ASUS ZENFONE 5 LITE 5.0 ETUI SLIM WZORY ŻEL SUMMER (7061641050)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
16,99 zł
z 1000 sztuk
Dostawa
  • Kurier wieczór
    nowość
    12,24 zł
  • List polecony ekonomiczny 4,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 100 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Bochnia, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ: plecki
  • funkcje: pochłanianie wstrząsów

opis

Etui slim case obudowa SUMMER | FUNNYCASE

na telefon ASUS ZENFONE 5 LITE 5.0

Ultracienkie przezroczyste etui to idealna ochrona a jednocześnie ozdoba dla Twojego telefonu. Elastyczne, wysokiej jakości materiały sprawiają, że case jest wytrzymały i chroni przed zarysowaniem oraz przed skutkami upadków. Pokrowiec jest  odporny na zaginanie! Grafika nie pęka a samo etui nie odkształca się.

  • Etui wykonane z doskonałej jakości silikonu idealnie układa się w dłoni.
  • Specjalne wycięcia w pokrowcu dopasowane są do wejść na przewody ładowarki, przewody funkcyjne oraz na kabel słuchawek, gwarantując wygodną obsługę i korzystanie z różnych funkcji bez wyjmowania z etui.
  • Miękki, elastyczny silikon chroni wnętrze telefonu oraz jego obudowę przed skutkami silnych uderzeń, upadków czy zarysowań.
  • Elastyczny i odporny na pękanie materiał TPU zachowuje swoje właściwości zarówno latem, jak i zimą.
  • Nadruk jest wysokiej jakośći oraz nie szkodzi zdrowiu.

 Wybierz i wyślij nam nr wzoru. W przypadku niewysłania, drukujemy losowo.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 4,99 zł

Lokalizacja: Bochnia, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u FunnyCASE za co najmniej 100,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
4,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
6 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
5 dni roboczych
Kurier wieczór
pierwsza sztuka
12,24 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
15,68 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
5 dni roboczych
Kurier wieczór pobraniowy
pierwsza sztuka
15,31 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Jan Wydro Lock-tel
Kościuszki 7
32-700 Bochnia
Dodatkowe informacje

http://lock-tel.pl/formularz_reklamacja.pdf

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Jan Wydro Lock-tel
Kościuszki 7
32-700 Bochnia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

http://lock-tel.pl/Formularz%20odstapienia%20od%20umowy.pdf

O sprzedającym
FunnyCASE
98,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

12541

 

175

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 12 210 00 80
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Właścicielem i Administratorem Sklepu jest: Jan Wydro LOCK – TEL z siedzibą w Bochni ul. Kościuszki 7 lok. 2, 32-700 Bochnia NIP 868-171-73-92 Regon: 852703199; Ewidencja Dział. Gosp. w Bochni, adres mailowy: office@funnycase.pl tel. 12 210 00 80 (dostępne od pon. do pt. od godz. 8.00 do 16.00). Dane do przelewu: - BANK BZWBK 50 1090 1838 0000 0001 2989 1085



Pozostałe informacje

I. INFORMACJE OGÓLNE

1.   Niniejszy Regulamin określa zasady zakładania konta i dokonywania zamówień w Sklepie Internetowym (dalej: Sklepie) znajdującym się i działającym pod nazwą użytkownika : FunnyCASE

2.   Właścicielem i Administratorem Sklepu jest: Jan Wydro LOCK – TEL z siedzibą w Bochni ul. Kościuszki 7 lok. 2, 32-700 Bochnia NIP 868-171-73-92 Regon: 852703199; Ewidencja Dział. Gosp. w Bochni, adres mailowy: office@funnycase.pl tel. 12 210 00 80 (dostępne od pon. do pt. od godz. 8.00 do 16.00).

Dane do przelewu: - BANK BZWBK 50 1090 1838 0000 0001 2989 1085.

3.   Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu.

4.  Składając zamówienie w Sklepie, Klient oświadcza, że w zakresie udostępnionego przez niego wzoru, posiada on pełnię praw autorskich lub pokrewnych i nie narusza w ten sposób prawnie chronionego utworu, wynalazku, wzoru użytkowego, wzoru przemysłowego, znaku towarowego, oznaczenia geograficznego, topografii układów scalonych lub patentu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:

a)   adresie, pod którym konsument może składać reklamacje.

b)   obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad.

c)   kodeksie dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2017 o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nimi.

d)   możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur u Rzecznika Praw Konsumenta ul. Kazimierza Wielkiego 31 Bochnia 32-700 lub w Państwowej Inspekcji Handlowej.

II. CENA I SPOSÓB ZAPŁATY

1.   Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są cenami brutto (zawierają stawkę podatku VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN). Do ceny należy doliczyć koszty przesyłki podane w ofercie.

2.   Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:a) przedpłata przelewem - po wybraniu tej opcji Klient otrzymuje na adres e-mail dane do przelewu wraz z numerem rachunku bankowego, na który należy uiścić należność.b) płatność payu – automatycznie przenosi kupującego na stronę banku, dane do przelewu są automatycznie uzupełnione.

3.  Wybór formy płatności należy do Klienta, co powinien uczynić poprzez wybór właściwej opcji.

III. WARUNKI DOSTAWY

1. Wszystkie produkty wysyłamy za pomocą: Poczty Polskiej, kuriera DPD, paczkomatów InPost, w terminie 1-2 dni roboczych od otrzymania wpłaty na konto. Klient sam dokonuje wyboru sposobu dostawy.

2.   Każdy produkt jest starannie zapakowany I zabezpieczony. Jeśli adres wysyłki jest inny niż podany w Serwisie Allegro/ na stronie internetowej Sklepu prosimy o podanie go bezpośrednio po zalicytowaniu w formularzu dostawy. Po wylicytowaniu, otrzymacie Państwo mailowo, na ten sam adres, dane do przelewu.

3.   Paczki wysyłamy w terminie do 3-5 dni od otrzymania od Klienta przelewu oraz dokładnych danych dotyczących zamówienia. W przypadku niejasności Klient jest proszony o dodatkowe informacje.

4.   Paragon lub faktura VAT dołączana jest do przesyłki. Jeżeli Klient chcę otrzymać fakturę, powinien powiadomić Sklep przy dokonywaniu zamówienia. Późniejsze powiadomienie, akceptowane będzie tylko w sytuacji, gdy przesyłka nie została jeszcze nadana.

5.   Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie kraju.

6.   W momencie dostawy Klient powinien sprawdzić, w obecności dostawcy, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia bądź naruszenia wynikłego z transportu.

7.   W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia przesyłki, jej niekompletności lub niezgodności z zamówieniem, Klient powinien niezwłoczne zgłosić ten fakt dostarczającemu produkt, w celu sporządzenia Protokołu Szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden zachowuje Klient, a drugi przekazuje dostarczającemu przesyłkę.

8.   Protokół Szkody przyczyni się do sprawniejszego przeprowadzenia procesu reklamacji.

IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1.  Złożenie zamówienia i dokonanie zakupu w Sklepie, uwarunkowane jest prawidłowym wypełnieniem formularza rejestracyjnego w Serwisie Allegro/ złożeniem zamówienia na stronie Sklepu/ wylicytowaniem produktu na stronie Sklepu.

2.   Klientem mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Klientami mogą być osoby, które ukończyły 13 rok życia, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

3.   Złożenie zamówienia rodzi po stronie Klienta obowiązek zapłaty.

4.   Umowa o świadczenie usług nieodpłatnych zawarta zostaje pomiędzy Klientem, a Sklepem w chwili założenia konta na stronie internetowej Sklepu poprzez rejestrację, do czasu usunięcia konta przez Klienta lub przez Sklep a umowa o usługi odpłatne obowiązuje od chwili złożenia zamówienia, do czasu upływu okresu udzielonej rękojmi lub gwarancji na dostarczony produkt.

5.   Klient podczas dokonywania zamówienia może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia Faktury VAT.

6.   Każde złożenie zamówienia, potwierdzane jest przez Sklep w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Klienta (np. błędny numer telefonu), złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin od jego złożenia.

7.   Kontakt pomiędzy Sklepem a Klientem odbywa się poprzez email a ponadto także poprzez formularz kontaktowy lub telefon.

8.   Zamówienia w sklepie można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok, jednak nie są one realizowane w dni ustawowo wolne od pracy.

9.   W przypadku wystąpienia braku zamówionego produktu, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni. Klient w takim wypadku ma prawo do rezygnacji z całości lub części zamówienia, bądź też do wyrażenia zgody na zamianę niedostępnego produktu na inny, oferowany przez Sklep. W przypadku rezygnacji z całości lub części zamówienia, dokonane przedpłaty zostaną zwrócone w terminie 7 dni od powzięcia przez Sklep informacji o rezygnacji.

10.  W przypadku transakcji składanych za pośrednictwem serwisu Allegro, po sprawdzeniu otrzymanego produktu prosimy o wystawienie komentarza do transakcji. Sklep wystawia komentarz po otrzymaniu go od Klienta.

11.  W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń w tym zwłaszcza dotyczących do przesyłki prosimy o kontakt ze Sklepem, przed wystawieniem komentarza.

PROSIMY NIE WYSTAWIAJ OD RAZU KOMENTARZA NEGATYWNEGO LUB NEUTRALNEGO

Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów.

POLITYKA PRYWATNOŚCI : http://dev.c380.lh.pl/POLITYKA PRYWATNOSCI.pdf