AVM FRITZ!Box 6840 LTE - router na kartę SIM VoIP (6482572074)

1 osoba kupiła 1 sztukę
cena kup teraz
1 199,00 zł
z 49 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Przesyłka kurierska 17,80 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • tryb pracy: access Point, bridge, router
  • standard pracy: 802.11n, 802.11g, 802.11b
  • pasmo: 2,4 GHz, 5 GHz
  • informacje dodatkowe: switch, printserwer, port USB, voIP, modem LTE, serwer VPN, kontrola rodzicielska, NAS, polskie menu

AVM FRITZ!Box 6840 LTE

1199

W skrócie

Dzięki nowoczesnej technologii komórkowej LTE urządzenie FRITZ!Box 6840 umożliwia błyskawicznie szybkie połączenie z Internetem. Obsługuje wszystkie dostępne sieci LTE, stanowiąc idealną alternatywę, gdy połączenia DSL i kablowe nie są dostępne. Urządzenie FRITZ!Box ma najlepsze wyposażenie oraz kompletną centralkę telefoniczną, spełniając tym samym wszystkie wymogi względem sieci domowej.

Modem LTETak

Gniazdo SIMTak

Wi-FiN(300 Mbit/s)

Porty LAN4x Gigabit LAN

VPNTak, do 12 tuneli VPN IPSec

Cechy produktu

Współpraca z każdą siecią LTEUrządzenie FRITZ!Box 6840 LTE obsługuje wszystkie trzy częstotliwości LTE dostępne w Polsce (tri-band). Dzięki dużym prędkościom i krótkim czasom reakcji łącza LTE sieć domowa łączy się z Internetem, zapewniając podczas pobierania danych szybkość nawet 100 Mbit/s.

Połączenia telefoniczne przez LTEDzięki urządzeniu 6840 można zrezygnować z łącza telefonii stacjonarnej, ponieważ urządzenie obsługuje funkcję telefonii przez LTE (Voice over LTE) oraz VoIP. Dzięki połączeniu przez WLAN smartfonów z system iOS i Android można wykonywać połączenia telefoniczne przez Internet w sieci domowej, używając do tego celu również telefonu komórkowego.

Szyfrowana komunikacja przez VPNZa pomocą sprawdzonego standardu przemysłowego IPsec możesz połączyć się z urządzeniem FRITZ!Box lub siecią firmową przez Virtual Private Network (VPN). Ustawienia można wprowadzić bezpośrednio w urządzeniu FRITZ!Box, a następnie przenieść je na smartfony, tablety i komputery.

W każdym miejscu – szybki InternetTechnologia Tri-Band umożliwia dostęp do Internetu przez sieć komórkową – i to w nowym wymiarze: w optymalnym otoczeniu sieciowym prędkość pobierania w LTE wynosi nawet 100 Mbit/s. Szybki Internet jest dostępny także w miejscach nieobjętych zasięgiem DSL – na przykład na obszarach wiejskich.

Idealne rozwiązanie na potrzeby multimediówDzięki FRITZ!NAS i zintegrowanemu serwerowi mediów urządzenie 6840 stanowi idealną centralę obsługującą multimedia w sieci domowej. Niezależnie od tego, czy korzystasz z komputera, tabletu czy smartfona, zdjęcia, pliki muzyczne i filmy są dostępne w całej sieci.

Szybkie połączenie przez WLANSmartfon, tablet czy też laptop – dzięki szybkiej sieci WLAN N korzystającej z dwóch zakresów częstotliwości wszystkie urządzenia błyskawicznie łączą się w sieć. Dlatego można skupić się na rozrywce – zarówno podczas korzystania z Internetu, jak i z aplikacji sieciowych, takich jak IPTV, Video-on-Demand czy media strumieniowe.

Duży komfort telefonowaniaNajwyższa jakość wyposażenia urządzenia 6840 jest zauważalna również w obszarze telefonii: oprócz telefonów bezprzewodowych istnieje także możliwość przewodowego podłączenia urządzeń analogowych. Zintegrowana automatyczna sekretarka na życzenie przekaże wiadomości głosowe również na adres e-mailowy. Dodatkowy komfort zapewnia funkcja zintegrowanego faksu.

Z pewnością FRITZ!BoxFRITZ!Box to synonim bezpieczeństwa! Kompleksowa koncepcja zabezpieczeń chroni dane komunikacyjne. Stale ją testujemy i udoskonalamy. Bezpłatne aktualizacje zapewniają zawsze wysoki poziom bezpieczeństwa.

FRITZ!OS – bogactwo oprogramowaniaFRITZ!OS, system operacyjny urządzenia FRITZ!Box, jest regularnie uzupełniany o nowe funkcje. Dzięki aplikacjom FRITZ!App także poza domem zawsze masz dostęp do danych przez smartfona, możesz telefonować, korzystając z sieci domowej, lub sterować kamerą internetową. Wszystkie aktualizacje i aplikacje są oczywiście bezpłatne.

Idealna prostotaOdznaczonej przez specjalistyczną prasę i chwalonej przez użytkowników koncepcji obsługi urządzenia FRITZ!Box przyświeca tylko jeden cel: jak najbardziej ułatwić obsługę użytkownikowi. Zapewnia to przejrzysty interfejs i kreatory, które prowadzą Cię krok po kroku.



Specyfikacja produktu

Modem komórkowyLTE kategori-3 (standard 3GPP Release 8)

Gniazdo SIMTak, Mini SIM

Download/Upload100Mbit/s i 50 Mbit/s

Obsługiwane pasma20 (791 – 862 MHz), 3 (1.710 – 1.880 MHz), 7 (2.500 – 2.690 MHz)

Anteny zewnętrzneTak, złącze SMA

Standard WLANN (2,4 GHz)

Prędkość WLANdo 450 Mbit/s (N)

Porty LAN4x Gigabit LAN

Porty USB1x USB 2.0

Inteligentny domTak, do 10 gniazdek

Serwer multimediów (UPnP AV)Tak

Sieć dla gościTak

Kontrola rodzicielskaTak

Centralka telefonicznaTak (VoIP)

NAS – dysk sieciowyTak

Fax i automatyczna sekretarkaTak

Baza DECTTak

Porty telefoniczne1x analogowy

Serwer multimediów (UPnP AV)Tak

Sieć dla gościTak

VPN IPSecTak (do 12 tuneli)

Gwarancja5 LAT

Wymiary (dł. x szer. x wys.)210 x 155 x 25 mm

Pobór mocy6-8 W

Numer artykułu20002557

created by Orange Item
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 90 1140 2004 0000 3702 5933 4593
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1874 8830 0141
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Przesyłka kurierska 17,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 801 09 09 08
    Infolinia pomocy technicznej i doradztwo produktowe
  • 22 100 22 44
    Infolinia pomocy technicznej i doradztwo produktowe

zwroty

czas na zwrot: 31 dni

adres do zwrotu:
proICT
Janosika 11
60-195 Poznań
Polska
 
ZWROTY Czas na zwrot: 31 dni Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 31 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie: 60-195 Poznań, ul Janosika 11; - mailowo: allegro@fritzbox.com.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest do pobrania na stronie „Informacje od Sprzedającego”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń: - Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: 60-195 Poznań, ul Janosika 11. - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. - Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

REKLAMACJE Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: - pisemnie na adres: 60-195 Poznań, ul Janosika 11; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@fritzbox.com.pl; W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: 60-195 Poznań, ul Janosika 11. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców - Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. - Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: - stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej - postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej - bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) - platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: - http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; - http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz - http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.