BALTAZAR- Przedwojenna pocztówka 085 (6999808913)
- List ekonomiczny 3,95 zł
- List polecony ekonomiczny 7,50 zł
- List polecony priorytetowy 8,95 zł
- lokalizacja: Skoki, Polska
- czas wysyłki: do 2 dni
parametry
- faktura: Wystawiam fakturę VAT-marża
- oryginał / reprodukcja: oryginał
- obieg: bez obiegu
- znaczek: nie
Lokalizacja: Skoki, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna z góry
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy35 1240 6537 1111 0010 4115 0866
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Opis procedury reklamacyjnej. ___________________________ 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem phbaltazar@o2.pl lub w formie pisemnej na adres firmy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji (data zakończenia aukcji) - przedmiot reklamacji(nr aukcji) - przyczyna reklamacji 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 7 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź adres poczty tradycyjnej.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce "Informacje od sprzedającego". Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru chyba,że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail phbaltazar@o2.pl. przesyłkę należy nadać na adres firmy. Koszt zwrotu w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY NA ODLEGŁOŚĆ ________________________________________________________________ Dane Sprzedającego .................................................................................................... .................................................................................................... ________________________________________________________________ Dane Kupującego/Konsumenta Miejscowość................................................................................... Dnia............................................................................................... Imię i Nazwisko............................................................................... Adres............................................................................................. Nazwa użytkownika(nick z Allegro)................................................... Telefon............................................................................................ E-mail............................................................................................. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta odstępuję od umowy zawartej na odległość: Numer transakcji(nr aukcji)................................................................ Nr i data paragonu/faktury.................................................................. Nazwa/symbol towaru....................................................................... Ilość sztuk....................................................................................... Data dostawy/odbioru towaru............................................................. ___________________________________________________________________ Zwrotu środków proszę dokonać zgodnie z poniższymi danymi: Imię i Nazwisko............................................................................... Adres.............................................................................................. Nazwa Banku.................................................................................. Numer rachunku.............................................................................. Czytelny podpis............................................................................... ___________________________________________________________________ Należność zostanie zwrócona na wskazany przez Kupującego nr rachunku w terminie 14 dni od otrzymania przedmiotu i oświadczenia ze wszystkimi niezbędnymi informacjami wskazanymi powyżej.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- phb*******@***** (pokaż)
- +48 *********** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
P.H.Baltazar Dariusz Grochowski
Mickiewicza 3E
62-085 Skoki
NIP 779-153-16-01
REGON 302860111
Organ rejestrujący Urząd Miasta i Gminy Skoki
Pozostałe informacje
1. Kupując kilka przedmiotów z różnych aukcji koszty wysyłki płatne tylko raz,wszystkie przedmioty wyślemy jedną przesyłką.
2. Zakupy powyżej 1000 zł - kupujący zwolniony z 2% PCC
3. Do każdej transakcji paragon lub na życzenie faktura
4. Możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny.
5.Wpłaty proszę dokonać przez PayU lub na konto bankowe
konto do wpłat:
Dariusz Grochowski
ul.Mickiewicza 3E
62-085 Skoki
PeKaO S.A. nr konta: 35 1240 6537 1111 0010 4115 0866
w tytule wpłaty proszę podać tylko nick z Allegro
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce "Informacje od sprzedającego". Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru chyba,że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail phbaltazar@o2.pl. przesyłkę należy nadać na adres firmy. Koszt zwrotu w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY NA ODLEGŁOŚĆ ________________________________________________________________ Dane Sprzedającego .................................................................................................... .................................................................................................... ________________________________________________________________ Dane Kupującego/Konsumenta Miejscowość................................................................................... Dnia............................................................................................... Imię i Nazwisko............................................................................... Adres............................................................................................. Nazwa użytkownika(nick z Allegro)................................................... Telefon............................................................................................ E-mail............................................................................................. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta odstępuję od umowy zawartej na odległość: Numer transakcji(nr aukcji)................................................................ Nr i data paragonu/faktury.................................................................. Nazwa/symbol towaru....................................................................... Ilość sztuk....................................................................................... Data dostawy/odbioru towaru............................................................. ___________________________________________________________________ Zwrotu środków proszę dokonać zgodnie z poniższymi danymi: Imię i Nazwisko............................................................................... Adres.............................................................................................. Nazwa Banku.................................................................................. Numer rachunku.............................................................................. Czytelny podpis............................................................................... ___________________________________________________________________ Należność zostanie zwrócona na wskazany przez Kupującego nr rachunku w terminie 14 dni od otrzymania przedmiotu i oświadczenia ze wszystkimi niezbędnymi informacjami wskazanymi powyżej.
Opis procedury reklamacyjnej.
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem phbaltazar@o2.pl lub w formie pisemnej na adres firmy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji (data zakończenia aukcji) - przedmiot reklamacji(nr aukcji) - przyczyna reklamacji 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 7 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź adres poczty tradycyjnej
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu