AUDI A3 8V TYLNA LEWA LAMPA L 8V4 945 095D (6912020668)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
299,99 zł
Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska 24,00 zł
  • Czechy 150,00 zł
Zakupy od 9 999,99 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: TARNOWSKIE GÓRY, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: lewe
  • producent części: audi (oryginalne OEM)

opis

Lampa lewa tył do samochodu:

AUDI A3 8V

kod produktu  L 8V4 945 095D

 Stan jak nowa.

Podana cena jest ceną netto należy do ceny  doliczyć 23% VAT 

KONTAKT: 

Tomasz     +48 665 980 032 

Marek       +48 665 400 032

Katarzyna  +48 570 000 032

Orest        +380 68 514 17 86 (Polski i Ukraiński)

Wszystkie części w naszym sklepie posiadają udokumentowane pochodzenie.

Dzięki temu mogą być montowane oraz kodowane w systemach on-line autoryzowanych serwisów.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: TARNOWSKIE GÓRY, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u PrintGrooup za co najmniej 9 999,99 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
24,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
200,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
250,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

F.H.U. Print Grooup
42-600 Tarnowskie Góry
woj. śląskie
email: biuro@printgrooup.pl
tel.: +48 570 000 032

  • wtorek - czwartek 09:00 - 15:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

FHU PRINT GROOUP
Adama Mickiewicza 2-4
42-600 Tarnowskie Góry
Dodatkowe informacje

 

Zasady reklamacji i zwrotów towarów zakupionych w firmie F.H.U. Print Grooup Katarzyna Kulak

Podstawą do uwzględnienia gwarancji jest dostarczenie karty gwarancyjnej. Jeśli producent nie wystawia na dany wyrób karty gwarancyjnej, wystarczającym dokumentem jest kopia dowodu zakupu.


1. Warunki gwarancji i reklamacji w firmie F.H.U. Print Grooup Katarzyna Kulak


1.1.
Gwarancja trwa 24 miesiące od daty sprzedaży, z wyjątkiem towarów z działu 'Wyprzedaż', dla których udzielamy gwarancji 12-miesięcznej.

1.2.
Plomby gwarancyjne nie mogą być zerwane lub uszkodzone.

1.3.
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, np. wywołane zalaniem. Gwarancji nie podlegają urządzenia zmodyfikowane przez użytkownika, np. z uciętymi lub przerobionymi wtykami.

1.4.
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi, przepięciami lub zalaniami.

1.5.
Urządzenie, w których wgrano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż zalecane przez producenta nie podlegają gwarancji.

1.6.
Do zgłoszenia gwarancyjnego wymagana jest w pełni wypełniona karta zgłoszenia oraz kompletny towar. 

1.7.
Zgłoszenie reklamacyjne może nie zostać skierowane do realizacji, jeśli karta zgłoszenia nie będzie poprawnie wypełniona, a w szczególności jeśli nie będą podane objawy uszkodzenia lub jeśli reklamowany towar będzie niekompletny.

1.8.
Firma PRINT GROOUP zastrzega sobie prawo do naprawy odpłatnej, po wcześniejszym poinformowaniu o tym kontrahenta, w przypadku stwierdzenia, iż urządzenie było eksploatowane nieprawidłowo, a zwłaszcza jeśli uszkodzenia spowodowane były wyładowaniami atmosferycznymi lub przepięciami.

1.9.
Firma DIPOL nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z nieprawidłowej pracy lub jej zaniechania przez sprzedawane produkty. W szczególności dotyczy to urządzeń i oprogramowania telewizji przemysłowej i instalacji telewizji przemysłowych.

1.10.
Programy komputerowe sprzedawane są bez gwarancji odnośnie ich pracy lub walorów użytkowych, a w szczególności nie gwarantuje się ich pracy na komputerze użytkownika ani z oprogramowaniem przez niego używanym.

1.11.
Nie gwarantuje się kompatybilności sprzedawanych produktów z innymi produktami.


2. Szczegółowe zasady reklamacji.


2.1. Przesyłki

2.1.1.
Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.

2.1.2.
Należy zawsze sprawdzać stan przesyłki w obecności kuriera, który ją dostarczył.

2.1.3.
Gdy w czasie odbioru przesyłki okaże się, że opakowanie jest uszkodzone w stopniu takim, że również towar w nim zawarty może być uszkodzony, nie należy przyjmować przesyłki, a na liście przewozowym należy dopisać adnotację o jej szkodzeniu.

2.1.4.
Po przyjęciu przesyłki należy ją rozpakować w obecności kuriera i sprawdzić jaki jest stan towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy spisać protokół reklamacyjny (druk powinien posiadać ze sobą kurier), złożyć go u kuriera, a jego kopię przesłać niezwłocznie do nas faksem na nr: 12 686 02 11 w. 7 bądź mailem: biuro@printgrooup.pl, wpisując w temacie wiadomości tekst: SERWIS - REKLAMACJA.
Stanowi to podstawę do szybkiego załatwienia reklamacji i wysyłki nowego towaru.


2.2. Gdy chcemy skorzystać z prawa zwrotu.

2.2.1.
Kontrahent ma prawo do dokonania zwrotu wysyłkowo zakupionego towaru bez względu na przyczynę, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
Dotyczy to zakupu dokonanego przez kontrahenta detalicznego (konsumenta), nie dotyczy to natomiast podmiotów gospodarczych (firm).

2.2.2.
Kontrahent ma prawo rozpakować zakupiony towar i sprawdzić, czy spełnia jego oczekiwania.

2.2.3.
Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania wynikłych z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 2.2.2. i znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.

2.2.4.
Kontrahent zwracający towar winien go odesłać na własny koszt, załączając kopię dowodu zakupu towaru, kartę gwarancyjną, jeśli ją wydano przy zakupie oraz Oświadczenie o odstąpieniu od UMOWY, wraz z informacją czy zwrot pieniędzy ma być dokonany poprzez kompensatę wartości kolejnego, będącego w trakcie realizacji zamówienia, czy przelewem na podane konto.

2.2.5.
Zwracany towar musi zostać starannie zapakowany celem zabezpieczenia go przed uszkodzeniem podczas transportu. Do towaru należy dołączyć dokładny opis zwracanych rzeczy: kod towaru (z dokumentu sprzedaży), pełna nazwa, ilość sztuk oraz adres zwrotny. Na paczce koniecznie należy umieścić napis "ZWROT".

2.2.6.
Prawo odstąpienia od zawartej umowy nie przysługuje kontrahentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli właściciel sklepu wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą kontrahenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez właściciela sklepu utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi właściciel sklepu nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji kontrahenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której kontrahent wyraźnie żądał, aby właściciel sklepu do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli właściciel sklepu świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania kontrahent żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje kontrahentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
10) zawartej w drodze aukcji publicznej;
11) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą kontrahenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez właściciela sklepu o utracie prawa odstąpienia od umowy.


2.3. Towar niesprawny.

2.3.1. Wady przed rozpoczęciem eksploatacji.

2.3.1.1.
Kontrahent ma prawo rozpakować zakupiony towar i sprawdzić, czy spełnia jego oczekiwania.


2.3.1.3.
Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu, starannie zapakowany, z wypełnioną kartą zgłoszenia, kopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną, jeśli ją wydano przy zakupie. Na paczce koniecznie należy umieścić napis "PRZEDSPRZEDAŻ-SERWIS".

2.3.1.4.
Jeżeli niesprawne urządzenie nie nosi śladów użytkowania wynikłych z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 2.3.1.1., jest kompletne i posiada nieuszkodzone opakowanie, to towar wymienimy na pełnowartościowy i wyślemy na nasz koszt lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy pieniądze.

2.3.1.5.
Jeżeli niesprawne urządzenie nosi ślady użytkowania wynikłe z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 2.3.1.1. lub nie jest kompletne, albo posiada uszkodzone opakowanie, lub z innych względów nie nadaje się do wymiany, to towar zostanie naprawiony w najkrótszym możliwym terminie i wysłany do kontrahenta na nasz koszt.


2.3.2. Gdy towar ulegnie uszkodzeniu w czasie eksploatacji.

2.3.2.1.
Gdy uszkodzone urządzenie odsyłane jest do naprawy gwarancyjnej (tzn. niesprawność nastąpiła w wyniku wewnętrznego uszkodzenia, a nie działania siły zewnętrznej) należy wysłać je na własny koszt. Urządzenia wysyłane na koszt firmy Print Grooup nie będą odbierane, chyba, że zostanie inaczej uzgodnione z Działem Serwisu.

2.3.2.2.
Jeżeli odesłane urządzenie nie zostanie zakwalifikowane do naprawy gwarancyjnej, to zostaną naliczone koszty naprawy.

2.3.2.3.
Jeżeli zostanie stwierdzone, iż towar jest nieuszkodzony, a niesprawność wynikała z nieumiejętności obsługi urządzenia, zostanie on odesłany na koszt kontrahenta z doliczeniem 15 do 100 zł netto kosztu obsługi serwisowej, zależnie od zakresu czynności serwisowych - testowania sprzętu.

2.3.2.4.
Reklamowane urządzenia powinny być odsyłane kompletne (to znaczy np. jeśli uszkodzeniu uległ tuner, to należy go odesłać wraz z pilotem) i starannie zapakowane, w oryginalnym opakowaniu, wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia, kopią dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną, jeśli ją wydano przy zakupie. Na paczce koniecznie należy umieścić napis "SERWIS".

2.3.2.6.
W przypadku uzasadnionej reklamacji urządzenie zostanie naprawione w najkrótszym możliwym terminie i wysłane do kontrahenta na nasz koszt.

2.3.2.7.
Jeżeli nie uda się urządzenia naprawić, ani wymienić na nowe, zwrócimy pieniądze.

Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r. Poz. 827 oraz Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. z późniejszymi zmianami - KODEKS CYWILN

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FHU Print Grooup
Adama Mickiewicz 2-4
42-600 Tarnowskie Góry

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Zasady reklamacji i zwrotów towarów zakupionych w firmie F.H.U. Print Grooup Katarzyna Kulak

Podstawą do uwzględnienia gwarancji jest dostarczenie karty gwarancyjnej. Jeśli producent nie wystawia na dany wyrób karty gwarancyjnej, wystarczającym dokumentem jest kopia dowodu zakupu.   1. Warunki gwarancji i reklamacji w firmie F.H.U. Print Grooup Katarzyna Kulak   1.1. Gwarancja trwa 24 miesiące od daty sprzedaży, z wyjątkiem towarów z działu 'Wyprzedaż', dla których udzielamy gwarancji 12-miesięcznej.  

1.2. Plomby gwarancyjne nie mogą być zerwane lub uszkodzone.  

1.3. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, np. wywołane zalaniem. Gwarancji nie podlegają urządzenia zmodyfikowane przez użytkownika, np. z uciętymi lub przerobionymi wtykami.  

1.4. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi, przepięciami lub zalaniami.  

1.5. Urządzenie, w których wgrano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż zalecane przez producenta nie podlegają gwarancji.  

1.6. Do zgłoszenia gwarancyjnego wymagana jest w pełni wypełniona karta zgłoszenia oraz kompletny towar. 

1.7. Zgłoszenie reklamacyjne może nie zostać skierowane do realizacji, jeśli karta zgłoszenia nie będzie poprawnie wypełniona, a w szczególności jeśli nie będą podane objawy uszkodzenia lub jeśli reklamowany towar będzie niekompletny.  

1.8. Firma PRINT GROOUP zastrzega sobie prawo do naprawy odpłatnej, po wcześniejszym poinformowaniu o tym kontrahenta, w przypadku stwierdzenia, iż urządzenie było eksploatowane nieprawidłowo, a zwłaszcza jeśli uszkodzenia spowodowane były wyładowaniami atmosferycznymi lub przepięciami.  

1.9. Firma DIPOL nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z nieprawidłowej pracy lub jej zaniechania przez sprzedawane produkty. W szczególności dotyczy to urządzeń i oprogramowania telewizji przemysłowej i instalacji telewizji przemysłowych.  

1.10. Programy komputerowe sprzedawane są bez gwarancji odnośnie ich pracy lub walorów użytkowych, a w szczególności nie gwarantuje się ich pracy na komputerze użytkownika ani z oprogramowaniem przez niego używanym.  

1.11. Nie gwarantuje się kompatybilności sprzedawanych produktów z innymi produktami.   2. Szczegółowe zasady reklamacji.   2.1. Przesyłki  

2.1.1. Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.  

2.1.2. Należy zawsze sprawdzać stan przesyłki w obecności kuriera, który ją dostarczył. 

2.1.3. Gdy w czasie odbioru przesyłki okaże się, że opakowanie jest uszkodzone w stopniu takim, że również towar w nim zawarty może być uszkodzony, nie należy przyjmować przesyłki, a na liście przewozowym należy dopisać adnotację o jej szkodzeniu.  

2.1.4. Po przyjęciu przesyłki należy ją rozpakować w obecności kuriera i sprawdzić jaki jest stan towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy spisać protokół reklamacyjny (druk powinien posiadać ze sobą kurier), złożyć go u kuriera, a jego kopię przesłać niezwłocznie do nas faksem na nr: 12 686 02 11 w. 7 bądź mailem: biuro@printgrooup.pl, wpisując w temacie wiadomości tekst: SERWIS - REKLAMACJA. Stanowi to podstawę do szybkiego załatwienia reklamacji i wysyłki nowego towaru.   2.2. Gdy chcemy skorzystać z prawa zwrotu.  

2.2.1. Kontrahent ma prawo do dokonania zwrotu wysyłkowo zakupionego towaru bez względu na przyczynę, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Dotyczy to zakupu dokonanego przez kontrahenta detalicznego (konsumenta), nie dotyczy to natomiast podmiotów gospodarczych (firm).  

2.2.2. Kontrahent ma prawo rozpakować zakupiony towar i sprawdzić, czy spełnia jego oczekiwania.  

2.2.3. Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania wynikłych z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 2.2.2. i znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.  

2.2.4. Kontrahent zwracający towar winien go odesłać na własny koszt, załączając kopię dowodu zakupu towaru, kartę gwarancyjną, jeśli ją wydano przy zakupie oraz Oświadczenie o odstąpieniu od UMOWY, wraz z informacją czy zwrot pieniędzy ma być dokonany poprzez kompensatę wartości kolejnego, będącego w trakcie realizacji zamówienia, czy przelewem na podane konto.  

2.2.5. Zwracany towar musi zostać starannie zapakowany celem zabezpieczenia go przed uszkodzeniem podczas transportu. Do towaru należy dołączyć dokładny opis zwracanych rzeczy: kod towaru (z dokumentu sprzedaży), pełna nazwa, ilość sztuk oraz adres zwrotny. Na paczce koniecznie należy umieścić napis "ZWROT".  

2.2.6. Prawo odstąpienia od zawartej umowy nie przysługuje kontrahentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli właściciel sklepu wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą kontrahenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez właściciela sklepu utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi właściciel sklepu nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji kontrahenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której kontrahent wyraźnie żądał, aby właściciel sklepu do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli właściciel sklepu świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania kontrahent żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje kontrahentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 10) zawartej w drodze aukcji publicznej; 11) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą kontrahenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez właściciela sklepu o utracie prawa odstąpienia od umowy.   2.3. Towar niesprawny.  

2.3.1. Wady przed rozpoczęciem eksploatacji.  

2.3.1.1. Kontrahent ma prawo rozpakować zakupiony towar i sprawdzić, czy spełnia jego oczekiwania.  

2.3.1.3. Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu, starannie zapakowany, z wypełnioną kartą zgłoszenia, kopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną, jeśli ją wydano przy zakupie. Na paczce koniecznie należy umieścić napis "PRZEDSPRZEDAŻ-SERWIS".  

2.3.1.4. Jeżeli niesprawne urządzenie nie nosi śladów użytkowania wynikłych z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 2.3.1.1., jest kompletne i posiada nieuszkodzone opakowanie, to towar wymienimy na pełnowartościowy i wyślemy na nasz koszt lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy pieniądze.  

2.3.1.5. Jeżeli niesprawne urządzenie nosi ślady użytkowania wynikłe z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 2.3.1.1. lub nie jest kompletne, albo posiada uszkodzone opakowanie, lub z innych względów nie nadaje się do wymiany, to towar zostanie naprawiony w najkrótszym możliwym terminie i wysłany do kontrahenta na nasz koszt.  

2.3.2. Gdy towar ulegnie uszkodzeniu w czasie eksploatacji.  

2.3.2.1. Gdy uszkodzone urządzenie odsyłane jest do naprawy gwarancyjnej (tzn. niesprawność nastąpiła w wyniku wewnętrznego uszkodzenia, a nie działania siły zewnętrznej) należy wysłać je na własny koszt. Urządzenia wysyłane na koszt firmy Print Grooup nie będą odbierane, chyba, że zostanie inaczej uzgodnione z Działem Serwisu.  

2.3.2.2. Jeżeli odesłane urządzenie nie zostanie zakwalifikowane do naprawy gwarancyjnej, to zostaną naliczone koszty naprawy.  

2.3.2.3. Jeżeli zostanie stwierdzone, iż towar jest nieuszkodzony, a niesprawność wynikała z nieumiejętności obsługi urządzenia, zostanie on odesłany na koszt kontrahenta z doliczeniem 15 do 100 zł netto kosztu obsługi serwisowej, zależnie od zakresu czynności serwisowych - testowania sprzętu.  

2.3.2.4. Reklamowane urządzenia powinny być odsyłane kompletne (to znaczy np. jeśli uszkodzeniu uległ tuner, to należy go odesłać wraz z pilotem) i starannie zapakowane, w oryginalnym opakowaniu, wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia, kopią dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną, jeśli ją wydano przy zakupie. Na paczce koniecznie należy umieścić napis "SERWIS".   

2.3.2.6. W przypadku uzasadnionej reklamacji urządzenie zostanie naprawione w najkrótszym możliwym terminie i wysłane do kontrahenta na nasz koszt.  

2.3.2.7. Jeżeli nie uda się urządzenia naprawić, ani wymienić na nowe, zwrócimy pieniądze.  

Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r. Poz. 827 oraz Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. z późniejszymi zmianami - KODEKS CYWILN

O sprzedającym
PrintGrooup
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

28

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

  • 0048 570 000 032
  • 0048 665 400 032
poniedziałek - wtorek
zamknięte
środa - czwartek
09:00 - 15:00
piątek - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

F.H.U. Print Grooup Katarzyna Kulak

ul. Doniecka 7/f3

42-612 Tarnowskie Góry NIP PL 645 215 62 29

Pozostałe informacje

email: biuro@printgrooup.pl
telefon: 0048 570 000 032
telefon: 0048 665 400 032