BALDOWSKI SZPILKI pokryte czarnym włosiem (6542168523)

zakończona
299,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Wągrowiec
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • rodzaj obcasa: szpilka
  • wysokość obcasa (cm): 8.00
  • kształt noska: szpic
  • kolor: czerń
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 38, 39
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
telefon
600 416 140
email
perle.pulawy@wp.pl

NIP: 7661993993 Regon: 3625687

Przedmioty wysyłamy natychmiast po otrzymaniu wpłaty
Paczki wysyłamy

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro

Nr konta
29 1090 2688 0000 0001 3137 2139

·Producent: BALDOWSKI

·Kolor: czarny

·Cholewka: skóra naturalna pokryta czarnym włosiem

·Wnętrze: skóra

·Wkładka: skóra

·Wysokość obcasa: 8 cm

·Materiał obcasa: pokryty skórą

·Podeszwa: wysokogatunkowe tworzywo


wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Perle s.c. Ewa Janikow Magdalena Stawarz
Perzanowskiej 51a
26-600 Radom
Polska
 
Powiadom nas telefonicznie o zamiarze zwrotu/wymiany. Pamiętaj, że produkty nie mogą być używane ani w żaden sposób uszkodzone. Do przesyłki zwrotnej dołącz paragon/fakturę zakupu. Dobrze zabezpieczony towar (zabezpieczone i nieuszkodzone oryginalne opakowanie) wyślij kurierem na nasz adres. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

12 miesięcy od daty zakupu. PRZESYŁKI DOSTARCZANE KURIEREM Procedura postępowania w przypadku uszkodzenia lub ubytku towaru dostarczanego kurierem: Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: markę i model produktu, datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze. Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony lub niekompletny, należy również spisać protokół szkody. UWAGA! Przesyłki płatne przy odbiorze można sprawdzić dopiero po opłaceniu kurierowi należnej kwoty pobrania Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres: Magdalena Stawarz, ul. Perzanowskiej 51a, 26-600 Radom, bądź maila wraz z dowodem zakupu. Wymiana towaru na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Pamiętaj, że możemy wysłać nowy towar dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji. Przed podpisaniem protokołu szkodowego należy go uważnie przeczytać i zwrócić szczególną uwagę na zgodność zawartych w nim informacji ze stanem rzeczywistym paczki Ponadto mogą Państwo zostać poproszeni o zrobienie zdjęć uszkodzonego towaru. W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz numeru kuriera – i niezwłoczne przekazanie nam tej informacji mailowo. UWAGA: PROTOKÓŁ SZKODY NAJLEPIEJ SPISAĆ W MOMENCIE ODBIORU PACZKI

pozostałe informacje

Zakupy wysyłamy kurierem - firmy Sendit lub InPost. Do zakupów dołączony jest paragon. Faktury wystawiane są na życzenie klienta. Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua