ATHLETIC BN1 ŁAWA ŁAWKA DO PIANINA POLSKA JAKOŚĆ (6541553826)

zakończona
105,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Tarnowskie Góry
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe

ZANIM DOKONASZ ZAKUPU

KONIECZNIE PRZECZYTAJ STRONĘ "O MNIE"
Przedmiotem tej aukcji jest ława
do pianina lub keyboardu ATHLETIC
model: BN1

POLSKI PRODUCENT !!!

OPIS ŁAWY ATHLETIC BN-1

- nowy
- POLSKI PRODUCENT !!!
- materiał – stal
- wysokość - 430 do 580mm
- rozmiar siedziska - 295x535mm
- pokrycie siedziska - skóra ekologiczna
- grubość siedziska - 40mm
- waga - 5,40kg
- kolor - czarny


Forma płatności Koszt wysyłki Dane do przelewu
Raty Gwarancja zakupu Informacje dodatkowe

eMuzyczny24_pl poleca także: Pozostałe aukcje »
© Aplon.pl
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

ADRES SKLEPU: Lach & Lach s.c. PHU 42-600 Tarnowskie Góry ul. Stalmacha 4 tel: +48 32 381-18-20, +48 605 03-33-18 DANE DO PRZELEWU Lach & Lach s.c. PHU 42-600 Tarnowskie Góry ul. Krakowska 6 BGŻ SA o/Tarnowskie Góry 13 2030 0045 1110 0000 0063 3960 W tytule przelewu podaj nazwisko i swój nick z Allegro

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Lach & Lach s.c. PHU
Stalmacha 4
42-600 Tarnowskie Góry
Polska
 
INFORMACJA O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), jako Konsument masz prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Musisz poinformować mnie pisemnie o tym fakcie w ww. terminie wysyłając do mnie wypełniony FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Termin 14 dniowy liczy się od dnia dostarczenia Tobie towaru lub wskazanej przez Ciebie osobie trzeciej innej niż przewoźnik. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY Do pobrania pod adresem: http://www.lachlach.pl/grafika/Odstapienie_od_umowyE24.pdf Prześlij do mnie formularz odstąpienia od umowy - listem poleconym na adres: Lach & Lach s.c. PHU Sklep Muzyczny 42-600 Tarnowskie Góry ul. Stalmacha 4 lub - w formie wiadomości mailowej na adres: emuzyczny24@o2.pl Następnie na własny koszt odeślij towar do mnie, masz na to 14 dni kalendarzowych, licząc od momentu pisemnego powiadomienia mnie o odstąpieniu od umowy. Zwracając towar pamiętaj by nie był on używany (nie nosił śladów użytkowania), kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, tak by uniemożliwić jego uszkodzenie. Ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu w ewidencji zwrotów proszę wraz z towarem przesłać wystawiony przeze mnie paragon. Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane przez Ciebie konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy. Jeżeli wybrałeś inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przeze mnie na mojej aukcji nie jestem zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Dodatkowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się pod adresem: http://faq.allegro.pl/24545/24539/odstapienie-od-umowy-i-zwrot-towaru PRZEPISY O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY I. Prawo odstąpienia od umowy: 1. Jeżeli Kupujący jest Konsumentem to zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 2. Termin 14 dniowy na odstąpienie od umowy kupna sprzedaży liczy się od dnia dostarczenia towaru Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie trzeciej innej niż przewoźnik. 3. Aby to prawo zachować Konsument musi poinformować pisemnie Sprzedającego o tym fakcie w ww. terminie wysyłając do niego wypełniony FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY. 4. Formularz odstąpienia od umowy kupna sprzedaży jest dostępny w dziale INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO - ZWROTY 5. Konsument przesyła Sprzedającemu wypełniony formularz listem poleconym na adres: Lach & Lach s.c. PHU 42-600 Tarnowskie Góry ul. Stalmacha 4 lub w formie mailowej na adres: emuzyczny24@o2.pl 6. Konsument niezwłocznie, na własny koszt odsyła towar do Sprzedającego, w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od momentu pisemnego powiadomienia Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, tak by uniemożliwić jego uszkodzenie i przekazać do Sprzedającego w stanie niezmienionym. 7. Ze względu na konieczność udokumentowania przez Sprzedającego zwrotu towaru w ewidencji zwrotów wskazane jest by Kupujący przesłał wraz z towarem wystawiony przez Sprzedającego paragon. 8. Sprzedający zwróci Konsumentowi wszystkie poniesione przez niego płatności na wskazane konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. 9. Jeżeli jednak Konsument wybrał inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego wówczas Sprzedający nie będzie zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów. 10. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. II. Brak możliwości odstąpienia od umowy: 1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczenia przez Sprzedawcę: a) rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji przedstawionej przez konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego indywidualizowanych potrzeb; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, c) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. d) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to również produktów, które w zestawie zawierają oprogramowanie. III. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: 1. Jeżeli zwracany przez Kupującego towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedający dokonując zwrotu należności na rzecz Kupującego obniża zwracaną kwotę o łączną kwotę zmniejszenia wartości towaru bądź kosztów poniesionej przez niego naprawy.

reklamacje

ADRES DO REKLAMACJI Lach & Lach s.c. PHU 42-600 Tarnowskie Góry ul. Stalmacha 4 tel: 32 381-18-20 e-mail: emuzyczny24@o2.pl I. Opis procedury reklamacji: 1. W przypadku wad lub niezgodności towaru z ofertą, Kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie Sprzedającego drogą elektroniczną na adres e-mail: emuzyczny24@o2.pl lub w formie listu poleconego wysłanego za pośrednictwem poczty polskiej na adres Lach & Lach s.c. PHU 42-600 Tarnowskie Góry ul. Stalmacha 4 2. Kupujący składając reklamację może zażądać od Sprzedającego wymiany zakupionego towaru na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. 3. Kupującemu przysługuje również prawo do żądania obniżenia ceny chyba, że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. 4. W przypadku uznania, że wada jest istotna bądź, gdy Kupujący składa kolejną reklamację wcześniej naprawianego bądź wymienianego towaru, Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy. 5. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 6. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane: a. imię i nazwisko; b. adres do korespondencji, a także adres e-mail oraz numer telefonu; c. przedmiot reklamacji; d. przyczynę reklamacji; e. podpis. (własnoręczny podpis w przypadku reklamacji składanej pocztą). 7. Sprzedający odpowiada za wady fizyczne lub prawne sprzedanych towarów jedynie w przypadku stwierdzenia wad przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania towaru przez Kupującego. 8. Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie od daty ich otrzymania. 9. O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Kupującego na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Kupującego. II. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: 1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

pozostałe informacje

WYSYŁKI Towary kupione na moich aukcjach są wysyłane firmą kurierską DPD lub INPOST. Towary są zawsze nowe i nieuszkodzone. Po dokonaniu zakupu koniecznie określ formę płatności, pozwoli nam to na wcześniejsze przygotowanie Twojej przesyłki. Przesyłki są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych od momentu określenia formy płatności lub wpływu pieniędzy na konto. W przypadku wysyłek firmą kurierską sprawdzaj, czy towar nie jest uszkodzony. Jeżeli jest uszkodzony, złóż u kuriera reklamację i spisz protokół szkody (każdy kurier posiada taki druk). Jeśli tego nie zrobisz od razu przy kurierze, to uzyskanie odszkodowania za szkodę jest utrudnione lub staje się niemożliwe. SPRZEDAJĄCY BIERZE PEŁNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA USZKODZENIA POWSTAŁE PODCZAS TRANSPORTU. WARUNKIEM KONIECZNYM JEST SPISANIE PRZEZ KUPUJĄCEGO PROTOKOŁU SZKODY W OBECNOŚCI KURIERA. KOSZTY WYSYŁKI Wysokość kosztów wysyłki jest podana w treści każdej aukcji. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAKUPU WIĘKSZEJ ILOŚCI TOWARÓW NA JEDNEJ LUB KILKU AUKCJACH Jeśli dokonany przez Ciebie zakup obejmuje wiele produktów na jednej bądź wielu moich aukcjach a wybrany przez Ciebie sposób zapłaty to "za pobraniem przy odbiorze towaru" możesz zostać poproszony o dokonanie wcześniej zapłaty za kupione przedmioty.