Audi 80 90 typ 89 B3 zawieszenie gwintowane ATEST (6910670575)

zakończona
1 899,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

zawieszenie gwintowane TA-Technix

Audi 80/90

typ 89

obniżenie: regulowane

tylko 2WD sedan i coupe

atest: tak

maks.nac.przód:1100 kg

maks.nac.tył:870 kg

nr kat. *EVOGWAU06

w zestawie:

- komplet zawieszenia gwintowanego wraz z kluczem do regulacji

- atest TÜV

- karta gwarancyjna ( 2 lata gwarancji )



w ofercie także pojedyncze komponenty do zawieszeń gwintowanych: klucze, sprężyny, regulacje



seria zawieszeń od niemieckiego producenta TA Technix to produkty o świetnym stosunku ceny do jakości przeznaczone dla wszystkich, którym zależy na efektownym obniżeniu i sportowych właściwościach jezdnych przy zachowaniu dostatecznego komfortu. Znane są przede wszystkim ze swojej trwałości, którą podczas wieloletniej obecności na rynku doceniło już bardzo wielu użytkowników, także na polskich drogach. W przeciwieństwie do innych zawieszeń w tej grupie cenowej posiadają niemiecki atest bezpieczeństwa TUV i można je bez obaw eksploatować w ruchu ulicznym



zdjęcie rzeczywiste zawieszenia



Zapraszamy do sprawdzenia pozostałych produktów z naszej oferty.

- 2 lata gwarancji - producent niemiecki TA-Technix

.

tel.

500 700 016

(071) 7183005

e-mail: sklep@dbtuning.pl

GG 10846694

db tuning

.

.

kurier GLS

odbiór osobisty:

Wrocław

ul. Nowowiejska 78 ( po uzgodnieniu terminu )

.

.

2 lata gwarancji

paragon lub faktura VAT

.

.

Czas dostarczenia jest uzależniony od dostępności magazynowej
(magazyn lokalny - do 24 godzin, magazyn krajowy - do 5 dni roboczych, magazyn zagraniczny - ok. 14 dni)

Bez potwierdzenia dostępności towaru zastrzegamy sobie prawo na dostarczenie towaru w terminie do 30 dni

w naszej ofercie:

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
24,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

DB Tuning
Nowowiejska 78
50-315 Wrocław
Dodatkowe informacje

  Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru. Reklamacja może być złożona osobiście w siedzibie Sprzedawcy, za pomocą poczty e-mail na adres sklep@dbtuning.pl lub pisemnie listem na adres Sprzedawcy. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie następujących informacji: 1) danych kontaktowych Kupującego, w tym numeru telefonu oraz numeru rachunku bankowego, 2) loginu z Allegro, numeru aukcji oraz termin zakupu 3) dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, 4) dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy. Kupujący może odesłać reklamowany Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien uprzednio skontaktować się ze Sprzedawcą. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie wyraża zgody na pozasądowy sposób rozstrzygnięcia sporu. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi nie ograniczają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta. Sposób realizacji gwarancji jest ustalony przez gwaranta. Termin oraz zasady gwarancji zależne są od rodzaju produktu. 



Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczącą zawartej umowy w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji oraz dane samochodu w jakim część była montowana ( nr. VIN, marka, model, rok produkcji, pojemność silnika oraz moc) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Formularz taki znajduje się zawsze w przesyłce ( gdy zajdzie potrzeba możemy taką dostarczyć ponownie mailem, po uprzednim zgłoszeniu) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail , adres poczty tradycyjnej lub nawiązywany jest kontakt telefoniczny. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DB Tuning
Kominiarska 40
51-180 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.