Avensis T27 08- 1,6/1,8/2,0 chłodnica lutowana (6999473941)

8 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
190,00 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: KOBYŁKA, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: loro

opis

Chłodnica wody lutowana Toyota Avensis T27 08- 1,6i16V/1,8i16V/2,0i­16V


KONTAKT

FIRMA HANDLOWA - AMER
ELŻBIETA KOSZEWSKA
ul. Żwirki i Wigury 14
05-230 Kobyłka

NUMER KONTA:
50 1020 5558 1111 1602 3970 0050

tel. kom. : 661-516-000
E-MAIL : firma.amer@wp.pl
NIP: 524-001-06-44

PRACUJEMY W GODZINACH
PON-PT: 9.00 - 18.00
SOB: 9.00 - 16.00
Niedziela i święta
Sklep nieczynny

Kod producenta: 051-017-0053-B
MARKA: Toyota
MODEL: Avensis T27
ROK: 2008-
POJEMNOŚĆ SILNIKA: 1,6i16V/1,8i16V/2,0i16V
RODZAJ PALIWA: benzyna
TYP SKRZYNI: manualna i automatyczna
KLIMATYZACJA: tak i bez
WYMIARY MM: 600x376x16 mm
STAN: nowa
NUMER OEM: 16400-0D400
TECHNIKA WYKONANIA: chłodnica lutowana

Opis dodatkowy :

TOYOTA AVENSIS (T27#) (08-) 1.6 i 16V 1ZR-FAE 11/2008->
TOYOTA AVENSIS (T27#) (08-) 1.8 i 16V 2ZR-FAE 11/2008->
TOYOTA AVENSIS (T27#) (08-) 2.0 i 16V 3ZR-FAE 11/2008->
TOYOTA AVENSIS (T27#) (08-) 2.0 i 16V 3ZR-FE 11/2008->

POLSKA MARKA LORO TO WYSOKIEJ JAKOŚCI CZĘŚCI SAMOCHODOWE.
PRODUKOWANE SĄ ONE Z BARDZO DOBREJ JAKOŚCI MATERIAŁÓW.
PRZECHODZĄ RZETELNĄ KONTROLĘ JAKOŚCI CO SKUTKUJE DŁUGĄ ŻYWOTNOŚCIĄ.
TEN ZAMIENNIK SPEŁNIA WYMAGANIA ORYGINAŁU.


Gwarancja: każdy produkt objęty jest roczną gwarancją
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u AMER5 za co najmniej 1 000 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
21,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

FH Amer
Żwirki i Wigury 14
05-230 Kobyłka
email: firma.amer@wp.pl
tel.: 661516000

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 18:00
  • Sobota 09:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Firma Handlowa Amer
Żwirki i Wigury 14
05-230 Kobyłka
Dodatkowe informacje

 Wszystkie reklamacje prosimy zgłaszać pod adresem:  firma.amer@wp.pl

   REKLAMACJE Kupującemu przysługuje prawo reklamowania wadliwego towaru  stosownie do obowiązujących przepisów. W celu skorzystania z tych  uprawnień warto skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia  procedury reklamacyjnej, w szczególności ustalenia sposobu postępowania  Sprzedawcy w razie uwzględnienia reklamacji (np. naprawa towaru, wymiana  na nowy). Jeżeli pełnowartościowa sprzedana rzecz ma wadę, Kupujący -  Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od  umowy. Oświadczenia te złożyć należy na piśmie lub drogą elektroniczną  za pośrednictwem maila (w przypadku skorzystania przez Kupującego z tej  możliwości, Sprzedający prześle Kupującemu niezwłocznie potwierdzenie  otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku - pocztą  elektroniczną). Kupujący w przypadku reklamacji zobowiązany jest  odesłać rzecz wadliwą sprzedawcy. Koszt odesłania najtańszą drogą  zostanie Kupującemu - Konsumentowi zwrócony po uwzględnieniu reklamacji.  Sprzedawca bez zbędnej zwłoki, po zbadaniu rzeczy, może jednak, jeżeli  nie powoduje to nadmiernych niedogodności dla Kupującego, zamiast  uwzględnienia żądania Kupującego, wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad  albo wadę usunąć. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz  była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie  uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia  wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.  Wszelkie zwroty i przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą  przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.  Wszystkie powyższe zapisy nie dotyczą towarów sprzedawanych jako  produkty uszkodzone (stosownie opisane i prezentowane na oddzielnych  aukcjach). 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Firma Handlowa Amer
Żwirki i Wigury 14
05-230 Kobyłka

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: * pisemnie: ul. Żwirki i Wigury 14, 05-230 Kobyłka; * mailowo: firma.amer@wp.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest do pobrania na stronie „Informacje od Sprzedającego”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: * dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; * dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń: * Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Żwirki i Wigury 14, 05-230 Kobyłka. * Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. * Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: * Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. * Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: * świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; * w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; * w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; * w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; * w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe * dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; * dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, koszty zwracamy na konto.

O sprzedającym

AMER5
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1017

 

12

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 661516000
poniedziałek - piątek
sobota
09:00 - 18:00
09:00 - 14:00

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta AMER5 jest ELŻBIETA KOSZEWSKA prowadząca działalność gospodarczą pod firmą FIRMA HANDLOWA „AMER” KOSZEWSKA ELŻBIETA wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Żwirki i Wigury 14, 05-230 Kobyłka, NIP 5240010644, REGON 010290496.

Numer konta do wpłat:

PKO BP SA

PL - 50 1020 5558 1111 1602 3970 0050

Drogi Kupujący,

 zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego towaru oraz transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach towaru , o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz zawsze się z nami skontaktować korzystając z danych poniżej. 

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów. 

Pozostałe informacje

POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU Poniższy dokument reguluje zasady dokonywania zakupów u Sprzedawcy - Amer5. Warunki sprzedaży określają obowiązujące przepisy prawa, regulamin Allegro oraz możliwe indywidualne ustalenia między Sprzedawcą a Kupującym. Sprzedawcą zarejestrowanym na koncieAmer5 jest: Firma Handlowa Amer. Żwirki i Wigury 14, 05-230 Kobyłka, NIP: 524-001-06-44, adres e-mail: firma.amer@wp.pl. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie są fabrycznie NOWE. Towary sprzedawane na aukcjach sprzedawane są jako wyroby pełnowartościowe, lub jako towary uszkodzone. Informacja o rodzaju przedmiotu znajduje się na poszczególnych aukcjach. Wszystkie informacje uzyskane przez Sprzedawcę od producenta podane są w opisie aukcji. Ze względu na prowadzenie sprzedaży poprzez różne kanały dystrybucji, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy sprzedaży towaru ze względu na braki magazynie. PRZEBIEG TRANSAKCJI Kliknięcie przez Kupującego opcji "Kup Teraz" jest równoznaczne z zawarciem ze Sprzedawcą umowy sprzedaży i rodzi po stronie Kupującego obowiązek zapłaty za zakupiony towar i koszt jego przesyłki. Kliknięcie tego przycisku oznacza, że Kupujący wie, że powstaje po jego stronie obowiązek zapłaty na rzecz Sprzedawcy za zakupiony towar. Po dokonaniu zakupu, Kupujący dokonuje wyboru sposobu płatności oraz formę wysyłki. Opcje dostawy i ceny dostawy w danej opcji mogą się różnić w zależności od rodzaju zakupionego towaru. Są one zawsze podane w zdefiniowanym przez Allegro polu "Dostawa i płatność" bezpośrednio nad opisem aukcji. Dostępne są następujące formy płatności: "PayU" - to najszybszy, najtańszy i najprostszy sposób na finalizację transakcji. W sytuacji, gdy adres do wysyłki oraz dane Kupującego są takie same, oraz gdy Kupujący NIE prosi o fakturę wystarczy kliknąć na "Kup Teraz" i wybrać opcję płatności "PayU". Umożliwia to najszybszą wysyłkę towaru do Kupującego, jeszcze przed faktycznym zaksięgowaniem pieniędzy na naszym koncie. Przedpłata przelewem na konto 50 1020 5558 1111 1602 3970 0050 (Inteligo). W tytule przelewu należy podać login oraz numer aukcji z Allegro. W powyższym przypadku (bez zmiany danych do wysyłki i bez faktury – faktura wysyłana jest na życzenie klienta po zaksięgowaniu wpłaty) nie ma potrzeby wypełniania dodatkowych formularzy opcji dostawy innych niż formularz Allegro. Jeżeli dokonano zakupu na kilku aukcjach i zapłacono prawidłowy koszt wysyłki, Kupujący zobligowany jest przekazać o tym fakcie informację mailowo lub telefonicznie. W przypadku wpłacenia nieprawidłowej wymaganej kwoty, obsługa sklepu w godzinach pracy niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w formie wiadomości e-mail. Na płatność Sprzedawca oczekuje 7 dni od zakupu. Po upływie tego terminu transakcja zostaje anulowana a Sprzedawca występuje do serwisu Allegro o zwrot prowizji. Płatność za pobraniem - cenę zamówionego towaru powiększoną o koszt wysyłki należy uiścić przy odbiorze paczki u kuriera. W przypadku zmiany jakiegokolwiek z aspektów (zmiana formy zapłaty z "przedpłaty" na "pobranie", zmiana danych do wysyłki na inne niż dane Kupującego wpisane w profilu Allegro) po kliknięciu opcji „Kup Teraz”, oraz zatwierdzeniu zakupu poprzez kliknięcie opcji „Płacę”, Kupujący zobligowany jest do wypełnienia formularza pozakupowego poprzez odpowiedni wybór opcji, oraz ewentualnie wpisując w odpowiednie pola danych do faktury VAT. Potwierdzenie transakcji w inny sposób niż podany powyżej, lub wpisanie innych danych w tytule przelewu, może wydłużyć czas realizacji zamówienia. WYSYŁKA TOWARU Wysyłka paczek odbywa się tylko i wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Towar jest wysyłany zwykle tego samego dnia, gdy do godz. 14.00 nastąpi zaksięgowanie wpłaty, dokonanie płatności w systemie PayU lub wybór opcji płatność za pobraniem (płatność przy odbiorze), nie później niż w terminie 3 dni roboczych od tych zdarzeń. Przesyłki kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy DHL. Przy wysyłce paczki poprzez firmę kurierską niezbędny jest telefon kontaktowy do Kupującego. Znacznie przyspiesza to doręczenie paczki, a czasami bez niego takie doręczenie jest niemożliwe. Dlatego przypominamy o aktualizacji danych w profilu Allegro, a jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres - o podanie telefonu kontaktowego adresata (najlepiej komórkowy). Jeżeli w odpowiednim polu formularza zakupowego Kupujący nie wskaże innego adresu dostarczenia towaru - zostanie on wysłany na adres Kupującego z profilu Allegro. Dla zmiany adresu doręczenia paczki na inny niż adres Kupującego zdefiniowany w profilu Allegro nie jest wystarczające podanie go w tytule przelewu, danych do faktury albo w inny sposób. Do zmiany adresu doręczenia paczki wymagany jest kontakt na adres mailowy – firma.amer@wp.pl. Dane osobowe Kupującego udostępnienie przez system Allegro Sprzedającemu do realizacji umowy - w tym imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu nie są udostępniane żadnym innym podmiotom dla jakichkolwiek celów, w tym celów marketingowych. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia.  dokonaniu zakupu należy wypełnić pozakupowy formularz Allegro wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu zdefiniowane. Wiążąca dla stron jest cena widniejąca na aukcji w momencie kliknięcia przez Kupującego na "Kup Teraz". Koszty wysyłki towarów są zawsze podane na danej aukcji i nie podlegają negocjacjom. Koszty te mogą być wyższe od pobieranych przez firmę kurierską, ponieważ obejmują również koszty opakowania i ewentualnie zabezpieczenia towaru. Koszt wysyłki podany przy aukcji w zdefiniowanej przez Allegro sekcji (zakładce) "Dostawa i płatność" dotyczy 1 szt. (lub kpl., pary) przedmiotu z danej aukcji. W większości aukcji, w tej samej zakładce, podany jest dodatkowo koszt wysyłki większej ilości towaru tego samego rodzaju (np. lewej i prawej strony tej samej części wystawionych na dwóch różnych aukcjach). Przy zakupie większej ilości przedmiotów (niekoniecznie z tej samej aukcji) zazwyczaj mogą one być wysłane w jednej paczce. Jednak w takim przypadku koszt wysyłki należy ustalić ze Sprzedawcą poprzez e-maila – firma.amer@wp.pl. Uzależniony on będzie od wagi całej paczki, wielkości oraz kształtu. DOWÓD ZAKUPU Jako dowód zakupu wystawiany jest paragon lub faktura VAT  wedle życzenia. Kupujący powinien po dokonaniu zakupu wypełnić allegrowy formularz pozakupowy wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu zdefiniowane. Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku, gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody przesyłki. W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona, a została odebrana bez protokołu szkody reklamacja lub zwrot może nie zostać uznany.  W razie niepewności dotyczącej zakupu towaru warto przed zakupem skontaktować się ze Sprzedającym w celu weryfikacji poprawności wyboru towaru.