AUDI A4 B5 1.6B CHŁODNICA WODY CZĘŚCI (6482944203)

11 dni do końca
cena kup teraz
90,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Brzesko
  • stan: używany
  • producent części: inny
Witam na mojej aukcji,
posiadam do sprzedania AUDI A4 B5 1.6B
na części mechaniczne oraz blacharskie: silnik, skrzynia i wiele części blacharskich, wyposażenie wnętrza...

Przedmiotem tej aukcji jest: CHŁODNICA WODY
Na moich pozostałych aukcjach znajduje się więcej części do tego samochodu,

ZAPRASZAM NA MOJE INNE AUKCJE!!!


w ofercie sklepu allegro posiadamy duży wybór części do

samochodów osobowych oraz ciężarowych praktycznie wszystkich marek: MERCEDES, VOLVO, RENAULT, IVECO, DAF, STAR, BMW, MAZDA, CITROEN, FORD, HONDA, PEUGEOT, SEAT, SKODA, TOYOTA, VW, MERCEDES, FIAT, OPEL, AUDI I WIELE WIĘCEJ!!!

KONTAKT 603 582 048
nie sprzedaję koloru ! części są używane ! więc noszą ślady użytkowania !

1) Uzgodnij szczegóły techniczne - model wersje i rok auta oraz numer części - jeśli ich nie uzgodnisz a zalicytujesz robisz to na swoje ryzyko - Pamiętaj przesyłki i prowizje pokrywasz Ty !!

2) Nie przyjmuję reklamacji jeśli przed zalicytowaniem nie upewnisz się że to na 100% to co potrzebujesz, a stwierdzenie wydawało mi się - nie jest podstawą do reklamacji. Ostatnio coraz częściej zdarzają się laicy - którzy wiedzą lepiej bo im koledzy podpowiedzieli.
3) Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej (nawet jeśli przesyłka wygląda na nieuszkodzoną!!) w momencie doręczenia przesyłki (sprawdzić czy niema uszkodzenia towaru). W przypadku usterki należy od razu w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz posiada kurier).

4) Uszkodzenia stwierdzone po odjeździe kuriera nie będą rozpatrywane i nie mają prawa do roszczeń.

5) W przypadku otrzymania paczki uszkodzonej prosimy o niezwłoczny kontakt i wypełnienie w obecności kuriera protokołu zniszczenia przesyłki. Jest to jedyną podstawą do ubiegania się o odszkodowanie od firmy Kurierskiej lub Poczty. Reklamacje po odebraniu przesyłki nie będą uwzględniane !!

7) Wszelkie reklamacje należy zgłaszać telefonicznie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zakupu celem uzgodnienia warunków wymiany bądź zwrotu.

8) UWAGA: Nie odbieramy paczek pobraniowych, które nie zostały przez nas zamówione!!!

9) Pieniądze za zwrócony towar wpłacamy na konto!!!

10) Paczki wysyłam tylko Kurierem Siódemka bądź Pocztą Polską – zawsze z możliwością sprawdzenia zawartości. Koszty przesyłki obejmują koszty transportu, opakowania i pracy –nie chcesz ich ponosić - odbierz towar osobiście - a nie twierdź, że poczta kosztuje tyle i tyle
Staramy się wysyłać najtańszymi przesyłkami - lecz czasem lepiej wybrać droższą ale np. szybszą lub ubezpieczoną przesyłkę. Ustal to z nami przed zalicytowaniem.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
MEGAMOT
Szczepanowska 61
32-800 Brzesko
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, wysyłając do niego uzupełniony formularz zwrotu, którego wzór znajduje się pod adresem: http://www.docdroid.net/mgie/formularz-zwrotu-2014.pdf.html. Przesyłkę wraz z formularzem i dowodem zakupu należy nadać bez pobrania na adres MEGAMOT Mieczysław Hebda, ul. Szczepanowska 61, 32-800 Brzesko Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem damian@megamot.eu, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Oświadczam, iż zobowiązuję się do dostarczenia rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.