Bali Lombok Komoda mapa samochodowa 1:125T (6910829215)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
24,40 zł
z 21 sztuk
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 9,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,90 zł
  • Pocztex Kurier48 12,90 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rok wydania (xxxx): 2017
  • okładka: twarda
  • język: niemiecki
  • typ publikacji: mapa samochodowa
  • kondycja: bez śladów używania
  • waga (z opakowaniem): 0.18 [kg]

opis

Bali, Lombok, Komodo, 1:125 000

Producent: Freytag&Berndt

Dane techniczne

Tytuł oryginalny Bali – Lombok – Komodo, Autokarte 1:125.000
Rodzaj produktu mapa samochodowa
Wydawca Freytag&Berndt
Skala 1:125 000
Język angielski, czeski, francuski, hiszpański, holenderski, niemiecki, polski, słowacki, węgierski, włoski
Indeks miejscowości
Data wydania 01-07-2017
Oprawa twarda
Ilość stron 2
Wymiary / mm 130x250
Wysokość / mm 10
Wymiary po rozłożeniu / mm 1200x870
Waga / gr 183
ean 9783707917161
ISBN 978-3-7079-1716-1
Mapa samochodowa Freytag & Berndt to świetny towarzysz wyjazdów zarówno dla tych, którzy wybierają się na urlop wraz z biurem podróży, jak i dla wojażujących na własną rękę. Dzięki niej bez wpadek zaplanujesz wakacje i udany pobyt na miejscu. Inteligentnie przygotowana i starannie opracowana mapa idealnie sprawdza się jako podstawowe narzędzie nawigacji podczas jazdy samochodem. Możesz jej również użyć jako uzupełnienie informacji dostarczanych przez nawigację GPS. Mapa Freytag & Berndt wyróżnia się wśród popularnych map dostępnych na rynku przede wszystkim przejrzystością i częstą aktualizacją danych. Wysoka jakość papieru i wygodne składanie sprawiają, że korzystanie z niej jest prawdziwą przyjemnością.

Mapa Freytag & Berndt to austriacka precyzja danych, przyjazna grafika i wysoka jakość o tradycji sięgającej 1770 roku. Myślisz, że świat ma tylko cztery strony? Oferta map samochodowych Freytag & Berndt to prawie 1000 kierunków zwiedzania na wszystkich kontynentach!

Kto kupuje, nie błądzi!




Zobacz inne moje aukcje
© UltraPanel

Zobacz nasze aukcje z puzzlami
© UltraPanel

Zobacz nasze globusy, globobary.
© UltraPanel
Dostawa i płatność
od 9,90 zł

Lokalizacja: Łódź, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
16,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Dodatkowe informacje

Możliwy odbiór zamówień w naszych sklepach bez dodatkowych opłat: Kraków, ulica Dietla 75 Łódź, ulica Gdańska 145. Warszawa, al. Jana Pawła II 43a/32a, pasaż Muranów I piętro Możliwość zapłaty kartą na miejscy przy odbiorze.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Lider Serwis
Gdańska 145
90-536 Łódź
Dodatkowe informacje

1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad. 2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. 3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar (i) jest własnością osoby trzeciej, (ii) jest obciążony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy; b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; b) charakter wady – istotna czy nieistotna; c) to, czy towar był wcześniej reklamowany. 6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. 7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. 8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. 9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. 10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail allegro@liderserwis.eu 11. Jeżeli żądanie złożone przez KLIENTA przy reklamacji dotyczy: a) naprawy towaru, b) wymiany towaru na nowy, c) obniżenia ceny towaru, to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 12.Reklamowane PRODUKTY należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres Lider Serwis, ul. Gdańska 145 90-536 Łódź Z DOPISKIEM \"REKLAMACJA Lider Serwis\" albo złożyć reklamacje bezpośrednio w sklepie SPRZEDAWCY, w której dokonano odbioru PRODUKTU. 13. Koszty poniesione przez KLIENTA związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ. Zachęcamy do sprawdzenia zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy, a następnie do wypisanie protokołu szkody wspólnie z dostawcą. Pomoże to przy rozpatrywaniu reklamacji. Prosimy o kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne prosimy o niezwłoczny kontakt. Wspólnie ustalimy dalsze postępowanie oraz formę zwrotu. Jest to szczególnie ważne przy reklamacjach produktów takich, jak globus czy mapa ścienna. W pozostałych przypadkach można przesłać reklamowany produkt pocztą.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Lider Serwis
Gdańska 145
90-536 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KLIENT który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KLIENT wybrał sposób dostarczenia PRODUKTU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KLIENTA lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KLIENT powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. KIENT może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy [wzór poniżej]. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. 4. W przypadku, gdy KLIENT dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy podać rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki. 5. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem albo ich części. 6. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 7. SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: allegro@liderserwis.eu Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: Lider Serwis ul. Gdańska 145 90-536 Łódź z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”. SPRZEDAWCA za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła KLIENTOWI potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 8. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą. 9. SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia KLIENTA o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do KLIENTA. SPRZEDAWCA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od KLIENTA do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez KLIENTA dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10. KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. 11. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KLIENT. W przypadku, gdy KLIENT za PRODUKT dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 12. KLIENT ma obowiązek zwrócić przesyłką PRODUKT SPRZEDAWCY lub przekazać ją osobie upoważnionej przez SPRZEDAWCĘ do odbioru w dowolnym sklepie SPRZEDAWCY niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 13. KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania PRODUKTU. 14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KLIENTOWI, w przypadku gdy (i) przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, (ii) umowa dotyczy dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

O sprzedającym
liderserwis_eu
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

1704

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 533 606 533
  • 42 637 06 64
poniedziałek - piątek
08:30 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Lider Serws Zbigniew Raszka

ul. Gdańska 145

90-536 Łódź

NIP 888-239-38-78

REDG nr 18942

Nr konta: 81 1140 2017 0000 4702 1115 4723


Pozostałe informacje

INFORMACJE OGÓLNE: Kupując kilka produktów na naszych aukcjach płacisz tylko raz za przesyłkę. Na naszych aukcjach sprzedajemy tylko nowe produkty. Globusy, mapy ścienne wysyłamy tylko kurierem Do każdej przesyłki dołączany jest paragon. Jeżeli potrzebujesz FAKTURĘ VAT prosimy o informację w wygranej aukcji. ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIEŃ:W uwagach do zamówienia prosimy podać gdzie gdzie nastąpi odbiór. Gdy będzie tylko gotowe Twoje zamówienie poinformujemy Cię o tym. KRAKÓW - księgarnia, - punkt odbioru zamówień internetowych, ul. Bonarka 19 30-415 Kraków telefon: +48 533 552 533 pon. - piąt. 10:00 - 18:00 ŁÓDŹ - księgarnia, - punkt odbioru zamówień internetowych, - magazyn. ul. Gdańska 145 90-536 Łódź telefon: +48 533 606 533 fax: +48 42 637 06 64 pon. - piąt. 8:30 - 18:00 WARSZAWA - księgarnia, - punkt odbioru zamówień internetowych. al. Jana Pawła II 43a lokal 32a (Pasaż Muranów, I piętro) 01-001 Warszawa telefon: +48 533 067 533 pon. - piąt. 11:00 - 19:00