BAGAŻNIK TYŁ TYLNY VENTUS KINROAD SPRINTER (6541120296)

zakończona
119,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: POPÓW
  • stan: nowy
  • producent części: inny

tel. 512 969 500

gg 46808627

gg 47289803 e-mail: czesciallegro@op.pl

- paczka pocztowa priorytetowa

- przesyłka pobraniowa priorytetowa

- przesyłka kurierska

- przesyłka kurierska pobraniowa

- odbiór osobisty

Szczegóły w zakładce:

Dostawa i płatność

Przeczytaj uważnie

opis przedmiotu na naszych aukcjach.

Określ sposób zapłaty, rodzaj dostawy, dokładny adres

i numer telefonu.

Wystawiamy faktury VAT.

Zastrzegamy sobie czas dostawy do 5 dni roboczych.

W przypadku komplikacji

(np. towar uszkodzony, braki) zostaniesz o tym poinformowany e-mail'em lub telefonicznie.

Zastrzegamy sobie możliwość wystąpienia braku towaru

w magazynie.

Sprawdź przesyłkę w obecności doręczyciela pod kątem ilościowym i jakościowym.

W przypadku wykrytych nieprawidłowości spisz protokół szkody. Jest to podstawą reklamacji.

Nie odpowiadamy za czas dostawy, jak i wszelkie uszkodzenia spowodowane przez firmy kurierskie.

Reklamacje
Jeśli zamówiony towar nie spełnia oczekiwań. Można go odesłać do 10 dni roboczych od momentu zakupu. Towar nie może być używany ani nosić śladów użycia. Musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem lub fakturą VAT.
Każdorazowo dołącz pisemne oświadczenie oraz dane i numer konta do przelewu.

UWAGA - nie pokrywamy kosztów transportu, a zwroty gotówkowe odbywają się tylko na wskazane konto bankowe.
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.


Jako kupujący wystawiasz komentarz pierwszy.

Przed wystawieniem komentarza innego niż pozytywny prosimy

o kontakt, ponieważ zazwyczaj można wypracować wspólnie satysfakcjonujące rozwiązanie problemu, na czym nam

również zależy.

Dokonując zakupu na naszych aukcjach - akceptujesz powyższy regulamin.

Dziękujemy za korzystanie z naszej oferty!

Witamy na aukcjach:

NOWY BAGAŻNIK TYŁ

ORYGINAŁ!!!

Możliwe zastosowanie:

MOTO-VENTUS SPRINTER KINROAD SPRINTER

i inne podobne.

ZDJĘCIA ORYGINALNE PRZEDMIOTU

JEŚLI POTRZEBUJESZ INNYCH CZĘŚCI

DO SKUTERÓW, QUADÓW, MOTOCYKLI

SPRAWDŹ NASZE

POZOSTAŁE AUKCJE

LUB ZADZWOŃ, NAPISZ!!!

WYSTAWIMY NA INNEJ AUKCJI!!!

ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ,

ZAMÓW WIĘCEJ CZĘŚCI I ZAPŁAĆ,

JAK ZA JEDNĄ!!!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u czesciallegro2 za co najmniej 300 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Pocztex Kurier48 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma: Gregmar Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: Wójt Gminy Popów Numer w rejestrze: 902/2001 Adres przedsiębiorstwa: ul. Ogrodowa 3, 42-110 Popów Adres do reklamacji: ul. Ogrodowa 3, 42-110 Popów

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: czesciallegro@op.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę wraz z dokumentem zakupu należy nadać na adres: Gregmar, ul. Ogrodowa 3, 42-110 Popów. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacji: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem czesciallegro@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Firma Gregmar zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Częstochowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.