BAGNET OLEJU CITROEN 1.9 D DW8 XSARA BERLINGO C15 (6922440422)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
14,50 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: LUBLIN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ silnika: diesel
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze

opis

WITAMY NA AUKCJACH STRONG_AUTO I ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW!!!

DZIŚ MAMY DO ZAOFEROWANIA:

NOWY BAGNET OLEJU
DO
CITROEN PEUGEOT
BAGNET RENOMOWANEJ FRANCUSKIEJ FIRMY
GWARANTOWANA JAKOŚĆ PRODUKTU
BAGNET Z METALOWYM PRĘTEM, NIE JEST TO TANI PLASTIKOWY ZAMIENNIK ZE WSCHODU, KTÓRY ŁAMIE SIĘ PRZY PRÓBIE POMIARU

NR ORYGINALNE:
117446

KONTAKT:

e-mail: strong-auto@wp.pl

tel. 81 444 11 65



BAGNET PASUJE M.IN. DO NASTĘPUJĄCYCH POJAZDÓW:

CITROEN BERLINGO 1.9 D DW8 07.1998-
CITROEN C15 1.9 D DW8 12.2000-12.2005
CITR­OEN XSARA 1.9D DW8 07.1998-03.2005
CITR­OEN XSARA KOMBI 1.9D DW8 07.1998-08.2005
CITR­OEN XSARA COUPE 1.9D DW8 02.1999-03.2005
PEUG­EOT 306 1.9 D DW8 09.1998-05.2001
PEUG­EOT 306 KOMBI 1.9 D DW8 09.1998-05.2001
PEUG­EOT PARTNER 1.9 D DW8 07.1998-

BAGNET JEST NOWY, CENA ZA SZTUKĘ

JEŻELI NIE JESTEŚ PEWIEN, ZAPYTAJ,

PRZEŚLIJ NR NADWOZIA, SPRAWDZIMY

NA POZOSTAŁYCH NASZYCH AUKCJACH ZNAJDZIESZ INNE CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA
NIE RYZYKUJ!!! KUPUJ RENOMOWANE PRODUKTY

OFEROWANE CZĘŚCI SĄ NOWE, WYSTAWIAMY FV LUB PARAGON

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u strong_auto za co najmniej 500 zł.
Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Niemcy
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Wielka Brytania
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Czechy
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Irlandia
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych
Rosja
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
6-9 dni roboczych
Słowacja
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Szwecja
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych
Holandia
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Litwa
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4-6 dni roboczych
Białoruś
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-8 dni roboczych
Norwegia
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-8 dni roboczych
Ukraina
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-8 dni roboczych
Włochy
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
6-9 dni roboczych
Francja
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Belgia
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-6 dni roboczych
Dania
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych
Hiszpania
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
6-9 dni roboczych
Austria
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Na części  elektryczne i  elektroniczne udzielana jest gwarancja tylko w  przypadku jej montażu w specjalistycznym warsztacie.  U W A G A ! ! !  Reklamacje na części oryginalne będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie  opinii sporządzonej przez ASO. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest potwierdzenie montażu w warsztacie (faktura za montaż). Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w zakresie części oryginalnych jest: faktura pierwotna za montaż, dane samochodu łącznie z nr nadwozia, przebiegiem. Podstawą do wniesienia reklamacji jest montaż części w warsztacie/ serwisie samochodowym. Rozpatrzenie reklamacji następuje po dokonaniu ekspertyzy przez producenta.

Ze względu, iż wszystkie oferowane produkty objęte są gwarancją producenta nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi. Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym montażem nie podlegają gwarancji.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

FHU STRONG-AUTO
TECHNICZNA 4 BOX 2
20-151 LUBLIN
Dodatkowe informacje

W razie konieczności reklamacji, towar musi  zostać odesłany z dowodem  zakupu (paragon lub nr faktury), fakturą za  montaż i demontaż,  oświadczeniem zakładu mechaniki pojazdowej o montażu i  demontażu części  wraz z danymi firmy, datą montażu i demontażu,  przebiegiem auta przy  montażu i demontażu oraz dokładnymi danymi pojazdu  (nr nadwozia). W  innym przypadku reklamacja nie będzie rozpatrywana. Wartość reklamacji  nie może przekroczyć ceny zapłaconej za produkt przez Nabywcę i nie  obejmuje kosztów wysyłki, kosztów związanych z montażem i  demontażem  produktu ani innych dodatkowych kosztów. Na części  elektryczne i  elektroniczne udzielana jest gwarancja tylko w przypadku jej montażu w specjalistycznym warsztacie.  U W A G A ! ! ! Reklamacje na części oryginalne będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie  opinii sporządzonej przez ASO. Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni roboczych od momentu  otrzymania przez nas reklamowanego towaru. Po rozpatrzeniu reklamacji  kupujący zostanie o tym fakcie poinformowany e-mailowo lub  telefonicznie. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FHU STRONG-AUTO
TECHNICZNA 4 BOX 2
20-151 LUBLIN

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

CZĘŚCI ELEKTRYCZNE I ELEKTRONICZNE ORAZ USZKODZONE I MONTOWANE NIE  PODLEGAJĄ ZWROTOM. WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZWROTU JEST ORYGINALNE I  NIENARUSZONE OPAKOWANIE PRODUKTU ORAZ PARAGON. PROSIMY O ROZWAŻNE  ZAKUPY.   Kupujący ponosi koszt odesłania zwracanego towaru do Sprzedawcy. Zwrot  pieniędzy nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego towaru, nie  później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru. Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy najlepiej się  skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów zwrotu. Zwracany towar  należy odesłać na adres Sprzedawcy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu,  nie później jednak niż w terminie 14 dni . Do każdej paczki włożony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub (na życzenie Kupującego)  faktury. Przy rozpakowywaniu należy zwracać uwagę, czy taki paragon nie  wypadł. Zazwyczaj jest on wkładany do środka paczki. 

Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do  czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego  charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym (bez możliwości montażu części w samochodzie).  Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie  wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza  niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Dotyczy to w  szczególności montażu części w samochodzie które zawsze pozostawia  ślady używania. Część taka jest już częścią używaną niższej wartości. 



O sprzedającym

strong_auto
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

1580

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 814441165
  • 814441165
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

F.H.U. STRONG-AUTO Sławomir Stronkowski 20-151 Lublin ul. Techniczna 4 box 2

tel. 81 444 11 65; e-mail: strong-auto@wp.pl

Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu szczegółów przez e-mail. Sklep stacjonarny 20-151 Lublin ul. Techniczna 4 box 2, czynne 9-17 w dni robocze.

Pozostałe informacje

Wysyłka listem poleconym ekonomicznym oraz listem poleconym priorytetowym jest nieubezpieczona i nie ma gwarantowanego terminu dostawy jak w przypadku przesyłki kurierskiej. Wybierając opcję wysyłki listem poleconym ekonomicznym lub listem poleconym priorytetowym jako kupujący ponosisz ryzyko uszkodzenia zawartości przesyłki, przesyłka jest nieubezpieczona!!!

Przesyłki kurierskie oraz paczki pocztowe są ubezpieczone i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości spisz protokół szkody wraz z kurierem.

Reklamacje uszkodzonych towarów w transporcie przyjmowane są jedynie pod warunkiem posiadana spisanego protokołu uszkodzenia przesyłki w transporcie, zaś wynik reklamacji uzależniony jest od przewoźnika który udzielił gwarancji na na dostarczenie przesyłki w stanie nienaruszonym.

Preferujemy kontakt mailowy. Jeśli chcą Państwo o coś zapytać proszę zawsze podawać swój login z allegro i numer aukcji. Wtedy udzielimy Państwu precyzyjnych odpowiedzi na zadane pytanie. 

Prosimy o rozważne zakupy. Nie masz pewności czy części pasują do Twojego samochodu, zapytaj: strong-auto@wp.pl. Za źle dobrane części przez kupującego F.H.U. STRONG-AUTO SŁAWOMIR STRONKOWSKI nie ponosi odpowiedzialności oraz kosztów. Nie jesteś pewien nie kupuj, prześlij zapytanie przez formularz Allegro lub e-mail: strong-auto@wp.pl

Sprzedawany towar jest zawsze nowy i nieużywany, posiadający gwarancję. Wszelkie koszty dotyczące gwarancji oraz zwrotów ( koszty przesyłek ) , ponosi kupujący.  Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas reklamowanego towaru. Po rozpatrzeniu reklamacji kupujący zostanie o tym fakcie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie. Zdjęcia zamieszczone na aukcji są zdjęciami przykładowymi i nie odzwierciedlają sprzedawanego towaru. Towar sprzedawany zgodnie z opisem w każdej aukcji. 

W normalnych warunkach zakupiony towar wysyłamy tego samego dnia roboczego po otrzymaniu potwierdzenia wygranej aukcji oraz przelewu na nasze konto (oczywiście wyłącznie w przypadku płatności przelewem). Przy wpłacie na konto bankowe warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie przelewu. W szczególnych (bardzo rzadkich) przypadkach może się zdarzyć, że zakupionego towaru nie posiadamy akurat w magazynie - w takim przypadku, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu (max 72h). Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9-15 wg. opcji wybranej w formularzu opcji wysyłki. Należy wypełnić formularz opcji wysyłki, wszelkie telefony są zbędne, zabierają tylko czas i opóźniają wysyłkę. Wszelkie informacje proszę przesyłać na e-mail: strong-auto@wp.pl lub poprzez "Pytanie do sprzedającego".

Pamiętaj!!!, że nieodebranie przesyłki naraża firmę na dodatkowe koszty. Nieodebranie przesyłki jest równoznaczne z rezygnacją z zakupu i jest zgłaszane do allegro w celu zawieszenia konta kupującego.

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru i przesyłki, prosimy o kierowanie reklamacji bezpośrednio na pocztę. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia podczas transportu.  

Reklamacje dotyczące przesyłek (nieterminowości dostawy ) będą przyjmowane po 14 dniach roboczych od momentu ich nadania.

Proszę o potwierdzenie otrzymania przesyłki przez wystawienie komentarza. 

Postępowanie przy odbiorze paczek kurierskich i pocztowych: 

*Osoba odbierająca paczkę w obecności kuriera doręczającego powinna sprawdzić jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i ewentualnych uszkodzeń.  

*Jeżeli z zawartością paczki jest wszystko w porządku (towar jest zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony), kurier odjeżdża i dalsze informacje już nie mają znaczenia.  

*W przypadku stwierdzenia zawartości paczki niezgodnej z zamówieniem lub uszkodzonej zawartości, odbiorca ma obowiązek spisać protokół szkody wraz z kurierem, w którym opisuje się dokładnie uszkodzenie lub niezgodność, sposób zapakowania paczki, uszkodzone opakowanie itp. Ważne jest, aby data i godzina zgłoszenia szkody była dokładnie taka sama jak data i godzina odbioru paczki oraz wpisana forma zgłoszenia szkody "Przy odbiorze". Pod protokołem musi podpisać się zarówno odbiorca jak i kurier. Protokół ten ma być sporządzony w 2 egzemplarzach, z czego jeden pozostaje u odbiorcy, a drugi zabiera kurier. Jeżeli kurier akurat nie ma przy sobie protokołu szkody - powinien spisać oświadczenie i zostawić je u adresata. Następnie proszę ustalić termin, kiedy kurier przyjedzie z właściwym druczkiem protokołu szkody w celu jego wypełnienia.  

*Wpisać na liście przewozowym uwagę, że towar był uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem. *Skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc e-maila strong-auto@wp.p lub poprzez "Zadaj pytanie Sprzedającemu" z aukcji Allegro opisując dokładnie całe zajście i propozycję rozwiązania problemu (w tym żądanie / roszczenie).  

*Czekać na informację od obsługi sklepu Sprzedawcy, gdzie zostanie podana dalsza procedura.  

*Skontrolowanie zawartości paczki chroni Kupującego i ułatwia przebieg procedury reklamacyjnej.

OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI:

F.H.U. STRONG-AUTO SŁAWOMIR STRONKOWSKI nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z używania produktów w nietypowych warunkach, wadliwej konserwacji, wykorzystania do celów niezgodnych z przeznaczeniem lub innych niż przewidziane przez producenta, przechowywania w nieodpowiednich warunkach, normalnego zużycia produktów, montażu niezgodnego z zaleceniami oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu części przylegających lub współpracujących z danym produktem.