Baleriny KELLAITENG KEL TZ130 CZA R34 (6950724034)

2 monety
zakończona
44,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Leżajsk, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: czerń
  • rozmiar: 0
  • marka: inna
  • bohater: brak
  • płeć: dziewczynki

opis

Kontakt

FIRMA HANDLOWA ALFA-SAN
ul. Żeromskiego 4
37-300 Leżajsk
e-mail: biuro@alfasan.pl
tel: 500 062 772

Płatność

PayU, przy odbiorze lub na konto:
Pekao S.A. Oddział w Leżajsku
83 1240 2630 1111 0010 4377 0385
W tytule proszę podać nick allegro oraz numer aukcji.

Dostawa

K-EX
Wysyłamy w ciągu 24h
płatność na konto: 10zł
płatność przy odbiorze: 14zł

Poczta Polska
Poczta Polska: 2-3 dni robocze
Dostawa powyżej 300zł - gratis

Zwrot / wymiana

W ciągu 14 dni, na podstawie paragonu lub faktury VAT. Towar musi być w oryginalnym pudełku, nie może posiadać śladów użytkowania.

Formularz wymiany

Formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Formularz odstąpienia od umowy


KEL TZ130 CZA

  • Producent: KELLAITENG
  • Rozmiar: 34
  • Kolor: CZARNY
  • Cholewa: LAKIEROWANA SKÓRA EKOLOGICZNA
  • Wnętrze buta: SKÓRA EKOLOGICZNA
  • Wkładka: SKÓRA NATURALNA
  • Spód: TPU

Śliczne balerinki dziecięce wykonane z lakierowanej skóry ekologicznej. Wyściółka: skóra ekologiczna. Skórzana profilowana wkładka - odpowiednio kształtuje prawidłowy rozwój stopy. Zapięcie regulowane rzepem. Podeszwa elastyczna oraz antypoślizgowa.



Zobacz nasze pozostałe aukcje

Wyszukaj producenta

Kliknij w wybranego producenta, aby wyświetlnić aukcje dla tego prodecenta.

Wyszukaj rozmiar

Wyszukaj kolor

Kliknij w wybrany kolor, aby wyświetlnić aukcje dla tego koloru.

Dostawa i płatność
od 10,00 zł

Lokalizacja: Leżajsk, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u alfasan_pl za co najmniej 300,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje

  1. Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia produktu wolnego od wad. Reklamacje rozpatrywane są w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U.2016.380 z dnia 2016.03.22; dalej jako „Kodeks cywilny”).
  2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Odpowiedzialność Sprzedającego za wady Towaru uregulowana jest w przepisach art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
  3. Zgodnie z treścią art. 22 (1) Kodeksu cywilnego, za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  4. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru na wolny od wad żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  5. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady.
  6. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna.
  7. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Towaru.
  8. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć Towar wadliwy na adres siedziby Sprzedającego, tj. Bogdan Pokrywka prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Handlowa Alfa-San Bogdan Pokrywka z siedzibą w Leżajsku przy ul. Żeromskiego 4, 37-300 Leżajsk. Celem zapewnienia sprawnej obsługi reklamacji prosimy o dołączenie dowodu zakupu do reklamowanego Towaru (paragon lub faktura VAT). Powyższy zapis stosuje się do zwrotu Towaru w razie odstąpienia od umowy i wymiany Towaru na wolny od wad.
  9. Koszt wymiany lub naprawy Towaru ponosi Sprzedający na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
  10. Jeżeli Klient jest Konsumentem i zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  11. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. Sprzedający nie ponosi także odpowiedzialności za wady, które nie istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta i które nie wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili (jeżeli Klientem jest Konsument a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta). Z tego względu, celem zagwarantowania sprawnej obsługi reklamacyjnej prosimy, aby przez odebraniem przesyłki z Towarem sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu, a w wypadku, gdy opakowanie Towaru nosi znamiona uszkodzenia – aby nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera lub listonosza sporządzić protokół szkody i skontaktować się ze Sklepem Internetowym drogą e-mail.
  12. Zgodnie z art. 568 Kodeksu cywilnego Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna rzeczy ruchomej zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady albo wymianę rzeczy na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, przy czym bieg powyższego terminu nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzedzającym. W tym również terminie Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady
  13. W celu zapewnienia sprawnej obsługi procesu reklamacyjnego prosimy o wypełnienie i załączenie do reklamowanego Towaru formularza reklamacyjnego (wzór formularza pobrany może zostać poprzez kliknięcie w link podany na dole niniejszego Regulaminu).
  14. W wypadku złożenia oświadczenia od umowy z uwagi na wady Towaru, na zasadach opisanych powyżej, w celu zapewnienia sprawnej obsługi procesu reklamacyjnego prosimy o wypełnienie i załączenie formularza odstąpienia (wzór formularza pobrany może zostać poprzez kliknięcie w link podany na dole niniejszego Regulaminu).

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FIRMA HANDLOWA ALFA-SAN
ŻEROMSKIEGO 4
37-300 LEŻAJSK
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje

  1. Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia produktu wolnego od wad. Reklamacje rozpatrywane są w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U.2016.380 z dnia 2016.03.22; dalej jako „Kodeks cywilny”).
  2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Odpowiedzialność Sprzedającego za wady Towaru uregulowana jest w przepisach art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
  3. Zgodnie z treścią art. 22 (1) Kodeksu cywilnego, za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  4. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru na wolny od wad żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  5. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady.
  6. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna.
  7. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Towaru.
  8. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć Towar wadliwy na adres siedziby Sprzedającego, tj. Bogdan Pokrywka prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Handlowa Alfa-San Bogdan Pokrywka z siedzibą w Leżajsku przy ul. Żeromskiego 4, 37-300 Leżajsk. Celem zapewnienia sprawnej obsługi reklamacji prosimy o dołączenie dowodu zakupu do reklamowanego Towaru (paragon lub faktura VAT). Powyższy zapis stosuje się do zwrotu Towaru w razie odstąpienia od umowy i wymiany Towaru na wolny od wad.
  9. Koszt wymiany lub naprawy Towaru ponosi Sprzedający na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
  10. Jeżeli Klient jest Konsumentem i zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  11. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. Sprzedający nie ponosi także odpowiedzialności za wady, które nie istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta i które nie wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili (jeżeli Klientem jest Konsument a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta). Z tego względu, celem zagwarantowania sprawnej obsługi reklamacyjnej prosimy, aby przez odebraniem przesyłki z Towarem sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu, a w wypadku, gdy opakowanie Towaru nosi znamiona uszkodzenia – aby nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera lub listonosza sporządzić protokół szkody i skontaktować się ze Sklepem Internetowym drogą e-mail.
  12. Zgodnie z art. 568 Kodeksu cywilnego Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna rzeczy ruchomej zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady albo wymianę rzeczy na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, przy czym bieg powyższego terminu nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzedzającym. W tym również terminie Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady
  13. W celu zapewnienia sprawnej obsługi procesu reklamacyjnego prosimy o wypełnienie i załączenie do reklamowanego Towaru formularza reklamacyjnego (wzór formularza pobrany może zostać poprzez kliknięcie w link podany na dole niniejszego Regulaminu).
  14. W wypadku złożenia oświadczenia od umowy z uwagi na wady Towaru, na zasadach opisanych powyżej, w celu zapewnienia sprawnej obsługi procesu reklamacyjnego prosimy o wypełnienie i załączenie formularza odstąpienia (wzór formularza pobrany może zostać poprzez kliknięcie w link podany na dole niniejszego Regulaminu).

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FIRMA HANDLOWA ALFA-SAN BOGDAN POKRYWKA
ŻEROMSKIEGO 4
37-300 LEŻAJSK

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Zwrot towaru  odstąpienie od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów opisanych poniżej (tj. bezpośredni koszt wysyłki zwracanego Towaru do Sprzedającego, koszt wysyłki Towaru do Konsumenta przekraczające koszty zwykłego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki, koszty zmniejszenia wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy), zgodnie z przepisami art. 27 – 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 z dnia 2014.06.24). Bieg terminu od odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik;
  2. Odstąpienie od umowy odbywa się poprzez złożenie oświadczenia przez Konsumenta (wzór oświadczenia pobrany może zostać poprzez kliknięcie w link podany na dole niniejszego Regulaminu). Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem;
  3. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument jest zobowiązany do odesłania zakupionych Towarów na adres Sprzedającego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Celem zagwarantowania sprawnej obsługi prosimy, aby Konsument odstępujący od umowy dołączył do odsyłanego Towaru paragon lub fakturę VAT oraz aby skontaktował się z obsługą Sklepu;
  4. Bezpośrednie koszty odesłania Towaru ponosi Konsument;
  5. Pieniądze za zwrócone zamówienie Konsument otrzyma niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od chwili otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego zgodnie z ust. 1-3 powyżej. Sprzedający może jednak wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy za zamówienie, od którego Konsument odstąpił do chwili powrotnego otrzymania Towaru lub do chwili dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru do Sprzedającego w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot środków za zamówienie nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument w oświadczeniu o odstąpieniu wskaże inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie wiąże się dla Konsumenta z żadnymi kosztami. W przypadku poniesienia przez Konsumenta kosztów wysyłki Towaru do Konsumenta, koszty te również podlegają zwrotowi z tym, że jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczania oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
alfasan_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

784

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 500062772
  • 17 242 61 77
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Właścicielem sklepu internetowego (dalej jako: „Sklep Internetowy”) jest Bogdan Pokrywka prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Handlowa Alfa-San Bogdan Pokrywka z siedzibą w Leżajsku przy ul. Żeromskiego 4, 37-300 Leżajsk, NIP: 7941004293, REGON: 690275610, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dnia 15 sierpnia 1997 roku przez Urząd Gminy Leżajsk (dalej jako „Sprzedający”); Telefon Sklep Internetowy: 17 242 61 77, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00 (opłata za połączenie zgodna z pakietem taryfowym operatora); Telefon komórkowy: 500 062 772, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00 (opłata za połączenie zgodna z pakietem taryfowym operatora); Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż wysyłkową obuwia, dodatków, akcesoriów i innych artykułów (dalej łącznie jako „Towary”) z podziałem na gatunki oraz na nowości, promocje, wyprzedaż posezonową oraz końcówki kolekcji. Obuwie oferowane jest przez Sklep Internetowy w dwóch grupach wielkościowych: Obuwie damskie - w numeracji 36 - 41 Obuwie męskie – w numeracji 39 – 45 Obuwie dziecięce – w numeracji do numeru 36 Towar oferowany przez Sklep Internetowy jest fabrycznie nowy. Ceny wszystkich Towarów oferowanych przez Sklep Internetowy wyrażone są w polskich złotych oraz zawierają podatek od towarów i usług. Do promocji, wyprzedaży posezonowej oraz końcówek kolekcji przeznaczona jest ograniczona ilość Towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania do Sklepu Internetowego, do wyczerpania zapasów magazynowych Towarów objętych daną formą sprzedaży z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej; W wypadku sytuacji wyczerpania zapasów magazynowych, o której mowa w ust. 8 powyżej, jeżeli Sklep Internetowy będzie miał możliwość nabycia Towarów, których zamówieniem zainteresowany jest Klient, Sklep przewiduje możliwość ich sprzedaży po uzgodnieniu szczegółowych warunków z Klientem drogą e-mail.     10. Wszystkie rabaty dotyczące promocji, wyprzedaży, kodów rabatowych nie sumują się.   

Pozostałe informacje

Płatność przelew tradycyjny. Aby opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na konto bankowe, prosimy dokonać wpłaty 100% kwoty zamówienia : towar zostanie wysłany w terminie:  jeden dzień roboczy po otrzymaniu całej kwoty na konto bankowe. Klient który zapłacił przelewem jest zobowiązany do zapłaty w terminie 3 dni roboczych za złożone zamówienie. W razie braku zapłaty w w/w terminie oznacza odstąpienie od umowy chyba że klient uzgodni inny termin zapłaty. Pekao S.A. Oddział w Leżajsku

Nr konta: 83 1240 2630 1111 0010 4377 0385 Firma Handlowa Alfa-San Bogdan Pokrywka

37-300 Leżajsk Adres banku:Pekao S.A. Oddział w Leżajsku I

ul. A. Mickiewicza 52   37-300 Leżajsk

   W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia, np: 1234/XX

Jeżeli zamówienie jest opłacane przez inną osobę, proszę dopisać nazwisko osoby zamawiającej. Zamówiony towar będzie dostarczany tylko na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD-lub K- EX a w niektórych przypadkach Poczta Polska Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT na życzenie).

UWAGA List zwykły i zwykły priorytet nie są rejestrowane na poczcie i nie ma gwarancji, że dotrą do adresata. Bywają przypadki, że listy giną. Bezpieczną formą wysyłki jest list polecony.


Zwroty. Odstąpienie od umowy sprzedaży Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów opisanych poniżej (tj. bezpośredni koszt wysyłki zwracanego Towaru do Sprzedającego, koszt wysyłki Towaru do Konsumenta przekraczające koszty zwykłego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki, koszty zmniejszenia wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy), zgodnie z przepisami art. 27 – 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 z dnia 2014.06.24). Bieg terminu od odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik; Odstąpienie od umowy odbywa się poprzez złożenie oświadczenia przez Konsumenta (wzór oświadczenia pobrany może zostać poprzez kliknięcie w link podany na dole niniejszego Regulaminu). Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem; W przypadku odstąpienia od umowy Konsument jest zobowiązany do odesłania zakupionych Towarów na adres Sprzedającego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Celem zagwarantowania sprawnej obsługi prosimy, aby Konsument odstępujący od umowy dołączył do odsyłanego Towaru paragon lub fakturę VAT oraz aby skontaktował się z obsługą Sklepu; Bezpośrednie koszty odesłania Towaru ponosi Konsument; Pieniądze za zwrócone zamówienie Konsument otrzyma niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od chwili otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego zgodnie z ust. 1-3 powyżej. Sprzedający może jednak wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy za zamówienie, od którego Konsument odstąpił do chwili powrotnego otrzymania Towaru lub do chwili dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru do Sprzedającego w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot środków za zamówienie nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument w oświadczeniu o odstąpieniu wskaże inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie wiąże się dla Konsumenta z żadnymi kosztami. W przypadku poniesienia przez Konsumenta kosztów wysyłki Towaru do Konsumenta, koszty te również podlegają zwrotowi z tym, że jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczania oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów; Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Wymiana. Klient ma prawo wymienić Towar na inny w nieprzekraczalnym terminie do 14 dni od daty otrzymania Towaru, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej; Wymiana Towaru jest możliwa jedynie, gdy Sklep Internetowy dysponuje modelem i rozmiarem Towaru, na jaki ma zostać wymieniony zakupiony przez Klienta produkt; Sklep Internetowy przewiduje możliwość wymiany Towaru na produkt w tej samej lub innej cenie; W przypadku wymiany Towaru należy dokonać ponownego zakupu w Sklepie Internetowym, przy czym w formularzu zamówienia konieczne jest wybranie opcji: wymiana i wpisanie numeru poprzedniego zamówienia, którego dotyczy wymieniany Towar. Koszty wysyłki nowego Towaru ponosi Klient. Pokrycie kosztów wysyłki nowego Towaru oraz ewentualnie dopłaty do ceny nowego Towaru następuje zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale III niniejszego Regulaminu. Klient zobowiązany jest do odesłania zakupionego Towaru na adres Sprzedającego w oryginalnym opakowaniu wraz z załączonym dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT). Do odsyłanego Towaru należy dołączyć także wypełniony formularz wymiany (wzór formularza wymiany pobrany może zostać poprzez kliknięcie w link podany na dole niniejszego Regulaminu). W formularzu wymiany należy wpisać numer starego oraz nowego zamówienia. W wypadku, gdy po odliczeniu kosztów wysyłki nowego Towaru do Klienta konieczny będzie zwrot środków na jego rzecz, konieczne jest podanie numeru rachunku bankowego oraz dane właściciela rachunku na formularzu wymiany. Odesłanie wymienianego Towaru odbywa się na koszt Klienta. Odesłanie wymienianego Towaru może nastąpić w dowolny sposób, również osobiście. Nowe zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale II niniejszego Regulaminu, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Sprzedającego zapłaty za koszty ponownej wysyłki oraz ewentualnej dopłaty do ceny za nowy Towar i po otrzymaniu wymienianego Towaru.