Ardo laktator ręczny AMARYLL Start - NOWOŚĆ APTEKA (6541249973)

zakończona
79,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,95 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,95 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • stan: nowe
  • typ: ręczne

Dane kontaktowe

Apteka Passiflora
A.Czech J.Wąsikowski Sp.j.
Apteka Internetowa
"Apteka Marzenie"
94 044 Łódź, ul. Przełajowa 14

allegroaptekajakmarz­enie@aptekajakmarzen­ie.pl

O nas

ZAKUPY W NASZEJ APTECE GWARANTUJĄ 100% ZADOWOLENIA A ILOŚĆ KOMENTARZY JEST DOWODEM NA TO ŻE MOŻNA NAM ZAUFAĆ.
W ofercie posiadamy:

oryginalne produkty pochodzące z legalnego źródła
sprzęt będący na gwarancji z polską instrukcją obsługi

Komfortowe odciąganie ręczne – efektywne i ekonomiczne! Laktator Amaryll Start to podstawowa wersja laktatora ARDO, idealny wybór na dobry początek Jest wygodny, wydajny i w 100% bezpieczny

Opis szczegółowy
Doskonały laktator ręczny dopasowany do każdej mamy!. Ulubiony przez mamy, polecany przez położne i doradców laktacyjnych.


Ergonomiczna, obracająca się rączka sprawia, że laktator ten jest idealny tak samo dla prawo- i leworęcznych mam.


Wyjątkowe cechy
- Laktator ręczny zapewnia delikatne odciąganie pokarmu
- Maksimum bezpieczeństwa i higieny
- Wygodny
- Dzięki "Ardo Pumpsetkit" możesz przekształcić swój Amaryll Start w zestaw końcówkę do laktatorów elektrycznych


Gwarantujemy:
Produkty wspierające karmienie piersią Ardo są, bez wyjątku, wyprodukowane z materiałów niezawierających bisfenolu A.
Możesz zaufać jakości naszych produktów – a to ważne, gdy karmisz piersią.

Forma zapłaty

priorytet/ekonomiczn­a
indywidualny koszt podany jest na aukcjach

wpłata na konto bankowe: 14.99 zł
pobranie: już od 14.95 zł

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty możliwy tylko po wcześniejszej wpłacie za zakupiony produkt.

Nie ma możliwości płacenia przy odbiorze.

Nr konta

Wpłata na konto:
Bank PEKAO S.A.
03 1240 5527 1111 0010 3962 3068

Prosimy w tytule przelewu wpisać swój nick z allegro oraz nr aukcji.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 03 1240 5527 1111 0010 3962 3068
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,95 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Paczka pocztowa priorytetowa 12,95 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 26,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 42 640 40 01
    PRACUJEMY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. 9-16

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Reklamacje i zwroty 1. W przypadku produktów dostępnych w Aptece, które objęte są gwarancją producenta/dystrybutora, długość gwarancji jest ustalana przez producenta/dystrybutora danego produktu. Wszelkie reklamacje w oparciu o udzieloną gwarancję będą rozpatrywane zgodnie z jej warunkami określonymi dla danego produktu. O udzielonej gwarancji Klient może uzyskać informację przed dokonaniem zakupu, po zapoznaniu się z opisem produktu dostępnym na aukcji Apteki. 2. Apteka rozpatruje reklamacje w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami). W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta i innych stosownych ustaw. 3. Jeżeli produkt sprzedany ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Apteka niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Jeżeli spośród produktów sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych. Jeżeli Klient jest konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Aptekę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady. Apteka może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Aptekę. 4. Apteka rozpoznaje zgłoszone reklamacje oraz odpowiada na zgłoszone oświadczenia Klientów w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Apteka prosi o zgłoszenie reklamacji w formie pisemnej. 5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu, prosimy o kontakt z nami (telefonicznie, e-mail). Apteka prosi Klienta o dopilnowanie, aby został sporządzony, a następnie dostarczony do Apteki protokół uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu, opatrzony podpisami Klienta i przewoźnika (listonosz, kurier). Apteka prosi także Klienta o kontakt w przypadku nie otrzymania przesyłki w terminie w celu umożliwienia Aptece podjęcia działań mających na celu ustalenie przyczyn opóźnienia. 6. Apteka dołoży wszelkich starań, aby Klienci byli zadowoleni z zakupów na aukcjach Apteki. W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem, Apteka prosi o kontakt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. 7. Wszelkie zwroty należności nastąpią w ciągu 14 dni w następujący sposób: a). na rachunek bankowy; b). poprzez system PayU: c). w inny sposób w przypadku podania niezbędnych danych. Apteka może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. W celu ułatwienia zwrotu należności na rzecz Klienta oraz przyspieszenia tej procedury prosimy o podanie numeru rachunku bankowego wraz z odstąpieniem od umowy. Apteka może zwrócić się do Klienta o podanie tej informacji drogą mailową – w takim wypadku Apteka prosi o niezwłoczną odpowiedź. W przypadku dokonania płatności poprzez system PayU Apteka prosi o podanie kompletnych danych dotyczących formy tej zapłaty, a w szczególności czy płatność nastąpiła kartą kredytową czy za pośrednictwem rachunku bankowego lub na poczcie.

reklamacje

Reklamacje i zwroty 1. W przypadku produktów dostępnych w Aptece, które objęte są gwarancją producenta/dystrybutora, długość gwarancji jest ustalana przez producenta/dystrybutora danego produktu. Wszelkie reklamacje w oparciu o udzieloną gwarancję będą rozpatrywane zgodnie z jej warunkami określonymi dla danego produktu. O udzielonej gwarancji Klient może uzyskać informację przed dokonaniem zakupu, po zapoznaniu się z opisem produktu dostępnym na aukcji Apteki. 2. Apteka rozpatruje reklamacje w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami). W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta i innych stosownych ustaw. 3. Jeżeli produkt sprzedany ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Apteka niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Jeżeli spośród produktów sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych. Jeżeli Klient jest konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Aptekę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady. Apteka może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Aptekę. 4. Apteka rozpoznaje zgłoszone reklamacje oraz odpowiada na zgłoszone oświadczenia Klientów w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Apteka prosi o zgłoszenie reklamacji w formie pisemnej. 5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu, prosimy o kontakt z nami (telefonicznie, e-mail). Apteka prosi Klienta o dopilnowanie, aby został sporządzony, a następnie dostarczony do Apteki protokół uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu, opatrzony podpisami Klienta i przewoźnika (listonosz, kurier). Apteka prosi także Klienta o kontakt w przypadku nie otrzymania przesyłki w terminie w celu umożliwienia Aptece podjęcia działań mających na celu ustalenie przyczyn opóźnienia. 6. Apteka dołoży wszelkich starań, aby Klienci byli zadowoleni z zakupów na aukcjach Apteki. W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem, Apteka prosi o kontakt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. 7. Wszelkie zwroty należności nastąpią w ciągu 14 dni w następujący sposób: a). na rachunek bankowy; b). poprzez system PayU: c). w inny sposób w przypadku podania niezbędnych danych. Apteka może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. W celu ułatwienia zwrotu należności na rzecz Klienta oraz przyspieszenia tej procedury prosimy o podanie numeru rachunku bankowego wraz z odstąpieniem od umowy. Apteka może zwrócić się do Klienta o podanie tej informacji drogą mailową – w takim wypadku Apteka prosi o niezwłoczną odpowiedź. W przypadku dokonania płatności poprzez system PayU Apteka prosi o podanie kompletnych danych dotyczących formy tej zapłaty, a w szczególności czy płatność nastąpiła kartą kredytową czy za pośrednictwem rachunku bankowego lub na poczcie.

pozostałe informacje

Zakupując na naszych aukcjach, mają Państwo pewność, że: 1. Produkty oferowane przez Aptekę są oryginalne i mają oryginalne opakowania jednostkowe 2. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w naszej ofercie zawierają podatek VAT - są cenami BRUTTO 3. Produkty są w odpowiedni sposób przechowywane, posiadają gwarancję lub mają długą datę ważności (chyba, że w danej aukcji zaznaczono inaczej) 4. Zamówienie Państwa będzie zrealizowane szybko, a sam produkt będzie odpowiednio zapakowany, co utrudni jego zniszczenie przy wysyłce. 5. Zamówienia na produkty dostępne na aukcjach Apteki można składać codziennie przez 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia (księgowanie zapłat, nadawanie przesyłek) realizowane są w dni powszednie w godz. 9-16.