AUDI 80 B3 B4 86-96 MIGACZ KIERUNKOWSKAZ LEWY (6483962002)

8 dni do końca
cena kup teraz
18,00 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Rzeszów
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: audi


tel.: 667 549 121 ; 667 549 161 e-mail: speedline24@interia.­pl Kontakt telefoniczny w godzinach od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do soboty.



Migacz przedni lewy

Pasuje do:

AUDI 80 B3, B4 OD 1986R. DO 1996R.



Produkt to wysokiej jakości zamiennik wyprodukowany na wzór oryginału.



Na każdy produkt wystawiamy paragon

lub na życzenie klienta fakturę VAT.

Każda sprzedawana przez nas część

jest fabrycznie nowa
i objęta jest 12 miesięczną gwarancją.

Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest dowód zakupu wystawiony przez nas.



W przypadku złożenia zamówienia do godziny 17 – towar jest wysyłany w ciągu 24 h
natomiast towar zamówiony po godzinie 17 wysyłamy w ciągu 48 h
z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.

Wszystkie wysyłane przez nas przedmioty są odpowiednio przygotowane i spakowane tak aby dotarły do klienta nieuszkodzone. Każdą przesyłkę należy obejrzeć w obecności kuriera.
W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić protokół uszkodzenia
i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
Formy płatności, opcje dostawy oraz koszty wysyłki znajdują się w zakładce "dostawa i płatność".



Zakaz kopiowania zdjęć oraz opisów z naszych aukcji. Każda próba nielegalnego wykorzystania będzie zgłaszana do odpowiednich służb. Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 37 1160 2202 0000 0003 0213 5932
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 667 549 121
    Poniedziałek - piątek od 8:00 do 18:00, Sobota od 9:00 do 13:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Speedline Grzegorz Nahaczewski
Ul. Kościuszki 22
36-060 Głogów Małopolski
Polska
 
ZWROTY TOWARÓW 1. Zwrot towaru odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów. 2 Konsument (osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej) może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. 3. Z prawa wskazanego powyżej może skorzystać Konsument po uprzednim złożeniu – drogą elektroniczną lub pocztową (adresy wskazane powyżej) – jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. W przypadku skorzystania z drogi elektronicznej Sprzedawca niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią wiadomości potwierdzi odebranie w/w oświadczenia. 4. W przypadku zwrotu towaru w powyższym trybie Kupujący ponosi bezpośredni koszt zwrotu rzeczy do Sprzedawcy (odesłanie towaru w stanie nienaruszonym do Sprzedawcy na koszt kupującego) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 5. Towar należy przesłać niezwłocznie na adres Sprzedawcy, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 6. W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość należy podać niezbędne dane: nick konta allegro, z którego był dokonywany zakup, numer zamówienia i numer rachunku bankowego, na który Sprzedawca ma zwrócić kwotę (nie wysyłamy przekazem pocztowym). Brak tych danych powoduje wydłużenie procedury zwrotu środków. 7. Sprzedawca po otrzymaniu towaru, z uwzględnieniem punktu 28 niniejszego Regulaminu, oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, zwraca Kupującemu – Konsumentowi ceną zwracanego towaru wraz z kosztem wysyłki Kupującego – Konsumenta najtańszym sposobem (bez względu na sposób wybrany przez Kupującego – Konsumenta).

reklamacje

REKLAMACJE 1. Prawo reklamowania wadliwego towaru odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów. Procedura reklamacyjna przedstawiona będzie po uprzednim kontakcie mailowym ze Sprzedającym. 2. Podstawą reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura VAT przesłana wraz z reklamowanym towarem. 3. Gwarancja, reklamacja oraz prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt nosi ślady uszkodzenia zewnętrznego oraz gdy szkody powstały na skutek niewłaściwego użytkowania przez Klienta lub osoby trzecie. Reklamację z powodu uszkodzeń spowodowanych podczas transportu tylko i wyłącznie są rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez firmę dostarczająca. Odstąpienie od umowy nie dotyczy w przypadku wady nieistotnej. 4. Koszty przesyłki wadliwego towaru do Sprzedającego ponosi Kupujący, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostaje odesłany na koszt Sprzedawcy (najtańsza opcja wysyłki), koszty które poniósł Kupujący zostaną mu zwrócone tylko po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku bezpodstawnej reklamacji koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący. 5. Brak możliwości reklamowania towaru za pośrednictwem przesyłki pobraniowej. 6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 21 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru przesłanego wraz z dowodem zakupu. W tym czasie nie wydajemy produktów zastępczych.

pozostałe informacje

PRZEBIEG TRANSAKCJI I WYSYŁKA TOWARU 1. W przypadku zakupu kilku towarów wysyłane są w jednej paczce. Kosztem dostawy będzie najwyższy koszt (dla danego typu przesyłki) podany w zdefiniowanym przez Allegro polu „Dostawa i płatność” bezpośrednio nad opisem aukcji. 2. Po dokonaniu zakupu należy podać: formę dostawy, formę zapłaty i adres wysyłki. Jeśli jest to konieczne dla danego typu aukcji także kolor, rodzaj, typ, długość itp. zakupionego towaru. 3. Dostępne są formy płatności: - PayU - Przedpłata przelewem na konto. W tytule przelewu należy podać login z Allegro oraz numer aukcji. Podanie innych danych może wydłużyć czas realizacji zamówienia. Na płatność Sprzedawca oczekuje 7 dni od dnia dokonania transakcji. W przypadku wydłużenia terminu płatność należy skontaktować się drogą mailową lub telefoniczną ze Sprzedawcą. Po tym okresie przy braku informacji od kupującego Sprzedawca występuje o zwrot prowizji do serwisu Allegro i unieważnienie transakcji. - Płatność za pobraniem 4. Osoba „bez rejestracji” oraz „Klient: XXXXX” otrzyma towar wyłącznie po przedpłacie pieniążków na nasze konto bankowe. W tytule przelewu należy podać imię, nazwisko oraz adres do wysyłki. Podanie innych danych może wydłużyć czas realizacji zamówienia. Nie ma możliwości otrzymania towaru za pobraniem 5. Zakupiony towar wysyłany jest w dni powszednie od poniedziałku do piątku, dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym lub opcji "płacę z allegro"(nie wysyłamy na podstawie potwierdzenia przelewu), bądź za pobraniem po otrzymaniu informacji od Kupującego o wyborze przesyłki pobraniowej. 6. W przypadku złożenia zamówienia do godziny 17:00 – towar jest wysyłany w ciągu 24 h, złożony po godzinie 17:00 – w ciągu 48 h z uwzględnieniem postanowień punktu 11 i 13 niniejszego Regulaminu, wyłączając niedziele i święta (dotyczy zamówień składanych od poniedziałku do piątku). Zamówienia złożone w sobotę do godziny 13:00 wysyłane są w poniedziałek. Zamówienia złożone w sobotę po godzinie 13:00 oraz w niedziele wysyłamy we wtorek. 7. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej ma ona 14 dni roboczych na dostarczenie paczki lub listu poleconego do adresata od daty wysłania przesyłki. W przypadku zaginięcia lub zgubienia przesyłki przez Pocztę zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej jako tzw. masowy nadawca przesyłek reklamację możemy złożyć po 14 dniach roboczych od dnia nadania przesyłki. Poczta ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Do tego momentu nie mamy ŻADNEJ możliwości sprawdzenia, gdzie może znajdować się przesyłka i dlaczego nie została doręczona do adresata. 8. Sprzedawca zastrzega, iż w przypadku wyboru listu ekonomicznego bez opcji polecenia nie ponosi odpowiedzialności za przesyłkę. Nie posiada ona nr nadawczego, w związku z czym nie można ją monitorować online oraz przy tego rodzaju przesyłce nie ma możliwości wniesienia reklamacji wobec Poczty Polskiej. W przypadku zaginięcia przesyłka nie będzie wysyłana ponownie. 9. Podane błędnych danych do wysyłki rodzi odpowiedzialność finansową po stronie Kupującego. Podobnie w przypadku nieodebrania zakupionego towaru z winy Kupującego. 10. Wszelkie dane podane podczas transakcji nie są udostępniane innym osobom, służą jedynie do prawidłowej realizacji umowy. W każdej chwili Kupujący ma wgląd w podane dane i może je modyfikować.