BABYBJORN ORYGINALNE ERGONOMICZNE NOSIDEŁKO czarne (6911996435)

zakończona
505,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia , Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: czerń
  • wiek dziecka (mc): 36
  • dodatkowe informacje: regulowany system nośny
  • waga dziecka: 15.0 [kg]
  • waga (z opakowaniem): 1.0 [kg]
  • rodzaj nosidła: klasyczne, turystyczne, inne

BABYBJORN ORYGINALNE ERGONOMICZNE NOSIDEŁKO czarne


Produkt nowy, oryginalny. Fabrycznie zapakowany.

Kilka słów o firmie BabyBjörn ...

BabyBjörn to rodzinna firma z siedzibą w Szwecji, która od 1961 roku zajmuje się produkcją innowacyjnych produktów dla dzieci. BabyBjörn gwarantuje wysoką jakość każdego ze swoich produktów - zarówno pod względem trwałości i wpływu na środowisko oraz poprzez skrupulatny nadzór każdego etapu projektowania i procesu produkcyjnego.

Nosidełko BabyBjörn - prawidłowy rozwój Twojego dziecka

Nosidełko BabyBjörn zapewnia bliskość i bezpośredni kontakt pomiędzy Tobą, a Twoim dzieckiem. Dzięki temu wzmacniają się więzi pomiędzy rodzicem a dzieckiem już od samego początku. Noszenie dziecka w pozycji pionowej, przy klatce piersiowej, blisko serca pozwala na kontrolowanie oraz dbanie o prawidłowy oddech Twojego dziecka. Istotnym elementem tego nowoczesnego nosidełka jest solidny pas utrzymuje ciężar dziecka na biodrach, odciążając tym samym barki i ramiona. .

Idealne dopasowanie: od noworodka do 3 lat

Nosidełko zostało zaprojektowane w taki sposób, aby dziecko przyjmowało prawidłową postawę ciała od samego początku. Nosidełko dostosowuje się do kształtu i ułożenia ciała dziecka, a dodatkowo posiada regulowane podparcie zagłówka dla bezpiecznego i właściwego wsparcia głowy i szyi.

Nosidełko gwarantuje zdrową i wygodną pozycję nóżek dziecka, skierowanych do zewnątrz. Dzięki temu biodra są utrzymywane w ergonomicznej, prawidłowej pozycji, tak bardzo zalecanej przez lekarzy pediatrów.

Łatwe i bezpieczne noszenia dziecka

Nosidełko BabyBjörn posiada unikalną funkcję, która pozwala bezpiecznie umieścić swoje dziecko na plecach oraz przy klatce piersiowej. Podczas przesuwania nosidełka z przodu do tyłu dziecko siedzi bezpiecznie w nosidełku i nie praktycznie nie odczuwa żadnej zmiany.

To unikalne rozwiązanie pozwala umieścić swoje dziecko na plecach bez dodatkowej pomocy. Proste, bezpieczne i wygodne!

Przednia część otwiera się, aby umożliwić Ci przeniesienie dziecka z łatwością. Szczególnie jest to przydatne, gdy dziecko śpi w nosidełku.

Bezpieczne i sprawdzone materiały

Nosidełko może być zwinięte i umieszczone np. w torbie na pieluchy lub w koszu pod wózkiem, gdy akurat nie jest w użyciu. Pozwala nam to zaoszczędzić miejsce i czas.

Wszystkie materiały użyte w nosidełku BabyBjörn są wolne od niezdrowych substancji, alergenów oraz są całkowicie bezpieczne dla skóry dziecka. Posiadają międzynarodowy standard bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych Oeko-Tex Standard 100, klasa I.

Nosidełko jest łatwe w codziennym użytkowaniu. Prać w pralce w temperaturze 40 ° C.

BabyBjörn współpracuje z pediatrami i specjalistami od rozwoju dziecka

W pierwszej kolejności BabyBjörn stawia na bezpieczeństwo i zdrowie dzieci. Współpracuje z zespołem wiodących lekarzy pediatrów, psychologów dziecięcych i położnych, gdyż ich wiedza medyczna jest niezbędna dla rozwoju produktów firmy BabyBjörn .

Akceptacja ekspertów medycznych daje produktom firmy gwarancję jakości, jak również przyczyniła się do zdobycia wielu międzynarodowych nagród i wyróżnień.

Specyfikacje:

  • Główny materiał: 100% bawełna
  • Pozostałe tkaniny: 100% poliester
  • Nosidełko Baby Carrier We spełnia zarówno europejskie i amerykańskie normy bezpieczeństwa EN 13209-2: 2005 i ASTM F2236.
  • Prać w temperaturze 40 ° C. Prać oddzielnie
  • Numer modelu 92044
  • Wymiary produktu: 100 x 67 x 3 cm
  • Maksymalna zalecana waga dziecka 15 kg
  • Produkt przeznaczony dla dzieci od 0 - 3 lat


Zdjęcia przedmiotu:


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 81249000050000460085069423
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 31
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 31
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C.
Czestochowska 10
81-502 Gdynia
NIP: 586-193-39-77
REGON: 191477490
Zwykły przelew bankowy Alior Bank S.A. 81249000050000460085069423

kontakt

  • 58 690-71-77
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:30-15:30

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C.
ul. Chwaszczyńska 170 C
81-571 Gdynia
Polska
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje przez 14 dni. Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy. Konsument ma obowiązek odesłać zakupiony towar, a przedsiębiorca powinien niezwłocznie, (ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy) zwrócić wpłacone pieniądze. Towary kupione stacjonarnie nie podlegają zwrotom. Prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni od umowy kupna towaru uzależnione jest od dwóch warunków. Po pierwsze – sprzedający musi być przedsiębiorcą, a kupujący konsumentem. Po drugie – zakup nie został dokonany w drodze licytacji, kto zapłaci więcej, ale poprzez np. opcję „kup teraz”. Jeśli któryś z tych dwóch warunków nie jest spełniony, to ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obowiązuje.Poniżej przedstawiamy procedurę zwrotu towaru w naszym sklepie internetowym. 1. Pobierz i wypełnij drukowanymi literami nasz Formularz Zwrotu. 2. Towar odeślij na własny koszt na adres: CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C. ul. Chwaszczyńska 170C 81-571 Gdynia 3. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz zwrotu. 4. Wysyłany do zwrotu towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, zabrudzeń, jest oryginalnie zapakowany i pozbawiony niepożądanych zapachów. 5. Oklejenie oryginalnego opakowania taśmą lub etykietami powoduje jego uszkodzenie i wyklucza możliwość zwrotu całej kwoty zapłaconej za nowy towaru bez wad. Towar należy dodatkowo zabezpieczyć zewnętrznym opakowaniem. 6. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu, zwrócona może zostać jedynie kwota adekwatna do aktualnej wartości towaru wynikającej z jego stanu. 7. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki i zostanie przekazany na podane w formularzu konto. 8. Przesyłki wysyłane za pobraniem nie są odbierane.Spełnienie powyższych warunków jest konieczne aby zwrot towaru był możliwy. 9. Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument. Formularz zwrotu znajduje się pod następującym linkiem http://celman.vxm.pl/pdf/Zwrot.pdf

reklamacje

Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacji towaru w naszym sklepie internetowym. 1. Pobierz i wypełnij drukowanymi literami nasz Formularz Reklamacyjny. 2. Towar odeślij na własny koszt na adres: CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C. ul. Chwaszczyńska 170C 81-571 Gdynia 3. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 4. Koszty przesłania reklamowanego produktu do sklepu ponosi kupujący. 5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z produktem. 6. Reklamacji podlegają wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego. 7. Odesłać do reklamacji można towary podlegające wyłącznie wadom ukrytym powstałym z winy producenta. 8. Na wszystkie sprzedawane produkty udzielamy 24 miesięcznej rękojmi. 9. Ogólne Warunki Gwarancji: 1. Gwarancja obowiązuje na terytorium RP. 2. Gwarant bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność urządzenia zgodnie z postanowieniami niniejszej gwarancji. 3. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy licząc od daty sprzedaży sprzętu (chyba, że opis aukcji stanowi inaczej). 4. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nieprzekraczającym 21 dni roboczych od przyjęcia urządzenia na serwis. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin powyższy może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni. 5. Usterka musi być zgłoszona do serwisu nie później niż 14 dni od jej zaistnienia. 6. Nabywca zobowiązany jest dostarczyć produkt na własny koszt w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami. 7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy. 8. Gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie poprawnej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego. 9. W przypadku gdy korzystanie z danego sprzętu wymaga określonego pozwolenia to na kupującym ciąży odpowiedzialność posiadania takiego pozwolenia. 10. Gwarancja nie obejmuje: 1. Jakiegokolwiek używania sprzętu wykraczającego poza opis zakresu jego pracy. 2. Roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile opis w aukcji odpowiada parametrom podanym przez producenta na opakowaniu. 3. Uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, np.: uszkodzeń mechanicznych, skutków zjawisk atmosferycznych, zanieczyszczeń, zalań, przepięć, itp. 4. Gwarant nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia będącego w naprawie. 5. Wad powstałych z niewłaściwego (z punktu widzenia instrukcji obsługi oraz zdrowego rozsądku) użytkowania zakupionych przedmiotów (w tym zatarć silnika w wyniku niewłaściwego użytkowania). 6. Usterek powstałych w wyniku niewłaściwego konserwowania sprzętu lub w przypadku zaniechania konserwowania sprzętu. 7. Stosunek prawny pomiędzy nabywcą urządzenia i gwarantem regulowany jest wyłącznie postanowieniami niniejszej gwarancji. 8. Odesłać do reklamacji można towary podlegające wyłącznie wadom ukrytym powstałym z winy producenta. 9. Gwarancją nie są również objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego docierania silnika lub przegrzania go, a także materiały eksploatacyjne. 10. Za materiały eksploatacyjne, które nie podlegają gwarancji uważa się zębatki, akumulatory, silniki, uszczelki, elementy oświetlenia jak również inne części które zużywają się w naturalny sposób podczas eksploatacji. 11. Przesyłki wysyłane za pobraniem nie są odbierane.Spełnienie powyższych warunków jest konieczne aby reklamacja towaru była możliwa. 12. Kupujący będący firmą zwalnia sprzedającego z rękojmi.

pozostałe informacje

Dostawy na terenie Polski dokonujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz Poczty Polskiej, a wysyłka odbywa się wyłącznie w dni robocze. Koszty dostawy zamieszczamy na każdej aukcji, gdyż uzależnione są one od wielkości oraz sposobu pakowania przedmiotu. OBOWIĄZKOWO sprawdzaj zawartość paczki w obecności kuriera, w celu sprawdzenia zgodności towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków, zażądaj od niego sporządzenia protokołu szkód i reklamacji. Bez tego protokołu my nie uwzględnimy Twojej reklamacji! Nie bierzemy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek, które są zależne od Poczty Polskiej oraz kurierów. Po zrealizowaniu zamówienia instruujemy Cię gdzie i w jaki sposób możesz uzyskać informacje o Twojej przesyłce. Tam również należy najpierw szukać przyczyn opóźnień, a jeśli dalej masz wątpliwości - kontaktuj się z nami. W przypadku, gdy odmówisz odbioru przesyłki pobraniowej nie unikniesz obciążenia kosztami związanymi z wysyłką. W razie odmowy polubownej propozycji zrekompensowania poniesionych strat, sprawa zostanie zgłoszona do Allegro, a my wystawiamy komentarz negatywny. Kupujący będący firmą zwalnia sprzedającego z rękojmi. Wysyłka poza granice RP: Wysyłamy towar za granicę. Prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów takiej wysyłki. Przy ustalaniu ceny kierujemy się cennikiem Poczty Polskiej lub kuriera oraz wymaganiami kupującego. Przewodnik kupującego: 1. Czy istnieje możliwość zamówienia produktu przez telefon? Tak, jednak zawsze prosimy dodatkowo o potwierdzenie zamówienia mailowo lub przez sms. 2. Kiedy mogę spodziewać się dostarczenia paczki przez kuriera? Godziny dostaw kurierskich są zależne od miejsca dostawy. Aby uzyskać informacje o terminie dostawy śledź drogę paczki na stronie www.gls-group.eu. Numer paczki powinieneś otrzymać w momencie wysłania jej przez nasz sklep. 3. Kiedy mogę spodziewać się dostarczenia przesyłki dostarczanej przez Pocztę Polską?Po zrealizowaniu zamówienia otrzymają Państwo maila z numerem nadawczym przesyłki. Po wpisaniu otrzymanego numeru na stronie www.poczta-polska.pl można śledzić aktualny status przesyłki. 4. Kupiłem produkt i przelałem pieniądze. Kiedy dostanę przesyłkę? Zamówienia opłacane zwykłym przelewem bankowym są realizowane dopiero po zaksięgowaniu się wpłaty na koncie naszego sklepu. W skrajnych przypadkach transfer pieniędzy może trwać nawet kilka dni. 5. Chciałbym odebrać towar osobiście – czy jest to możliwe? Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:30 po wcześniejszym poinformowaniu nas mailowo lub telefonicznie. W sklepie przyjmujemy płatność wyłącznie gotówką.