BACKTEE _ GORE WIND STOPPER z PODPINKĄ L NOWY (6542334772)

zakończona
45,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • lokalizacja: Rzeszów
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: L
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • marka: Inna marka
  • typ: wkładane przez głowę
  • dostawa z Polski: tak

DO SPRZEDANIA ORYGINALNY ,PROFESJONALNY SWETER

FIRMY

BACKTEE

GOLF

GORE

WINDSTOPPER

SKŁAD MATERIAŁU:

50% WOOL,50% POLYACRYL

90% POLYESTER,10% POLYTETRAFLUORETHYLE­N

ROZMIAR NA METCE M, WG MNIE TO L

SZEROKOŚĆ POD PACHAMI 61 CM

DŁUGOŚĆ OD SZYI 68 CM

DŁ RĘKAWA OD PACHY 50 CM

DŁ. RĘKAWA OD SZYI 77 CM

STAN NOWY, BEZ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA, BEZ METKI

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • modea@poczta.fm
    Odpowiedzi na zapytania mailowe udzielane są maksymalnie w ciągu 24 godzin.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: 1. W ciągu 14 dni od otrzymania zakupionego towaru (umowa sprzedaży) Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 2. Aby odstąpić od umowy (w tym zawartej również na portalu Allegro), należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, wysyłając je pod adres e-mail: modea@poczta.fm, lub pocztą pod adres: MODEA-ECO Marzena Szwed, ul. Lwowska 59/211, 33-100 Tarnów. 3. Kupujący może (ale nie musi) skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. 4. Przesyłkę należy nadać pod adres: MODEA-ECO Marzena Szwed, ul. Lwowska 59/211, 33-100 Tarnów. 5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. 6. Nie przyjmuję przesyłek pobraniowych. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: [DANE SPRZEDAJĄCEGO] _______________________ _______________________ _______________________ Ja, __________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej (-ych) rzeczy: 1) ___________________, numer aukcji: _________, 2) ___________________, numer aukcji: _________, 3) ___________________, numer aukcji: _________, Data zawarcia umowy (zakupu): ______________, data odbioru towaru: __________. Imię i nazwisko: _________________________ Login Allegro: ___________________________ Adres: _________________________________ Data: __________________________________ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach korzystania z portalu Allegro NIE PRZYSŁUGUJE Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy (kupna-sprzedaży) pod adres: yyz12@poczta.fm, lub w formie pisemnej pod adres Sprzedawcy: MODEA-ECO Marzena Szwed, ul. Lwowska 59/211, 33-100 Tarnów. 2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia umowy (zakupu towaru , którego dotyczy reklamacja), - nazwa reklamowanego towaru wraz z podanym numerem aukcji Allegro, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis, zdjęcia), - żądania Kupującego związane ze złożoną reklamacją. 3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wedle żądania Kupującego pod adres e-mail wskazany przez niego lub listownie pod wskazany adres poczty tradycyjnej. 6. Nie przyjmuję żadnych przesyłek pobraniowych, nawet jeśli dotyczą towarów objętych postępowaniem reklamacyjnym.

pozostałe informacje

WYSYŁKI STANDARDOWO REALIZOWANE SĄ W: PONIEDZIAŁKI, ŚRODY I PIĄTKI W GODZINACH WIECZORNYCH. ***************************************************************************************************** Zawsze staramy się wszelkie spory i problemy rozwiązywać bezpośrednio z klientem na zasadzie wzajemnego poszanowania się obu stron. Kupujący będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce: Rozstrzyganie sporów konsumenckich.