AVENGED SEVENFOLD biker brelok do kluczy ORYGINAŁ (6910610163)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
44,95 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,90 zł
  • List polecony priorytetowy 5,80 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Oryginalny licencyjny breloczek do kluczy AVENGED SEVENFOLD biker . Importowany.
Wykonany jest nowoczesną metodą z trwałego metalu, jest wytłaczany i barwiony termicznie - gwarantuje to długotrwałą odporność na ścieranie, zabrudzenia, prania itp Dla fanów REWELACJA !!!!!!.

Rozmiar: ok. 3,50 cm X 4,50 cm , grubość ok 2-3 mm

TOWAR WYSYŁAM W CIĄGU 12 GODZIN OD OTRZYMANIA POTWIERDZENIA ZAKUPU! Wszelkie dane (kontaktowe, nr konta) znajdą Państwo na stronie O mnie Zapraszam również na inne moje aukcje gdzie znajdą Państwo wiele innych ciekawych koszulek, bluz i gadżetów. W tym np. inne rzeczy dla fanów DOBREJ MUZY .

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
5,80 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
4,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

SWIAT MUZYKI - Jacek Żuromski
Wszystkich Św. 43/4
71-457 SZCZECIN
Dodatkowe informacje

 KUPUJĄCY MA ZAWSZE RACJĘ !!! Każda uzasadniona reklamacja jest załatwiona na korzyść kupującego.

  1. Ewentualne reklamacje dotyczące zawartej umowy - Kupujący może składać wysyłając wiadomość e-mail do Sprzedającego na adres pzms@poczta.onet.pl
  2. Poprawnie  złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:  imię,  nazwisko,  adres, adres poczty e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  3. W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy. 
  4. Sklep  może jednak odmówić spełnienia tych żądań w  przypadku gdy: żądanie  wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla Sklepu – np.  ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru/braku u dystrybutora lub brak możliwości naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
  5. Pierwszym z działań sprzedawcy będzie próba naprawy reklamowanego produktu.
  6. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny lub jest to druga lub kolejna reklamacja tego samego towaru.
  7. Sprzedający rozpoznaje reklamację w ciągu 14dni, od momentu otrzymania jej w prawidłowej postaci
  8. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 
  9. Możliwość  skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:   www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumencki

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Jacek Żuromski
Wszystkich Św. 43/4
71-457 Szczecin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący