ASOS CURVE SUKIENKA KOKTAJLOW PLUS SIZE KWIATY 5XL (6853488893)

zakończona
64,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Poznań
  • stan: nowy
  • rozmiar: 5XL
  • kolor: odcienie fioletu
  • marka: ASOS
  • długość: midi
  • rękaw: krótki rękaw
  • fason: rozkloszowana
  • styl: glamour
  • okazja: koktajlowa
  • wzór dominujący: kwiaty
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • Możliwość zwrotu do 30 dni
  • Darmowa Dostawa od 200 zł
  • Szybka wysyłka

Dlaczego my?

  • My to wiele lat doświadczenia w sprzedaży
  • My to profesjonalna obsługa
  • My to gwarancja jakości
  • My to atrakcyjne ceny
  • My to fajni ludzie

Momico

ul. Skwierzyńska 39/9
61-615 Poznań
sklep.momico@gmail.c­om

Dostawa

Zamówiony towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie

Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem InPost, Poczty Polskiej i firmy kurierskiej.

Płatności

Payu
ING Bank Śląski
Nr konta
48 1050 1520 1000 0092 2780 5612

Prosimy o wpisanie nazwy użytkownika allegro w tytule przelewu.

Opis Przedmiotu
Marka: ASOS CURVE
Nazwa: Sukienka koktajlowa
Wymiar: Długość 129cm, Biust 66cm, Pas 43cm, Biodra 70cm,
Rozmiar: 5XL
Materiał: 100% Poliester
Stan: Nowy brak metek, Cena ok 429zł
Rozmiary
ASOS - kolekcja standardowa
/ Inne Marki
UK/EUR Biust Talia Biodra
2/30 73,5 55,5 80
4/32 78 60 83,5
6/34 80,5 62,5 86
8/36 83 65 88,5
10/38 88 70 93,5
12/40 93 75 98,5
14/42 98 80 103,5
16/44 103 85 108,5
18/46 110,5 92,5 116
ASOS PETITE - kolekcja dla kobiet
do 160 cm wzrostu
UK/EUR Biust Talia Biodra
2/30 73,5 55,5 80
4/32 76 58 82,5
6/34 78,5 60,5 85
8/36 81 63 87,5
10/38 86 68 92,5
12/40 91 73 97,5
14/42 96 78 102,5
16/44 101 83 107,5
ASOS CURVE
- kolekcja dla kobiet puszystych
UK/EUR Biust Talia Biodra
18/46 109 91 116,5
20/48 116 98 123,5
22/50 123 105 130,5
24/52 130 112 137,5
26/54 137 119 144,5
28/58 144 126 151,5
30/60 151 133 158,5
ASOS MATERNITY - kolekcja dla kobietw ciąży - ubrania luźniejsze w talii i biodrach
UK/EUR Biust Talia Biodra
4/32 81 90 84
6/34 83,5 92,5 86,5
8/36 86 95 89
10/38 91 100 94
12/40 96 105 99
14/42 101 110 104
16/44 106 115 109
18/46 113,5 122,5 116,5
ASOS tall - kolekcja dla koniet powyżej 175 cm wzrostu
UK/EUR Biust Talia Biodra
4/32 78 60 83,5
6/34 80,5 62,5 86
8/36 83 65 88
10/38 88 70 93,5
12/40 93 75 98,5
14/42 98 80 103,5
16/44 103 85 108,5
18/44 110,5 92,5 116

Zdjęcia
Partnerzy
Zwroty
  1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 30 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
  2. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji.
  3. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
  4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  5. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  7. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący
  8. Aby przyśpieszyć procedurę zwrotu do paczki należy dołączyć formularz zwrotu, który można pobrać z zakładki regulamin.
Reklamacje
  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej
  2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Obuwie powinno być czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  7. Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  8. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
Pozostałe Produkty
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u momico za co najmniej 200 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

P.H. M&G Monika Michalik
Skwierzyńska 39/9
61-615 Poznań
NIP: 787-205-80-95
REGON: 364756658

kontakt

  • 000 000 000
    Ze względy na dużą ilość telefonów infolinia chwilowo nieczynna. Prosimy o kontakt mailowy.

pozostałe informacje

Czas płatności za wylicytowane przedmioty wynosi 7 dni od daty zakupu. Koszt wysyłki jest jeden bez względu na ilość zamówionych sztuk. Jeśli chcą Państwo dokonywać dłuższych zakupów aby otrzymać całe zamówienie w jednej paczce należy opłacić wszystkie produkty, których termin płatności został przekroczony - BEZ KOSZTÓW WYSYŁKI (można tego dokonać tylko bezpośrednio na konto bankowe). Koszt wysyłki należy opłacić tylko i wyłącznie wtedy, kiedy chcą Państwo aby wysłać już paczkę. W przypadku wcześniejszego opłacenia kosztów dostawy, nie ma możliwości wstrzymania wysyłki ponieważ jest automatycznie procesowana. Brak płatności lub zaliczki za produkty w ciągu 7 dni oznacza wystąpienie do allegro o zwrot prowizji oraz anulowanie transakcji. Dane do przelewu: ING Bank Śląski NR KONTA: 48 1050 1520 1000 0092 2780 5612 P.H. M&G Monika Michalik ul. Skwierzyńska 39/9 61-615 Poznań W tytule przelewu proszę wpisać NICK allegro oraz NUMERY AUKCJI których dotyczy płatność. INFORMACJE DOTYCZĄCE SPRZEDAWANYCH PRODUKTÓW: Na aukcjach wystawiamy nową odzież I gatunku (produkty wolne od wad) oraz II gatunku (mikrodefekty- naprawialne wady, drobne zabrudzenia). Sprzedajemy aktualne kolekcje. Odzież sprzed 1-2 miesięcy. Odzież w 90% posiada przecięte lub wycięte metki wewnętrzne ze względu na restrykcje producenta. W większości przypadków nie ma również papierowych metek.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
P.H. M&G Monika Michalik
Karpia 25b/21
61-619 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.


2. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki. 


3. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą e-przesyłka. 


4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (np. pudełko z butami proszę zapakować w papier, a następnie skleić taśmą). 


5. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem). 


6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nie uwzględnienia zwrotu towaru. 


7. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.


 8. Aby przyśpieszyć procedurę zwrotu do paczki należy dołączyć formularz zwrotu, który można pobrać na dole strony aukcji. W razie problemu ze znalezieniem lub pobraniem prosimy o kontakt mailowy. 


9. Zwrot należy odesłać na adres: P.H. M&G Monika Michalik, ul. Karpia 25b/21, 61-619 Poznań.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
P.H. M&G Monika Michalik
Karpia 25b/21
61-619 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

 

  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Obuwie powinno być czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  7. Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  8. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

 

REKLAMACJI NIE PODLEGA
  1. Towar z wadami jawnymi, widocznymi, już w momencie sprzedaży jak również oznaczony jako II gatunek.
  2. Towar posiadający uszkodzenie mechaniczne powstałe w czasie użytkowania.
  3. Naturalne zużycie towaru.
  4. Komfort noszenia towaru.
  5. Zacieki, zabrudzenia, plamy.
  6. Zagniecenia tkaniny wynikające z naturalnego użytkowania towaru.

Zasady rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych reguluje:
Ustawa z dn. 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176)