Balon foliowy okrągły (2243 -balony foliowe na hel (6912083989)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
7,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]

Nowości

Na tej aukcji kupujesz

Na tej aukcji kupujesz

Balon okrągły

Balon foliowy 18" (43 cm)

latający po napełnieniu helem

Wypełnienie helem: +5 zł/balon

do nabycia na innych aukcjach

Balon do napełnienia helem lub powietrzem.

Idealny na urodziny, kinder party.

Balon wysyłany jest nienapompowany.

Zamów wypełnienie helem

Balloon Box
=
hel + dostawa kurierem

Balony helowe, na hel, dla dzieci, na urodziny, latające, latajace, balon, balonik,

urodziny, prezent, chrzciny, komunia, na patyk, patyku, sylwester, karnawał,

sylwestrowe, nowy rok, noworoczne, foliowe, do balonów, napełnianie,

Łódź, Pabianice, Ksawerów, Konstantynów, Zgierz, Nowosolna, Aleksandrów, Rzgów

balonyfoliowejednoko­lorowe jednokoloroweserca walentynki

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 58 1050 1461 1000 0091 3342 1009
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 8,60 zł
kolejna sztuka: 8,60 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczka48 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Balony BalMar
3 Maja 22a
93-408 Łódź
NIP: 729-262-70-85
REGON: 101569213
Mapa kategorii na allegro.pl www.balony.hekko.pl/allegro.htm

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Balony BalMar
3 Maja 22a
93-408 Łódź
 
6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 6.1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: ul. 3 Maja 22A, 93-408 Łódź.6.2. Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia.6.3. Zwracany produkt musi znajdować się w niepogorszonym stanie. Zwracany produkt należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem fiskalnym lub Fakturą VAT z dopiskiem "zwrot".6.4. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.6.5, Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru i kosztom wysyłki poniesionym przez Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi6.6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:(1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 7.1 oraz 7.2; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych.

reklamacje

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO1.51. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży1.51.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).1.51.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres ul. 3 Maja 22A, 93-408 Łódź lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: balony@balony-balmar.pl1.51.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.1.51.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).1.52. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego1.52.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres ul. 3 Maja 22A, 93-408 Łódź lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: balony@balony-balmar.pl1.52.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.1.52.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.1.52.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

pozostałe informacje

Mapa kategorii na allegro www.balony.hekko.pl/allegro.htm