AUTOMATYCZNA LOKÓWKA PHILIPS HPS940 PROCARE CURL (6948850448)

10 monet
zakończona
289,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Przesyłka kurierska 5,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor dominujący: czarny
  • marka: Philips

opis

kontakt@wellshop.pl
+48 22 2501234

Automatyczna lokówka
Philips HPS940/00 ProCare

Stan: Modele powystawowe/zwroty od klientów, zniszczone opakowanie, w zestawach brak akcesorium do rozdzielania włosów


Automatyczna lokówka Philips ProCare tworzy niezmiennie piękne loki. Dzięki profesjonalnemu silnikowi bezszczotkowemu oraz podgrzewanemu, tytanowemu wałkowi ceramicznemu włosy są automatycznie nawijane, nagrzewane i podkręcane, tak aby uzyskać idealne loki za każdym razem.

Profesjonalne, samodzielne tworzenie pięknych loków - silnik bezszczotkowy i tytanowy wałek ceramiczny

  • Tytanowy wałek ceramiczny
  • Silnik bezszczotkowy
  • 3 ust. temperatury i 3 ust. czasu
  • Efekty stylizacji jak w salonie
399 zł
289 zł
Wysyłka od 0 zł

1. Cechy produktu


Profesjonalne, samodzielne tworzenie pięknych loków

Automatyczna lokówka Philips ProCare nawija włosy na rozgrzany wałek i za każdym razem tworzy doskonałe loki.




Tytanowy wałek ceramiczny

Profesjonalny tytanowy wałek gładko przesuwa się po włosach, szybko je podkręca i nadaje im piękny blask. Tytanowo-ceramiczna powłoka wałka doskonale przewodzi ciepło, a dzięki niezwykle gładkiej powierzchni umożliwia uzyskanie idealnych loków.




Profesjonalny silnik bezszczotkowy

Trwały, profesjonalny silnik bezszczotkowy umożliwia skręcanie włosów w różnych kierunkach. Pozwala idealnie równo podkręcić loki w prawą i w lewą stroną, tak aby uzyskać w pełni symetryczną stylizację. Można również użyć funkcji naprzemiennego kręcenia, aby połączyć oba kierunki i uzyskać naturalny wygląd.




3 ust. temperatury i 3 ust. czasu do bardziej lub mniej skręconych loków

3 ustawienia temperatury (170°C - 190°C - 210°C) i 3 ustawienia czasu stylizacji (12 s - 10 s - 8 s) umożliwiają uzyskanie dowolnego typu loków — zarówno mocno, jak i luźno skręconych. Wybierz temperaturę dostosowaną do swojego typu włosów i zastosuj odpowiednie ustawienie czasu, aby uzyskać loki, jakich oczekujesz.




Krótki czas nagrzewania: 30 sekund

Grzałka o wysokiej mocy zapewnia krótki czas nagrzewania. Urządzenie jest gotowe do pracy w 30 sekund.




Przewód o długości 2 m z obrotowym połączeniem

Przewód o długości 2 m (stosowanej w salonach fryzjerskich), zapewnia wysoki komfort użytkowania. Ten wysokiej jakości przewód ułatwia używanie automatycznej lokówki Philips ProCare w dowolnym miejscu oraz zapewnia swobodę podczas układania wymarzonej fryzury.




Regulowany kierunek kręcenia

3 regulowane kierunki kręcenia (w lewo, w prawo i na przemian). Kręcenie w prawo i w lewo umożliwia uzyskanie idealnej symetrii, a funkcja automatycznego kręcenia pozwala połączyć oba kierunki i uzyskać naturalny wygląd.




Łatwe tworzenie loków — nawet z tyłu

Automatyczna lokówka Philips ProCare ma ergonomiczną i czułą konstrukcję, która ułatwia tworzenie i układanie loków, nawet z tyłu głowy.


Komora z izolacją ciepła chroniąca przed przypadkowym oparzeniem dłoni

Wyjątkowa komora z izolacją ciepła chroni przed ryzykiem poparzenia podczas stylizacji. W przeciwieństwie do tradycyjnych lokówek automatyczna lokówka Philips ProCare chroni również dłonie przed przypadkowym oparzeniem.

2. Zdjęcia



3. Dane techniczne

Dane techniczne

Specyfikacja
  • Napięcie: 110–240 V
  • Ustawienia temperatury: 210°C - 190°C - 170°C
  • Czas nagrzewania: < 30 sekund
  • Długość przewodu: 2.0 m
  • Maksymalna temperatura: 210 °C
  • Silnik: Silnik bezszczotkowy
  • 3 kierunki kręcenia: W prawo - na przemian - w lewo
  • Ustawienia czasu: 12 s - 10 s - 8 s
  • Obrotowe połączenie przewodu sieciowego: Tak
  • Powłoka tytanowo-ceramiczna: Tak
  • Automatyczne wyłączanie: po 60 min
  • Dźwiękowy wskaźnik gotowości loków: Tak
  • Uchwyt do zawieszania: Tak
Akcesoria
  • UWAGA W ZESTAWACH MOŻE BRAKOWAĆ PONIŻSZYCH AKCESORIÓW (Akcesorium do czyszczenia wałka, Akcesorium do rozdzielania pasm włosów)
Gwarancja 2 lata

4. Dostawa i gwarancja

Dostawa

Wybierz wymarzony produkt

Złóż zamówienie i potwierdź * je do godziny 14:00

Tego samego dnia wysyłamy produkt

Następnego dnia masz już zamówiony produkt u siebie **

* Potwierdzenie oznacza wpłynięcie wpłaty PayU, przelewu tradycyjnego lub wybranie pobrania w formularzu dostawy
** Dotyczy 99% zamówień z wysyłką kurierem lub paczkomatami.

Gwarancja
  • Wszystkie sprzedawane przez nas towary pochodzą bezpośrednio od producenta lub dystrybutora. Dzięki temu masz pewność, że kupujesz sprzęt z pełnym i bezproblemowym wsparciem technicznym.

  • Produkt posiada 24 miesiące gwarancji producenta realizowanej na podstawie dowodu zakupu, który dołączamy do każdego zamówienia.

  • Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu - paragon. Na życzenie wystawiana jest Faktura VAT.

5. Odbiór osobisty


0 zł
za odbiór osobisty w naszym salonie.

Warszawa, Sienna 61

Godziny pracy:

Pon. 10:00 - 18:00
Wt. 10:00 - 18:00
Śr. 10:00 - 18:00
Czw. 10:00 - 18:00
Pt. 10:00 - 18:00

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
5,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Warszawa Centrum
Sienna 61
00-820 Warszawa
woj. mazowieckie
email: kontakt@wellshop.pl
tel.: 22 2501234

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

wellshop.pl
Sienna 61
00-820 Warszawa
Dodatkowe informacje

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).


Procedura reklmacji:

1. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: 

kontakt@wellshop.pl lub  korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Aukcji, bądź w formie pisemnej kierując reklamację na adres: wellshop.pl Sienna 61 00-820  Warszawa.


2.Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:  Twoje imię i nazwisko oraz adres, numer oferty na Allegro oraz datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, a także przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 


3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 


4.Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

Przesyłany sprzęt powinien także być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn  nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 


UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 


Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

wellshop.pl
Sienna 61
00-820 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej.


2. Termin na odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.


3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres:

wellshop.pl Sienna 61 00-820 Warszawa lub na adres e-mail: kontakt@wellshop.pl 

Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na załączonym wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 


4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość.


5. Sprzedawca wstrzymuje  się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: wellshop.pl Sienna 61 00-820 Warszawa


7. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.


8. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Aukcji.


9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.


10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


11. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.


12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


O sprzedającym
wellshop_pl
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

4200

 

17

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 222501234
  • 222994434
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Odbiory osobiste odbywają się na Siennej 61 od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18. Płatność na miejscu tylko gotówką. W przypadku chęci zapłaty kartą proszę skorzystać z odbioru osobistego po przedpłacie Payu.