Babuszka Agafii Szampon Piwny Dla Mężczyzn 350ml (6950721577)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
7,99 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 5,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
  • PACZKA W RUCHu 8,99 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kielce, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: inna marka
  • płeć: produkt uniseks
  • rodzaj: szampon w płynie
  • działanie: regeneracja i nawilżenie
  • pojemność: 250-499ml
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak
  • typ włosów: cienkie i delikatne, suche, zniszczone

Recepty Babci Agafii - Szampon Piwny - Dla Mężczyzn - Mydlnica Lekarska, Chmiel, Słód

Szampon przygotowany specjalnie do pielęgnacji męskich włosów. Zawiera mydlnicę lekarską, naturalną, nieagresywna bazę myjącą, delikatnie oczyszczającą włosy. Ekstrakt chmielu wzmacnia korzenie, przeciwdziała wypadaniu włosów, zmiękcza skórę głowy. Systematyczne stosowanie szamponu powoduje, ze włosy są mocne, błyszczące i miękkie.

Mydlnica lekarska – zawiera naturalne saponiny, środki pieniące, które miękko i delikatnie oczyszczają skórę i włosy. Od dawna w syberyjskich wsiach zamiast mydła używano korzeni mydlnicy lekarskiej. Moczono go w wodzie i otrzymanym roztworem myto ciało i włosy. Korzeń mydlnicy lekarskiej to naturalna, delikatna baza do mycia włosów i ciała, w odróżnieniu od używanej w zwykłych szamponach i mydłach.
Chmiel - bardzo skuteczny środek przeciw wypadaniu włosów i łupieżowi.

Sposób użycia:
Nanosimy szampon na mokre włosy, masujemy aż do pojawienia się piany, spłukujemy wodą.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Saponaria Officinalis Root Extract* (korzeń mydlnicy lekarskiej), Humulus Lupulus Flower Extract* (szyszki chmielu), Polyquaternium-7, Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiaz­olinone, Methylisothiazolinon­e, CI 15985, CI 19140, CI 42090, CI 14720.
(*) –składniki organiczne

Objętość 350 ml
S26E

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ProVital za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 98249000050000453058153698
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Agencja Konsultingowa Pro-Consult
ul. Sandomierska 160/48
25-324 Kielce
NIP: 657-109-92-65
REGON: 290853568

Agencja Konsultingowa PRO-CONSULT Małgorzata Tomaszewska 

ul. Sandomierska 160/48 25-324 Kielce 

NIP: 657-109-92-65 

REGON: 290853568    

nr konta:   Alior Bank S.A. 98249000050000453058153698


Odbiór osobisty w sklepie ProVital Kosmetyki Naturalne:

ul. Sandomierska 154 (pawilon naprzeciwko Zakładu Energetycznego)

25-324 Kielce

sklep jest czynny pon.-pt. 10-17, sob. 10-12

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Witamy w naszym sklepie.

Sklep ProVital prowadzony jest przez Agencję Konsultingową PRO-CONSULT, która swoją działalność prowadzi od 1997 roku. Jedną z działalności, którą prowadzi firma jest działalność handlowa. W roku 2013 r. poszerzyliśmy zakres swojej działalności o sklep internetowy  provitalsklep.pl, sprzedający między innymi kosmetyki pielęgnacyjne oraz odżywki i suplementy diety. W ramach tej działalności została uruchomiona również sprzedaż na Allegro. W naszym sklepie oferujemy wyłącznie nowe i oryginalne produkty.

Z myślą o naszych Klientach staramy się dobrać taki asortyment, aby swoim rodzajem, jakością, ale również i atrakcyjną ceną zaspokoił Państwa potrzeby.

Oferowany przez nas asortyment stale wzbogacamy o nowe pozycje i marki.

Współpracujemy jedynie z producentami, dystrybutorami i sprawdzonymi hurtowniami - zakupione u nas towary charakteryzują się zawsze najwyższą jakością.

Dużą wagę przykładamy do jakości świadczonych przez nas usług.

Starannie zapakowana przesyłka, monitorowanie daty przydatności kosmetyków, możliwie najkrótszy czas oczekiwania na dostarczenie zamówienia - to tylko kilka z naszych priorytetów.

Każdego Klienta traktujemy indywidualnie. Dla naszych stałych Klientów proponujemy rabaty.

Sympatyczna i przyjazna obsługa to także nasz cel - w przypadku pytań bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami. Nasze biuro obsługi klienta czeka na wszelkie telefony i maile od pon. do piątku w godzinach 9-17.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Proszę załączyć paragon.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce
PL
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.


2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.


3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

3.1. pisemnie na adres: ProVital, ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce;

3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: provitalsklep@gmail.com;


4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.


6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ProVital ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.


7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.


2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).


2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.


2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.