ASOS PREMIUM SUKIENKA KOKTAJLOWA koronka MIDI M (6910633468)

zakończona
64,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier24 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: 38 (M)
  • marka: ASOS
  • długość: midi
  • rękaw: krótki rękaw
  • fason: rozkloszowana
  • styl: glamour
  • okazja: koktajlowa
  • wzór dominujący: inny wzór
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • kolor: odcienie fioletu, odcienie szarości i srebra
  • Możliwość zwrotu do 30 dni
  • Darmowa Dostawa od 200 zł
  • Szybka wysyłka

Dlaczego my?

  • My to wiele lat doświadczenia w sprzedaży
  • My to profesjonalna obsługa
  • My to gwarancja jakości
  • My to atrakcyjne ceny
  • My to fajni ludzie

Momico

ul. Skwierzyńska 39/9
61-615 Poznań
sklep.momico@gmail.c­om

Dostawa

Zamówiony towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie

Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem InPost, Poczty Polskiej i firmy kurierskiej.

Płatności

Payu
ING Bank Śląski
Nr konta
48 1050 1520 1000 0092 2780 5612

Prosimy o wpisanie nazwy użytkownika allegro w tytule przelewu.

Opis Przedmiotu
Marka: ASOS PREMIUM
Nazwa: Sukienka koktajlowa
Wymiar: Długość 110cm, Biust 41cm, Pas 36cm, Biodra 47cm, Rękaw 37cm
Rozmiar: M
Materiał: 100% WISKOZA
Stan: Nowy brak metek, Cena ok 429zł
Rozmiary
ASOS - kolekcja standardowa
/ Inne Marki
UK/EUR Biust Talia Biodra
2/30 73,5 55,5 80
4/32 78 60 83,5
6/34 80,5 62,5 86
8/36 83 65 88,5
10/38 88 70 93,5
12/40 93 75 98,5
14/42 98 80 103,5
16/44 103 85 108,5
18/46 110,5 92,5 116
ASOS PETITE - kolekcja dla kobiet
do 160 cm wzrostu
UK/EUR Biust Talia Biodra
2/30 73,5 55,5 80
4/32 76 58 82,5
6/34 78,5 60,5 85
8/36 81 63 87,5
10/38 86 68 92,5
12/40 91 73 97,5
14/42 96 78 102,5
16/44 101 83 107,5
ASOS CURVE
- kolekcja dla kobiet puszystych
UK/EUR Biust Talia Biodra
18/46 109 91 116,5
20/48 116 98 123,5
22/50 123 105 130,5
24/52 130 112 137,5
26/54 137 119 144,5
28/58 144 126 151,5
30/60 151 133 158,5
ASOS MATERNITY - kolekcja dla kobietw ciąży - ubrania luźniejsze w talii i biodrach
UK/EUR Biust Talia Biodra
4/32 81 90 84
6/34 83,5 92,5 86,5
8/36 86 95 89
10/38 91 100 94
12/40 96 105 99
14/42 101 110 104
16/44 106 115 109
18/46 113,5 122,5 116,5
ASOS tall - kolekcja dla koniet powyżej 175 cm wzrostu
UK/EUR Biust Talia Biodra
4/32 78 60 83,5
6/34 80,5 62,5 86
8/36 83 65 88
10/38 88 70 93,5
12/40 93 75 98,5
14/42 98 80 103,5
16/44 103 85 108,5
18/44 110,5 92,5 116
Zdjęcia
Partnerzy
Zwroty
  1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 30 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
  2. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji.
  3. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
  4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  5. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  7. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący
  8. Aby przyśpieszyć procedurę zwrotu do paczki należy dołączyć formularz zwrotu, który można pobrać z zakładki regulamin.
Reklamacje
  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej
  2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Obuwie powinno być czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  7. Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  8. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
Pozostałe Produkty
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u momico za co najmniej 200 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Pocztex Kurier24 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

P.H. M&G Monika Michalik
Skwierzyńska 39/9
61-615 Poznań
NIP: 787-205-80-95
REGON: 364756658

kontakt

  • 000 000 000
    Ze względy na dużą ilość telefonów infolinia chwilowo nieczynna. Prosimy o kontakt mailowy.

pozostałe informacje

Czas płatności za wylicytowane przedmioty wynosi 7 dni od daty zakupu. Koszt wysyłki jest jeden bez względu na ilość zamówionych sztuk. Jeśli chcą Państwo dokonywać dłuższych zakupów aby otrzymać całe zamówienie w jednej paczce należy opłacić wszystkie produkty, których termin płatności został przekroczony - BEZ KOSZTÓW WYSYŁKI (można tego dokonać tylko bezpośrednio na konto bankowe). Koszt wysyłki należy opłacić tylko i wyłącznie wtedy, kiedy chcą Państwo aby wysłać już paczkę. W przypadku wcześniejszego opłacenia kosztów dostawy, nie ma możliwości wstrzymania wysyłki ponieważ jest automatycznie procesowana. Brak płatności lub zaliczki za produkty w ciągu 7 dni oznacza wystąpienie do allegro o zwrot prowizji oraz anulowanie transakcji. Dane do przelewu: ING Bank Śląski NR KONTA: 48 1050 1520 1000 0092 2780 5612 P.H. M&G Monika Michalik ul. Skwierzyńska 39/9 61-615 Poznań W tytule przelewu proszę wpisać NICK allegro oraz NUMERY AUKCJI których dotyczy płatność. INFORMACJE DOTYCZĄCE SPRZEDAWANYCH PRODUKTÓW: Na aukcjach wystawiamy nową odzież I gatunku (produkty wolne od wad) oraz II gatunku (mikrodefekty- naprawialne wady, drobne zabrudzenia). Sprzedajemy aktualne kolekcje. Odzież sprzed 1-2 miesięcy. Odzież w 90% posiada przecięte lub wycięte metki wewnętrzne ze względu na restrykcje producenta. W większości przypadków nie ma również papierowych metek.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
P.H. M&G Monika Michalik
Karpia 25b/21
61-619 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

 

  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Obuwie powinno być czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  7. Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  8. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

 

REKLAMACJI NIE PODLEGA
  1. Towar z wadami jawnymi, widocznymi, już w momencie sprzedaży jak również oznaczony jako II gatunek.
  2. Towar posiadający uszkodzenie mechaniczne powstałe w czasie użytkowania.
  3. Naturalne zużycie towaru.
  4. Komfort noszenia towaru.
  5. Zacieki, zabrudzenia, plamy.
  6. Zagniecenia tkaniny wynikające z naturalnego użytkowania towaru.

Zasady rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych reguluje:
Ustawa z dn. 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176)