ASSMANN Kabel SATA 150 UL 21149 0,5m (6988943811)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
10,91 zł
z 15 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 8,90 zł
  • Przesyłka kurierska 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,90 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

  • Błyskawiczna wysyłka
  • 14 dniowy termin zwrotu
  • Pełna faktura vat
  • 100% zadowolenia

NUMER KONTA

16 1060 0076 0000 3390 0011 1127

ASSMANN Kabel SATA 150 UL 21149 0,5m metalowe zaciski

https://ale.pl/img/p­/1/5/1/7/5/2/151752.­jpg

Uniwersalny kabel SATA do zastosowania komputerowego Assmann, posiadający transfer danych 150 MB/s, a sam kabel jest 7-żyłowy (4 żyły danych, 3 żyły uziemiające). Dodatkowo posiada metalowe zaciski.

[img-151752-left-lar­ge_default]

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

EAN: 4016032299950
Gwarancja: 24 miesiące
Kod dostawcy: AK-400102-005-R
Długość przewodu: 0.5 m
Rodzaj: Kabel
Zastosowanie: Komputerowy
Złącza #1: SATA 7pin Męska
Złącza #2: SATA 7pin Męska
Kolor: Czarny/Czerwony

https://ale.pl/img/p­/1/5/1/7/5/2/151752.­jpg

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
9,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
8,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
24,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Punkty odbioru

Ale.pl
Kopernika 30 lok.209
00-336 Warszawa
email: bok@ale.pl
tel.: 22 290 77 77

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 2 dni robocze
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Mariusz Zieliński Ale.pl
Kopernika 30 lok.209
00-336 Warszawa
Dodatkowe informacje

Produkty sprzedawane w Sklepie ale.pl posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie całej Polski. Informacja o czasie gwarancji każdego produktu oraz szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. W takich sytuacjach gwarancja jest ważna z wystawioną na ten produkt fakturą.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Ale.pl Mariusz Zieliński
Mikołaja Kopernika 30 lok. 211
00-336 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

WARUNKI ODSTĄPIENIA PRZEZ KONSUMENTA OD UMOWY SPRZEDAŻY TOWARU Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r,. Nr 22, poz 271 ze zmianami dokonujący zakupu Towaru Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie w terminie do czternastu (14) dni od dnia zawarcia umowy. Aby skutecznie odstąpić od umowy wystarczy wysłać do Sprzedającego przed upływem ww. terminu podpisane oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie z podpisem Konsumenta może zostać wysłane w postaci skanu drogą elektroniczną na adres bok@ale.pl lub w oryginale pocztą na adres ale.pl Mariusz Zieliński, ul. Mikołaja Kopernika 30 lok. 211, 00-336 Warszawa. W razie skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, najlepiej wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu, albo oddzielnie jednak nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do przesyłki ze zwracanym Towarem powinien zostać dołączony oryginał podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że wcześniej takie oświadczenie zostało wysłane pocztą lub kurierem. Konsument ponosi koszty transportu Towaru zwracanego do Sklepu. Zwracany Towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić Towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, w jakim go otrzymał (za zastrzeżeniem zdania poprzedniego). W szczególności do Towaru powinny być dołączone wszelkie otrzymane wraz z Towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty, a także dokument poświadczający zakup. Zalecane jest, aby zwracany Towar był zapakowany w oryginalne opakowanie, chyba że zostało ono usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu. W takim przypadku należy zadbać o to, aby Towar był bezpiecznie zapakowany w celu uniknięcia ryzyka uszkodzeń w transporcie. Przesyłkę przed nadaniem do przewozu należy oznaczyć właściwym adresem Sklepu. Zwrot uiszczonej przez Konsumenta ceny Towaru i poniesionych przez Konsumenta kosztów dostawy zwracanych Towarów zostanie dokonany w terminie czternastu (14) dni na numer konta podany przez Konsumenta. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku sprzedaży: a) Nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych – po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania; b) Świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone (np. dotyczy to produktów, w przypadku których przekroczono warunki zwykłego zarządu, w szczególności wskutek imiennej rejestracji produktu przez Konsumenta w bazie danych producenta, co powoduje przypisanie produktu do Konsumenta).