AURELL SPORT MEN CHATLER 100ml. (6482683208)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
20,00 zł
z 99 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Lichnowy
  • stan: nowy
Przedmiot aukcji
AURELL SPORT MEN CHATLER 100ml.

Opis produktu:

Woda alternatywna znanych markowych perfum,idealnie skomponowana pod względem zapachu i wyglądu. W naszej ofercie mamy ok. 1000 zapachów,szukasz konkretnej wody?

Zadzwoń 535 028 913

Nuta głowy:mandarynka,pom­arańcza,neroli,wetiw­er

Nuta serca:bób tonka,migdały,czarny pieprz

Nuta podstawy:wetiwer,drz­ewo sandałowe ambra,wanilia,cedr

Krótko o nas

Na naszych aukcjach znajdziecie Państwo wody toaletowe, perfumy,kosmetyki profesjonalne. Oferujemy produkty wysokiej jakości w przystępnych cenach. W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości prosimy o kontakt na pewno pomożemy.

Informacje ogólne
Kontakt

FHU PIOTR LAURYN

Szymankowo

ul. Bohaterów Września 1939 roku 15A

82-224 Lichnowy

tel. 535-028-913

e-mail: ibizakosmetyki@o2.pl

Wysyłka

Poczta Polska list polecony

(wpłata na konto)

1 perfum - 8,00zł

Kurier (wpłata na konto)

koszt wysyłki - 13,00zł

Kurier (za pobraniem)

koszt wysyłki - 16,00zł

Wybierając kuriera za przesyłkę płacisz tylko raz!

Płatność

FHU PIOTR LAURYN

ul. Bohaterów Września 1939 roku 15A

82-224 Lichnowy

Nr konta: BPH

44 1060 0076 0000 3080 0141 0313

W przypadku płatności przelewem prosimy o podanie w tytule przelewu nazwy konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej transakcji.

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.


Dodano 2016-09-12 13:10

© AllegroOferty.pl



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank BPH S.A. 44 1060 0076 0000 3080 0141 0313
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sklep "ibizakosmetyki" zajmuje się sprzedażą alternatywnych wód toaletowych i perfumowanych znanych światowych producentów.W naszej ofercie posiadamy ok.1000 różnych zapachów idealnie skomponowanych pod względem zapachu i wyglądu. W zeszłym roku nasz sklep poszerzył ofertę o artykuły do stylizacji i pielęgnacji paznokci. Jeżeli szukacie Państwo konkretnej wody,a nie ma jej na naszych aukcjach,proszę o telefon 535-028-913 Piotr.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

VII. Reklamacje dotyczące Towarów Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres FHU Piotr Lauryn, ul. Bohaterów Września 1939 roku 15a, 82-224 Szymankowo. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.

pozostałe informacje

Regulamin Oficjalnego Sklepu Internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl I. Postanowienia ogólne 1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl przez FHU Piotr Lauryn. 2. Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez: adres poczty elektronicznej ibizakosmetyki@o2.pl, telefonicznie pod numerem 535028913, formularz zgłoszeniowy dostępny w zakładce „pytanie do sprzedającego”. II. Definicje Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają: Allegro.pl - Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796, NIP 527-25-25-995, REGON 140762508; Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu; Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.); Regulamin – niniejszy dokument; Sklep Internetowy (Sklep) – Sklep internetowy prowadzony w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl przez Sprzedawcę; Sprzedawca – Piotr Lauryn prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FHU Piotr Lauryn, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, pod adresem ul. Bohaterów Września 1939 roku 15a, 82-224 Szymankowo, NIP: 5792259330, REGON: 364935289; Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym, których opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów; Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem; Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827). III. Zasady korzystania ze Sklepu Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie. Klient zobowiązany jest w szczególności do: niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń, niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam), korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy, korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego, korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, postanowieniami regulaminów serwisu www.allegro.pl, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet. Klient może korzystać ze Sklepu jedynie na zasadach wskazanych w niniejszym dokumencie oraz regulaminach Allegro.pl, które są dostępne w serwisie www.allegro.pl. IV. Dostawa Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów: za pośrednictwem firmy kurierskiej, za pośrednictwem operatora pocztowego. Dostawa Towarów odbywa się na adres wskazany przez Klienta. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy. Termin dostawy i realizacji zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. V ppkt. 2. Sprzedawca,dostarcza wraz z Towarem paragon,nie wystawia faktury vat. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 5561 -5565 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. V. Ceny i metody płatności Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Klient może wybrać następujące metody płatności: przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia); gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy); płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia). Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. V.Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru. VI. Dane osobowe Administratorem Danych Osobowych Klientów Sklepu Internetowego w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Sprzedawca. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2014.1182) wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne, w tym o charakterze programistycznym i organizacyjnym zapewniające ochronę przetwarzanych danych, w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, ujawnieniem, utraceniem i zniszczeniem, nieuprawnioną modyfikacją, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. X. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży; jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą; może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod adresem email: porady@dlakonsumentow.pl; może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. VII. Postanowienia końcowe Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie i regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. Regulamin wchodzi w życie z dniem 2016-08-02