BALON piracki BALONY pirates pirat party PIRACI (6483212346)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1,60 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 14,00 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: STAROGARD GDAŃSKI

ŚWIETNEJ JAKOŚCI BALONY -EURO QULITY

METALICZNE -mix kolorów-wysyłane losowo

z nadrukiem pirackich motywów

DUŻE I WYTRZYMAŁE

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_duzyslon_pl za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 22
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 22
Paczka pocztowa priorytetowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Pocztex Kurier48 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 22
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 34
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
ZWROTY /REKLAMACJE I KORESPONDENCJĘ NALEŻY KIEROWAĆ NA:HUSER S.C.,OS. NA WYSPIE 22,83-211 JABŁOWO.
odbior osobisty w Starogardzie GD. LUB raz w tyg. w Gdyni lub Chwaszczynie umawiany telefonicznie
w przypadku roznych cen wysylek na kilku aukcjach,nalezy wybrac najwyższy
CENNIK WYSYŁEK W ZAKŁADCE DOSTAWA I PŁATNOSĆ POD MINIATURĄ ZDJECIA.
PRZESYŁKA KURIERSKA JEST Z UBEZPIECZENIEM.
WYSYŁMY DOBE PO ZAKSIĘGOWANIU WPŁATY;CODZIENNIE OD PON-PT.
PRZEDMIOTY WYSYŁANE FORMĄ LISTU MOGĄ ULEDZ ZGNIECENIU
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zapisy REGULAMINU nie mają na celu W ŻADEN SPOSÓB wyłączać LUB pomniejszać PRAW KONSUMENTÓW WYNIKAJACYCH ZE STOSOWNEJ USTAWY/USTAW. NOWY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY OD 25.12.2014 Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną umowa na odległość Jest to umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. WSPOLNICY WPISANI DO EWIDENCJI DZIAŁALNOSCI GOSP. POD NASTEPUJACYMI NR 1. 79540 PRZEZ PREZYDENTA MIASTA GDYNI DN. 13.07.2010 2.140/09 PRZEZ BURMISTRZA GMINY ŻUKOWO DN. 19.07.2010 (UAKTUALNIENIE) zbior danych osobowych zarejstrowany w GIODO pod numerem 019774/2013, nr księgi 140349 klientem naszego sklepu może zostać każdy, kto ukonczył 18 lat (13 lat gdy ma zgode ustawowego opiekuna)

kontakt

  • 609531118
    telefonicznie nie udzielamy informacji nt statusu paczki i jej numeru, czynne 9-13

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
huser s.c.
os. na wyspie 22
83-211 kolincz
Polska
 
Kilka słów tytułem wstępu: Szanowni klienci, termin wysyłki przedmiotu, podany na poszczegolnych stronach dotyczy samej czynności przekazania towaru przewożnikowi i jak jest tam napisane, ma charakter orientacyjny. Z reguły wysyłamy paczki w 24 godziny po zaksięgowaniu wpłaty, co nie znaczy ze towar będzie u klienta w 24 godziny po zapłaceniu, najszybsza opcja dostawy to paczka kurierska, nastepnie paczka priorytetowa, list priorytetowy polecony, a dopiero po tym pocztex kurier48 - jak sama nazwa wskazuje to jest 48 godzin od nadania (w przypadku gdy paczka nadana jest do godz.. 15tej, jesli po 15 tej to już 72 godziny!) Najwolniej dostarczany jest list polecony ekonomiczny nawet 4-5 dni roboczych Reasumując jeśli ktoś wybiera przesyłke listem poleconym ekonomicznym nie moze liczyc, że paczkę otrzyma po 24 godzinach "bo tak jest napisane" By rozwiać wszelkie wątpliwości przytocze przykład: 1. Klient kupuje towar w poniedziałek i wpłata zaksięgowana jest w poniedziałek, wybiera opcje kurier (nie pocztex kurier48), paczka powinna wyjsc we wtorek najpóźniej w środę i u klienta powinna byc w środe najpóźniej czwartek. 2.Klient kupuje i wpłata zaksięgowana jest w poniedziałek, paczka powinna wyjść we wtorek do końca dnia lub środę do 15tej, u klienta powinna być w czwartek lub piątek 3. Klient kupuje i wpłata zaksięgowana jest w poniedziałek, paczka powinna wyjść wtorek do końca dnia, najpózniej w środę do 15tej, a u klienta powinna być w poniedziałek lub wtorek następnego tygodnia! Prosze mieć na uwadze, że czasy doręczeń podawane prze pocztę polską są czasami deklarowanymi, nie gwarantowanymi i poczta polska tez miewa opóźnienia. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. sprzedawca ma prawo pomniejszyc zwrot o wartość wynikającą ze zużycia zwracanego towaru! (jesli taki nastąpil)

reklamacje

pare słów tytułem wstępu: Szanowni klienci, termin wysyłki przedmiotu, podany na poszczegolnych stronach dotyczy samej czynności przekazania towaru przewożnikowi i jak jest tam napisane, ma charakter orientacyjny. Z reguły wysyłamy paczki w 24 godziny po zaksięgowaniu wpłaty, co nie znaczy ze towar będzie u klienta w 24 godziny po zapłaceniu, najszybsza opcja dostawy to paczka kurierska, nastepnie paczka priorytetowa, list priorytetowy polecony, a dopiero po tym pocztex kurier48 - jak sama nazwa wskazuje to jest 48 godzin od nadania (w przypadku gdy paczka nadana jest do godz.. 15tej, jesli po 15 tej to już 72 godziny!) Najwolniej dostarczany jest list polecony ekonomiczny nawet 4-5 dni roboczych Reasumując jeśli ktoś wybiera przesyłke listem poleconym ekonomicznym nie moze liczyc, że paczkę otrzyma po 24 godzinach "bo tak jest napisane" By rozwiać wszelkie wątpliwości przytocze przykład: 1. Klient kupuje towar w poniedziałek i wpłata zaksięgowana jest w poniedziałek, wybiera opcje kurier (nie pocztex kurier48), paczka powinna wyjsc we wtorek najpóźniej w środę i u klienta powinna byc w środe najpóźniej czwartek. 2.Klient kupuje i wpłata zaksięgowana jest w poniedziałek, paczka powinna wyjść we wtorek do końca dnia lub środę do 15tej, u klienta powinna być w czwartek lub piątek 3. Klient kupuje i wpłata zaksięgowana jest w poniedziałek, paczka powinna wyjść wtorek do końca dnia, najpózniej w środę do 15tej, a u klienta powinna być w poniedziałek lub wtorek następnego tygodnia! Prosze mieć na uwadze, że czasy doręczeń podawane prze pocztę polską są czasami deklarowanymi, nie gwarantowanymi i poczta polska tez miewa opóźnienia. reklamacje są rozpatrywane zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, reklamacje prosze składać mailowo, telefonicznie nie da się tego załatwić, reklamowany towar nalezy odesłać najtańszą opcją wysylki rejestrowanej - list polecony (do 2kg) gabaryt mały lub paczka (powyzej 2 kg lub duży gabarytowo) adres do odsylania towarow z reklamacji huser, os. na wyspie 22 83-211 kolincz czas rozpatrzenia reklamacji to 10 dni kalendarzowych, w przypadku uznania reklamacji za zasadną klientowi przysługuje zwrot środków za odsyłkę do nas reklamowanego towaru, zgodnie z ww. opcją najtńszej przesyłki rejestrowanej

pozostałe informacje

Kilka słów tytulem wstępu: Szanowni klienci, termin wysyłki przedmiotu, podany na poszczegolnych stronach dotyczy samej czynności przekazania towaru przewożnikowi i jak jest tam napisane, ma charakter orientacyjny. Z reguły wysyłamy paczki w 24 godziny po zaksięgowaniu wpłaty, co nie znaczy ze towar będzie u klienta w 24 godziny po zapłaceniu, najszybsza opcja dostawy to paczka kurierska, nastepnie paczka priorytetowa, list priorytetowy polecony, a dopiero po tym pocztex kurier48 - jak sama nazwa wskazuje to jest 48 godzin od nadania (w przypadku gdy paczka nadana jest do godz.. 15tej, jesli po 15 tej to już 72 godziny!) Najwolniej dostarczany jest list polecony ekonomiczny nawet 4-5 dni roboczych Reasumując jeśli ktoś wybiera przesyłke listem poleconym ekonomicznym nie moze liczyc, że paczkę otrzyma po 24 godzinach "bo tak jest napisane" By rozwiać wszelkie wątpliwości przytocze przykład: 1. Klient kupuje towar w poniedziałek i wpłata zaksięgowana jest w poniedziałek, wybiera opcje kurier (nie pocztex kurier48), paczka powinna wyjsc we wtorek najpóźniej w środę i u klienta powinna byc w środe najpóźniej czwartek. 2.Klient kupuje i wpłata zaksięgowana jest w poniedziałek, paczka powinna wyjść we wtorek do końca dnia lub środę do 15tej, u klienta powinna być w czwartek lub piątek 3. Klient kupuje i wpłata zaksięgowana jest w poniedziałek, paczka powinna wyjść wtorek do końca dnia, najpózniej w środę do 15tej, a u klienta powinna być w poniedziałek lub wtorek następnego tygodnia! Prosze mieć na uwadze, że czasy doręczeń podawane prze pocztę polską są czasami deklarowanymi, nie gwarantowanymi i poczta polska tez miewa opóźnienia. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Poniższe zapisy nie mają na celu W ŻADEN SPOSÓB wyłączać LUB pomniejszać PRAW KONSUMENTÓW WYNIKAJACYCH ZE STOSOWNEJ USTAWY/USTAW. NOWY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY OD 25.12.2014 Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną Umowa na odległość Jest to umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. PODMIOT SPRZEDAJĄCY: HUSER S. C. TUCHOM UL. GDYŃSKA 10 80-209 CHWASZCZYNO WSPOLNICY WPISANI DO EWIDENCJI DZIAŁALNOSCI GOSP. POD NASTEPUJACYMI NR 1. 79540 PRZEZ PREZYDENTA MIASTA GDYNI DN. 13.07.2010 2.140/09 PRZEZ BURMISTRZA GMINY ŻUKOWO DN. 19.07.2010 (UAKTUALNIENIE) FIRMA OTRZYMAŁA NAST. NR REGON: 221051495, FIRMA OTRZYMAŁA NAST. NR NIP 5891984270 zbior danych osobowych zarejstrowany w GIODO pod numerem 019774/2013, nr księgi 140349 Klientem naszego sklepu może zostać każdy, kto ukonczył 18 lat (13 lat gdy ma zgode ustawowego opiekuna)