Babydoll i stringi Obsessive Dotina S/M Czarny (6999641986)
- List polecony ekonomiczny 10,00 zł
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
- Paczkomaty 24/7 13,00 zł
- Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Łódź, Polska
- czas wysyłki: do 3 dni
Lokalizacja: Łódź, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u www_SalonMody za co najmniej 300.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy48 1020 3378 0000 1202 0193 4892
Faktura
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
1. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych.
2. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni.
3. Reklamacje, wynikajace z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Dariusz Rzeźnik ul. Rokicińska 121 lok. 14, I piętro , 95-020 Andrespol. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
4. Nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych.
2. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni.
3. Reklamacje, wynikajace z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Dariusz Rzeźnik ul. Rokicińska 121 lok. 14, I piętro , 95-020 Andrespol. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
4. Nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Reklamacje i zwroty
1 Osoby fizyczne mogą zwrócić towar kupiony w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru .
2 Zwrotowi podlega towar nowy, bez śladów używania w oryginalnym opakowaniu.
3 Odsyłając towar prosimy o dołączenie oryginału paragonu sprzedaży oraz pisemne podanie numeru konta do zwrotu należności.
4 Zwracający pokrywa wszelkie koszty związane z transportem. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
5 Sprzedawane produkty ze względu na higienę sprzedawane są w zabezpieczonych opakowaniach , której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6 Szczegóły zwrotu lub wymiany ustalamy indywidualnie, także prosimy o kontakt mailowy.
7 Adres na który proszę kierować zwroty:
BROOS
Dariusz Rzeźnik
ul. Rokicińska 121 lok. 14, I piętro
95-020 Andrespol
Pozdrawiamy
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- sal*******@***** (pokaż)
Pozostałe informacje
Uwaga
Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem klientom niezarejestrowanym w Allegro nie mającym żadnych ocen ani komentarzy lub posiadającym negatywne .
Towar po opłaceniu przez klienta oraz wysłany przez naszą firmę jest własnością klienta .
Zamówienia realizowane są w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie .
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu