Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

BAGAŻNIK PLATFORMA HAK UCHWYT 3 ROWERY AMOS 3 (6754833114)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
559,00 zł
z 8 sztuk
Kup na raty
kup na raty
11 x 55,90 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent: AMOS

Opis

Bagażnik rowerowy na hak

AMOS 3 + Paski mocujące na rowery

Firma Amos specjalizuje się w produkcji bagażników od ponad 20 lat. Pilnie śledzi wszelkie zmiany na rynku motoryzacyjnym, z roku na rok poszerzając swój asortyment. Dużą wagę przywiązuje do jakości produkcji, starając się wykorzystywać najnowsze rozwiązania stosując na przykład malowanie proszkowe czy wykorzystując najlepsze farby.

- Platforma do przewozu rowerów przeznaczona na 3 rowery

- Mocowana jest jedynie do kuli haka

- Wyposażona w tablicę świetlną wraz z miejscem na rejestrację.

- Posiada funkcję odchylania - pozwala na odchylenie bagażnika z            zamontowanymi rowerami, ułatwiając dostęp do bagażnika auta

- Platforma posiada wszystkie wymagane prawem światła:

  • postojowe
  • pozycyjne
  • stop
  • kierunkowe (lewy i prawy)
  • podświetlenie tablicy

- Maksymalne obciążenie to 45 kg

- Zestaw zawiera 6 pasków mocujących rowery.

- 24 miesiące gwarancji

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Tose sp. z o.o.
Goździków 29/31
04-231 Warszawa
Dodatkowe informacje

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Złożenie reklamacji może nastąpić w okresie 2 lat od daty wydania Przedmiotu Klientowi i mieć następujące formy: - mailowo na adres: bagazniki24h@gmail.com - listownie na adres siedziby firmy: TOSE Sp. z o.o. Goździków 29/31 04-231 Warszawa W opisie reklamacji Klient powinien podać następujące informacje: - opis przedmiotu reklamacji z podaniem rodzaju wady i daty jej wystąpienia - wybór jednego z dostępnych żądań: - doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny - odstąpienie od Umowy Sprzedaży jeśli wada jest istotna Jeżeli Sprzedający bez zbędnej zwłoki i niedogodności dla Klienta nie usunie wad lub też Przedmiot był już wymieniony na nowy, a mimo to wada nie została usunięta to Klientowi przysługuje prawo żądania - obniżenia ceny - odstąpienia od Umowy Sprzedaży Kupujący nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży jeżeli wada jest nieistotna Koszt wymiany lub naprawy, jak również koszta dostarczenia Przedmiotu do Sprzedawcy ponosi Sprzedawca. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do Reklamacji w terminie 14 dni. przekroczenie tego terminu jest jednoznaczne z uznaniem żądania Kupującego. W przypadku uznania reklamacji i wymiany/naprawy Przedmiotu, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w celu ustalenia szczegółów dotyczących odesłania Przedmiotu do Sprzedawcy. Kontakt może mieć formę telefoniczną lub mailowo na adres podany przy złożeniu zamówienia.

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Tose sp. z o.o.
Goździków 29/31
04-231 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Koszt zwrotu towaru ponosi Konsument, natomiast Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić Konsumentowi wszystkie koszty, łącznie z poniesionym kosztem dostawy oraz odesłania towaru do Sprzedawcy z zastrzeżeniem, że zwracana kwota za odesłanie towaru nie może przekroczyć najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru oferowanego przez Sprzedawcę. W przypadku skorzystania z rozszerzonego terminu odesłania towaru między 14 a 100 dniem od jego otrzymania, koszt odesłania zawsze ponosi Kupujący.) PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Konsument ma prawo na odstąpienie od umowy sprzedaży bez podania przyczyny zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta. Termin na złożenie stosownego oświadczenia wynosi 14 dni od chwili, w której towar został wydany klientowi. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy może mieć następujące formy: - mailowo na adres bagazniki24h@gmail.com - listownie na adres siedziby firmy: TOSE Sp. z o.o. Goździków 29/31 04-231 Warszawa W celu złożenia oświadczenia w formie pisemnej Sprzedawca udostępnia gotowy formularz z zastrzeżeniem, że nie jest to obowiązkowy wzór i Konsument może wybrać dogodną dla siebie formę. Wzór formularz dostępny jest poniżej: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] TOSE Sp. z o.o. Goździków 29/31 04-231 Warszawa Ja ... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ... , numer oferty ... Data zawarcia umowy to ... , data odbioru ... Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Konsument ma 14 dni na odesłanie towaru od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar prosimy wysłać na adres siedziby firmy: TOSE Sp. z o.o. Goździków 29/31 04-231 Warszawa Koszt zwrotu towaru ponosi Konsument, natomiast Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić Konsumentowi wszystkie koszty, łącznie z poniesionym kosztem dostawy oraz odesłania towaru do Sprzedawcy z zastrzeżeniem, że zwracana kwota za odesłanie towaru nie może przekroczyć najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru oferowanego przez Sprzedawcę. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym. Nie odbieramy paczek pobraniowych! Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Sprzedawca zwróci poniesione przez Konsumenta koszta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu i nie będzie się to wiązało dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
bagazniki24h
99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

461

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

TOSE Sp. z o.o.
Goździków 29/31
04-231 Warszawa
REGON: 363483508
NIP: 9522142175

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)

Pozostałe informacje

email: bagazniki24h@gmail.com
telefon: 22 122 02 11
Wyświetlenia:65
Numer oferty:6754833114
Zgłoś naruszenie zasad

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry