Balsam Agafii Do Wł. Nr 3 Na Łopianowym Propolisie (6999477033)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
8,99 zł
z 4 sztuk
Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 5,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
  • PACZKA W RUCHu 8,99 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kielce, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: inna marka
  • płeć: produkt uniseks
  • pojemność: 500ml i więcej
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak
  • typ włosów: cienkie i delikatne, suche, zniszczone
  • działanie: przeciw wypadaniu włosów, regeneracja i nawilżenie
  • produkt nie zawiera: parabenów, silikonów

opis

Tradycyjny Syberyjski Balsam Do Włosów Nº 3 Na Łopianowym Propolisie – Przeciw Wypadaniu Włosów 550 ml

Balsam przeciw wypadaniu włosów oparty na tradycyjnej syberyjskiej recepturze z dodatkiem propolisu. Składniki aktywne: organiczny ekstrakt propolisu, łopian, organiczny ekstrakt pokrzywy, organiczny napar z rumianku, organiczny ekstrakt prawoślazu, organiczny miód, wosk pszczeli, olej cedrowy – zdecydowanie ograniczają wypadanie włosów, chronią przed przesuszeniem i rozdwajaniem końcówek. Balsam przywraca włosom gęstość i zdrowie. Łagodna formuła balsamu, nie podrażnia, nie wysusza. Balsam nadaje się do codziennego stosowania.

Propolis od bardzo dawna ceniono za jego lecznicze i pielęgnacyjne właściwości. Do dzisiaj propolis polecany jest w chorobach a także pomaga przywrócić witalność, piękno i młodość.

Składniki aktywne:

Organiczny propolis – przywraca włosom witalność, poprawia ich strukturę, działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie i gojąco na rany

Łopian - przeciwdziała wypadaniu włosów, łupieżowi, ma działanie antyseptyczne, oczyszczające, ograniczające łojotok, kojące. Działa tonizująco na skórę głowy.

Organiczny ekstrakt pokrzywy - jest niezastąpionym środkiem dla poprawy zdrowia włosów. Ekstrakt pokrzywy zawiera biologicznie-aktywne komponenty: kwas askorbinowy, karoten, witaminy grupy B, K. Dzięki swoim leczniczym właściwościom pokrzywa wspaniale chroni włosy przed wypadaniem poprawia ich strukturę, przywraca włosom siłę.

Organiczny ekstrakt prawoślazu - bogaty w substancje o charakterze nawilżającym działa osłaniająco, zmiękczająco i pozwala utrzymać prawidłowe nawilżenie.

Organiczny miód - odżywia, wzmacnia, wygładza, przywraca połysk.

Wosk pszczeli – nabłyszcza, chroni i odżywia.

Olej cedrowy - zmniejsza łupież i wydzielanie łoju oraz hamuje wypadanie włosów, wzmacnia je, pomaga ukoić podrażnioną skórę głowy, eliminuje swędzenie.

Jak działa SLeS (Sodium Laureth Sulfate) ?
Dla skóry, która w naturalny sposób radzi sobie z regeneracją ochronnego płaszcza lipidowego jest relatywnie obojętny (skóra normalna), przy skórze wrażliwej (również małych dzieci) należy stosować go ostrożnie (nie codziennie), gdyż może działać wysuszająco. Wiele również zależy od reszty składników produktu kosmetycznego, albowiem obecność SLES w formulacji o niczym jeszcze nie przesądza! Faktem jest, iż SLES w obecności innych delikatniejszych surfaktantów, działa dużo bardziej łagodnie (np. Cocamidopropyl Betaine).

SLES jest bezpieczny w produktach typu rinse off (zmywalne). Posiada zdolność penetracji naskórka, jak również może zwiększać wchłanialność innych substancji z produktu. Podczas stosowania żeli myjących, szamponów itd., czas kontaktu ze skórą jest znacznie ograniczony (krótki), tak więc prawdopodobieństwo wnikania jest bardzo niskie.

Jak wygląda proces pozyskiwania tego surowca?
Produktem wyjściowym jest olej kokosowy (zawiera duże ilości kwasu laurynowego), wiec jest to surowiec o pochodzeniu naturalnym. Jaką drogę przechodzi olej kokosowy? Najpierw z oleju otrzymuje się kwasy tłuszczowe (głównie laurynowy), które potem przekształca się w alkohole (laurylowy). Alkohole następnie poddaje się procesowi sulfonizacji.

Sposób użycia: Nanieść balsam na wilgotne czyste włosy rozprowadzić na całej długości , pozostawić od 1 do 2 minut, a następnie zmyć wodą. Nadaje się do codziennego stosowania.

Składniki (INCI): Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Amodimethicone, Dimethicon, Propolis Extract*(organiczny ekstrakt propolisu), Arctium Lappa Root Extract (łopian), Glycine Soja Oil (olej sojowy), Urtica Dioica Extract*(organiczny ekstrakt pokrzywy), Chamomilla Recutita Flower Water* (organiczny napar z rumianku), Althaea Officinalis Root Extract* (organiczny ekstrakt prawoślazu), Salvia Officinalis Oil (olej z szałwii), Carum Carvi Fruit Oil (olej z tymianku), Mel*(organiczny miód), Cera Alba (wosk pszczeli), Panthenol, Niacinamid, Pinus Sibirica Needle Extract(ekstrakt z orzeszków cedrowych), Pinus Sibirica Seed Oil (olej cedrowy), Pinus Sibirica Seed Oil Polyglyceryl-6 Esters (zmydlony olej cedrowy), Xanthan Gum, Hydrolyzed Milk Protein (proteiny mleczne), Trideceth-12, Ceteareth-20, Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, CI 15985, CI 19140, CI 42090, CI 14720

Pojemność - 550 ml

Termin przydatności do użycia - 24 – m-ce od daty produkcji.

Podmiot odpowiedzialny: Eurobio Lab OÜ, 12618 Tallinn Leiva str.5

BDW8E

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 5,99 zł

Lokalizacja: Kielce, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
5,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce
woj. świętokrzyskie
email: provitalsklep@gmail.com
tel.: 888 161 566

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00
  • sobota 10:00 - 12:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.


2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.


3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

3.1. pisemnie na adres: ProVital, ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce;

3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: provitalsklep@gmail.com;


4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.


6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ProVital ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.


7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.


2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).


2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.


2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Proszę załączyć paragon.

O sprzedającym
ProVital
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1117

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 888 161 566
  • 888 161 566
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Agencja Konsultingowa PRO-CONSULT Małgorzata Tomaszewska 

ul. Sandomierska 160/48 25-324 Kielce 

NIP: 657-109-92-65 

REGON: 290853568    

nr konta:   Alior Bank S.A. 98249000050000453058153698


Odbiór osobisty w sklepie ProVital Kosmetyki Naturalne:

ul. Sandomierska 154 (pawilon naprzeciwko Zakładu Energetycznego)

25-324 Kielce

sklep jest czynny pon.-pt. 10-17, sob. 10-12

Pozostałe informacje

Witamy w naszym sklepie.

Sklep ProVital prowadzony jest przez Agencję Konsultingową PRO-CONSULT, która swoją działalność prowadzi od 1997 roku. Jedną z działalności, którą prowadzi firma jest działalność handlowa. W roku 2013 r. poszerzyliśmy zakres swojej działalności o sklep internetowy, sprzedający między innymi kosmetyki pielęgnacyjne oraz odżywki i suplementy diety. W ramach tej działalności została uruchomiona również sprzedaż na Allegro. W naszym sklepie oferujemy wyłącznie nowe i oryginalne produkty.

Z myślą o naszych Klientach staramy się dobrać taki asortyment, aby swoim rodzajem, jakością, ale również i atrakcyjną ceną zaspokoił Państwa potrzeby.

Oferowany przez nas asortyment stale wzbogacamy o nowe pozycje i marki.

Współpracujemy jedynie z producentami, dystrybutorami i sprawdzonymi hurtowniami - zakupione u nas towary charakteryzują się zawsze najwyższą jakością.

Dużą wagę przykładamy do jakości świadczonych przez nas usług.

Starannie zapakowana przesyłka, monitorowanie daty przydatności kosmetyków, możliwie najkrótszy czas oczekiwania na dostarczenie zamówienia - to tylko kilka z naszych priorytetów.

Każdego Klienta traktujemy indywidualnie. Dla naszych stałych Klientów proponujemy rabaty.

Sympatyczna i przyjazna obsługa to także nasz cel - w przypadku pytań bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami. Nasze biuro obsługi klienta czeka na wszelkie telefony i maile od pon. do piątku w godzinach 9-17.