Armani koszula męska XL 43/44 lniana len 100% (6930862004)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,00 zł
Koszty dostawy
  • Paczka48 13,00 zł
  • Paczka24 14,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
  • lokalizacja: Lipno, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: L
  • marka: Armani
  • rękaw: krótki rękaw
  • fason: regular
  • wzór dominujący: inny wzór
  • rozmiar kołnierzyka: 43
  • waga (z opakowaniem): 0.4 [kg]
  • płeć: produkt męski
  • materiał dominujący: len
  • dostawa z Polski: tak
  • zapięcie: guziki
  • rodzaj kołnierzyka: kołnierzyk
  • kolor: biel, czerń, ecru, odcienie brązu i beżu

Armani, koszula męska. Rozmiar XL 43/44. Stan b dobry. Wymiary: długość - 68, szerokość pod pachami - 59 ( w cm). Przed zakupem proszę o zapoznanie się z wymiarami . Polecam !

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 17954200082012002055350001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka24 14,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Paczka48 13,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt wysyłek zagranicznych ustalany indywidualnie po uprzedniej akceptacji.

dane sprzedawcy

Sprzedawca Allegro: Sławomir Stroisz, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma MAGNES Sławomir Stroisz, ul. Dolna 4C, 87-600 Lipno, wpisaną do Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP:  4660376966, Regon: 341606052 ;

nr konta 17 9542 0008 2012 0020 5535 0001

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 15:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Firma Magnes
Dolna 4 c
87-600 Lipno
PL
Dodatkowe informacje

  

1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę Allegro lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 t.j. ze zm.).

2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru. 

3. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia. 

4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca Allegro wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę Allegro utraci prawo odstąpienia od Umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca Allegro nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;

3)  w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której Towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której Towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której Towarem są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca Allegro nie ma kontroli;

8) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca Allegro do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca Allegro świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której Towarem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu zwrotu kosztów poniesionych przez klienta do momentu otrzymania towaru. 

6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

10. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Firma Magnes Sławomir Stroisz
Dolna 4 c
87-600 Lipno
PL
Dodatkowe informacje

  

ROZDZIAŁ 6. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1. Reklamacje Klient powinien kierować na adres Sprzedawcy Allegro w formie pisemnej na adres: Firma Magnes Dolna 4c 87-600 Lipno. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: slawomir.stroisz@o2.pl .

2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. 

3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. 

4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nieustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.

5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania. 

6. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym:

1)  możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;

2)  możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym;

3)  możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora.