencja osób trzecich -dopuszczalne różnice kolorystyczne oraz odstępstwa od wymiarów +/- 5 cm -akty wandalizmu -żywioły (w szczególności silne podmuchy wiatru) -minimalne zniekształcenia wynikające ze zgrzewu banerów -opóźnienia w doręczeniu przesyłki z przyczyn niezależnych od nas -wszelkie błędy w projektach przesłanych do nas oraz zaakceptowane błędy w przypadku przygotowywania pliku do druku przez nas Drukarnia nie odpowiada za jakość wydruku jeśli na jego poziom mają wpływ parametry przesłanych plików. Źle przygotowane pliki (nie poprawnie wyeksportowane, nie spłaszczone, nie scalone)) przesłane do wydruku nie są podstawą do reklamacji. Podstawy do reklamacji nie stanowią różnice kolorystyczne spowodowane drukiem tego samego projektu na różnych podłożach, w różnych technologiach druku lub na maszynach drukujących, pomiędzy którymi istnieją różnice w odwzorowaniu kolorów lub brak zgodności kolorów z kolorami wyświetlanymi przez monitor. SZKODY POWSTAŁE W TRAKCIE TRANSPORTU Wydruki, w zależności od materiału i jego wielkości, są zwijane w rulon (max.2m wys.); pakowane do tuby lub nawijane na nią. Paczki zabezpieczone są folią strech. Zagniecenia powstałe na materiale/wydrukach nie są powodem do reklamacji. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu. W takim przypadku, kupujący jest zobowiązany do wypełnienia protokołu szkody natychmiast po otrzymaniu towaru w obecności kuriera i zgłoszeniu tego faktu (w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki) do przewoźnika w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, w związku z tym kupującemu przysługuje prawo do dochodzenia u przewoźnika odszkodowania za zniszczenie towaru. Spisanie protokołu szkody jest jedyną opcją reklamacji uszkodzenia towaru w trakcie transportu. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Drukarnie nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji wynikające z działania czynników niezależnych tj. awaria sieci energetycznej/telekomunikacyjnej, opóźnienia powstałe w trakcie transportu, przyczyn leżących po stronie dostawców przesyłek, awarii maszyny oraz innych zdarzeń losowych. W momencie wystąpienia takich sytuacji sprzedający każdorazowo skontaktuje się z kupującym i poinformuje o ewentualnym opóźnieniu.

pozostałe informacje

Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią integralną część umowy/zlecenia/zamówienia, zakup na naszych aukcjach oznacza pełną akceptację Regulaminu. W sprawach nie regulowanych przez niniejszy Regulamin,mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego. PRZYJĘCIE ZLECENIA Pliki w formie elektronicznej niezbędne do produkcji zamówienia, należy przygotować zgodnie ze specyfikacją podaną poniżej. Pliki uszkodzone czyli otwierające się niepoprawnie, nie dające się zaimportować, zapisane w nieobsługiwanym formacie lub zawirusowane nie będą zlecane do druku o czym kupujący będzie poinformowany. Prawidłowe wykonanie zamówienia nie może być gwarantowane jeśli materiały dostarczone przez kupującego są niezgodne z wytycznymi. SPECYFIKACJA PLIKÓW: format: tiff/cdr/JPG/PDF kolorystyka: CMYK skala 1:1 wydruk banerów: max 100 dpi; BEZ SPADÓW; bezpieczna odległość tekstu od krawędzi 3-4 cm roll upy: max 150 dpi; wysokość wszystkich plików powinna mieć 205cm (5 cm które chowa się w kasecie powinno być jednolitego tła) folia mono/OWV: max 150 dpi; BEZ SPADÓW wydruki cyfrowe(wizytówki, ulotki, plakaty): 300 dpi; spady po 2mm z każdej krawędzi W przypadku plików PDF wyeksportowanych z programu Corel, aby uniknąć błędów w wydruku należy zaznaczyć wszystkie zdjęcia i obiekty za wyjątkiem tekstów (które należy zamienić na krzywe) i połączyć je z tłem (przekształcić na mapę bitową). ABY UZYSKAĆ GŁĘBOKĄ CZERŃ PROSIMY UŻYĆ SKŁADOWYCH 60-60-60-100 ETAPY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ Aby rozpocząć realizację zamówienia, niezbędne jest jego opłacenie lub wybranie płatności za pobraniem w formularzu Allegro oraz wypełnienie prawidłowo dalszych danych (adres wysyłki, faktura VAT) Prosimy o podawanie prawidłowych danych adresowych (odbiorca, dokładny adres, nr tel, adres e-mailowy – firma kurierska po nadaniu paczki zawsze wysyłka nr przesyłki do śledzenia). Dane do wysyłki pobierane są z allegro automatycznie. Nie ma możliwość zmiany adresu nadania paczki. Prawidłowo przygotowany plik należy wysłać na adres mailowy (max 25mb) lub nasz serwer ftp. dane: ftp.proprint-drukarnia.pdg.pl login: klient@proprint-drukarnia.pdg.pl hasło: okuramenu11 Pliki do druku prosimy podpisywać wg poniższego wzrou: Login allegro lub nazwisko/szer_x_wys_ilość szt. Następnie zamówienie zostaje zlecone na druk. (Zamówienie zlecone na druk nie mogą być anulowane. W przypadku, gdy realizacja zamówienia już się rozpoczęła, drukarnia ma prawo obciążyć kupującego pełnymi kosztami realizacji tego zamówienia). Wysyłka następuje najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych, co nie znaczy że zawsze tyle trzeba czekać. Paczki wysyłamy na bieżąco. Sprzedający nie dokonuje korekty (treści) w materiałach przesłanych przez kupującego. Wszelkie inne, dodatkowe usługi są odpłatne oraz konsultowane z kupującym. PŁATNOŚCI *Poprzez PayU *Płatność gotówką przy odbiorze (przesyłka za pobraniem) W przypadku nie opłacenia zamówienia w ciągu 5 dni roboczych. Zamówienie anulujemy oraz składamy wniosek o zwrot prowizji do Allegro za niesfinalizowane zamówienie. CZAS REALIZACJI Terminy realizacji są terminami orientacyjnymi przy czym dokładamy wszelkich starań aby terminy były dotrzymywane. Termin realizacji zamówienia liczy się od NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO PO ZAKUPIE. Jeśli przesłanie plików nastąpi w dalszym terminie, w takim przypadku pierwszy dzień realizacji zmówienia przypada na następny dzień roboczy. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru wynikłe z późnego dosłania plików przez kupującego. Termin może ulec zmianie jeśli kupujący opóźnił wywiązanie się ze swoich obowiązków lub zmienił zakres zlecenia. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy. W przypadku dużych zamówień powyżej 150 m2 wydruku, termin realizacji może zostać ustalony indywidualnie z kupującym. Czas realizacji zamówień może ulec zmianie z przyczyn od nas niezależnych – o wszystkich zmianach i dłuższych terminach realizacji kupujący zostaną poinformowani drogą telefoniczną lub mailową. Zamówienia expressowe (max do 20m2 wydruku) realizowane są w przyspieszonym czasie realizacji – do 24 h – WARUNKIEM JEST ZAKSIĘGOWANIE PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE DO GODZINY 10) a wydruki zostaną wysłane już następnego dnia roboczego. Ceny druku przy ekspresowej realizacji zlecenia są inne niż standard. DOSTAWA Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS (zazwyczaj trwa to 1 dzień roboczy od nadania paczki – max do 2 dni roboczych). Dostawa zamówienia jest wysyłana na adres wskazany w formularzu dostawy. Dane pobierane są automatycznie przez system nadający przesyłki (NIE MA MOŻLIWOŚCI EDYTOWANIA/ZMIANY ADRESU). Obowiązujące ceny przesyłek znajdą Państwo na naszych aukcjach, w koszty przesyłek wliczone są: usługa pakowania oraz materiały niezbędne do zabezpieczenia przesyłek , koszt transportu. Opcja wysyłki za pośrednictwem firmy InPost dotyczy tylko wysyłki: wizytówek, ulotek, plakatów kubków reklamowych. Zamówienia z opcją wysyłki InPost realizujemy co 3 dni robocze (dzień wysyłki jest zależny od ilości zamówień) Przesyłki powyżej 200 cm wysokości składane są w kostkę (zagniecenia nie mogą być podstawą do reklamacji) . Alternatywą wysłania paczki wyższej niż 2 m2 – jest opcja wysłania paczki dłużycowej (za dodatkową opłatą). Przesyłki prosimy sprawdzać w obecności kuriera. Jeśli stwierdzą Państwo uszkodzenie, prosimy o spisanie protokołu szkody (JEST TO JEDYNA OPCJA REKLAMACJI USZKODZONEGO ZAMÓWIENIA). Nasza firma nie odpowiada za zniszczenia paczek wynikłe podczas transportu. Ryzyko przypadkowej utraty towaru przechodzi na klienta z chwilą wydania towaru spedytorowi lub przewoźnikowi. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia firm kurierskich w dostarczaniu przesyłek. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za: *Wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem treści po akceptacji kupującego *Wydruk prac zaakceptowanych przez kupującego a zwierających błędy techniczne, treściowe, merytoryczne, stylistyczne lub ortograficzne *Opóźnienia w czasie realizacji wynikające z terminu dostarczenia materiałów przez kupującego Zamówienia dostarczone w formie pliku, drukowane są w postaci, w jakiej zostały dostarczone przez kupującego. Wszelkie błędy w projekcie nie są podstawą do reklamacji. ODSTĄPIENIE OD REALIZACJI ZLECENIA Ze względu na indywidualizację wydruków według parametrów złożonego zlecenia, oraz zgodnie z Art. 38 pkt.3 Ustawy z dani 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 287). Kupującemu nie przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny.