Baci Lingerie 474 Stringi M WYSYŁKA 24H (6922441410)

zakończona
18,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • lokalizacja: Skoczów, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: M

opis

Skontaktuj się z nami (opłata wg cennika operatora)
+48 61 307 77 00 napisz do nas

Baci Lingerie 474 Stringi

Producent: Baci Lingerie
kolory: czarny
rozmiary: M
Opis produktu

Kategoria: Bielizna erotyczna
Rodzaj: Sexy stringi
Producent: Baci Lingerie
Kolekcja: White Collection
Seria: Like a Devil

Kwintesencja kobiecości w luksusowym i delikatnym wydaniu. Propozycja marki Baci to seksowne czarne stringi zakończone szerokim pasem subtelnej koronki. Model, będący częścią kolekcji „Like A Devil”, ładnie podkreśla linię bioder, a kontrast delikatnej koronki bez wątpienia podgrzeje atmosferę w sypialni i nada charakteru każdej kreacji. Jedno jest pewne – to absolutna klasyka, która musi znaleźć się w garderobie każdej kobiety.

Skład materiału: 90% Nylon, 10% Spandex

Tabela rozmiarów Baci Lingerie

Rozmiar Regular sizes Plus sizes One size
S M L S/M M/L 1X/2X 3X/4X OS OS Queen
Miseczka A/B B/C C/D A/B B/C D/DD DD B/C D/DD
Biust (cm) 81-86 86-91 91-97 81-86 91-97 90-108 108-122 72-81 90-108
Talia (cm) 61-66 66-71 71-81 61-66 71-81 81-102 102-122 61-81 97-112
Bodra (cm) 86-91 91-97 97-102 86-91 97-102 106-122 127-142 86-97 107-122
Wew. dł. Nogi (cm) 88 89 90 89 90 93 94 89 93
Waga (kg) 40-55 55-65 65-75 45-60 60-75 75-105 105-125 40-70 75-115


Galeria zdjęć

Zobacz również inne nasze aukcje

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
8,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Ekskluzywna.pl Michał Sampolski
ul. Zamkowa 5
43-430 Skoczów
Dodatkowe informacje

1. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych. 

2. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni. 

3. Reklamacje, wynikajace z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Ekskluzywna.pl, ul. Zamkowa 5, 43-430 Skoczów. Ekskluzywna.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. 

4. Ekskluzywna.pl nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.